Zeelandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
tja, mijnj ex was Zeeuws en is net zo'n tokkie als die bejaarde die jij beschrijft.
Zeeuwen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef bloodyvampy het volgende:
.Een vriend van me zag hoe ik er mee zat en raadde me aan om alles eens van me af te schrijven op dit forum.
Waarom neem je een relatie met een tokkie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
tja, mijnj ex was Zeeuws en is net zo'n tokkie als die bejaarde die jij beschrijft.
Zeeuwen
BoZ toevallig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef bloodyvampy het volgende:
Wij liepen dus met een groepje naar de Nettorama(...)Dus wij lopen naar buiten, moet je eerst een hele lange gang doorlopen, want het is min of meer een winkelcentrum.
waarom denk je dat ik 'r eruit geflikkerd hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom neem je een relatie met een tokkie?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef bloodyvampy het volgende:
Een vriend van me zag hoe ik er mee zat en raadde me aan om alles eens van me af te schrijven op dit forum.
Vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus check, ik zit in mijn waggie, 50 cents pompt uit mijn speaker, je weet toch, gewoon chill. Hmm Hmm. Dus ik boek die bak vet hard toch, komt die skotoe met zijn neppe patta's. Nooo! Zegt die kapper tegen me dat ik hier niet zo hard mag boeken en dat ik hem doekoe moet passen. Tss. Ik zeg, héé, te moeilijk! Ben je bitch niet! Gruwelijkkkkk!
Waarom ken ik dit uit mijn hoofd?
WTFOMGBBQ!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef ikkedus15 het volgende:
wtf:S wrm beginne we over marokanen?:S:S
Had ik achteraf ook beter kunnen doen... Ik denk dat als dit nog een keer gebeurt dat er koppen gaan rollenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom heb je haar niet geklapt samen met je matties ?
He jongens! Kijk! Een medelander!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef ikkedus15 het volgende:
wtf:S wrm beginne we over marokanen?:S:S
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef Maisnon het volgende:
En wat zei ze daarna, of was ze toen inmiddels overleden
Wie zegt hier dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is toch nog steeds Brabant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Ja godverdomme, het is donderdag en ik zit aan het bier. ik las alleen "zeeuw", weet ik veel dat hij in BoZ was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat dat niet zo is?
Begrijpend lezen is een vak.
Lekkere vrienden heb jijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef bloodyvampy het volgende:
Een vriend van me zag hoe ik er mee zat en raadde me aan om alles eens van me af te schrijven op dit forum.
Zeeland is geen randstad lul.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef deepart het volgende:
Whaha
Nu ik je toch spreek TS, wat is een zeeuw precies? En dan niet zo'n knudde antwoord geven als "Inwoners van de randstad" want dat snap ik natuurlijk zelf ook wel.
Ken je die grote provincie in het zuid-westen van Nederland met al die eilandjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef deepart het volgende:
Whaha
Nu ik je toch spreek TS, wat is een zeeuw precies? En dan niet zo'n knudde antwoord geven als "Inwoners van de randstad" want dat snap ik natuurlijk zelf ook wel.
FAILquote:
Nou nou nou niet allemaal. Ik heb ook een wat oudere leeftijd maar respecteer de jongeren. Ik ben zelf ook jong geweest en was ook niet altijd de liefste maar wat die oma deed is gewoon dom. Dan zeggen ze weer die jeugd van tegenwoordig. Nee ik zeg die generatie genoten van tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef DjinN het volgende:
Oudere mensen denken wel vaker dat ze alles maken kunnen![]()
Als je van zoiets al overstuur raakt, krijg je nog een zwaar leven hey. Maar ga dan aub niet alles hier van je af schrijven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef bloodyvampy het volgende:
Een vriend van me zag hoe ik er mee zat
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef Maisnon het volgende:
En wat zei ze daarna, of was ze toen inmiddels overleden
Hij is Zeeuw en ging in de pauze van zijn school naar de Nettorama.. Dan kan hij toch in Noord-Brabant op school zitten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is toch nog steeds Brabant?
Triple fail...quote:
you get itquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hij is Zeeuw en ging in de pauze van zijn school naar de Nettorama.. Dan kan hij toch in Noord-Brabant op school zitten?![]()
Ik ken die Nettorama. Maar ja, je loopt daar dus in die gang langs de Lidl en langs de Zeeman.. dus dat soort publiek loopt daar ook rond.. klacht terecht dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |