Een paar dagen geleden is me toch eens wat overkomen toen ik in de pauze van school naar de Nettorama ging om wat te kopen. Een vriend van me zag hoe ik er mee zat en raadde me aan om alles eens van me af te schrijven op dit forum.
Wij liepen dus met een groepje naar de Nettorama, ik kocht een banaan en een mandarijn, omdat ik wat gezonder probeer te doen enzo...

Dus wij lopen naar buiten, moet je eerst een hele lange gang doorlopen, want het is min of meer een winkelcentrum.
Dus wij zijn bijna aan het eind van die gang, horen we ineens wat gerommel... en KNAL een winkelwagentje van achter tegen mn donder. Wat blijkt? Een oude vrouw wilde met mach 3 finaal mn enkels kapot rijden.
Dus ik draai me om: "WATTEFACK?" En zegt zij tegen mij: "Istie lekker toch?" Dus ik zeg: "hoezo?" (In eerste instantie dacht ik dat ze vond dat ik in de weg liep en dat ze er langs wilde) Zegt zij: "ja, die banaan heb je toch net uit mn tas gepakt?"
En toen ontplofte ik. Kwaad als ik was kon ik niet eens meer fatsoenlijk nederlands praten (ben namelijk Zeeuws, maar dat doet er niet toe). Dus ik heb haar even flink de huid vol gescholden.
Ook nam ik nog even een kijkje in het karretje en wat zag ik? Groene bananen. En wat had ik in mn handen? Een gele banaan, met het stickertje van het afwegen er nog opgeplakt...
Klacht: brutale oma's die het in hun hoofd halen om tussen een groep 17/18-jarigen onterecht voor eigen rechter te gaan spelen