Met uitgaan bedoel ik niet perse een disco, ik sta ook vaker in kroegen, maar ik bedoel gewoon dat je je zelf in situaties begeeft waar je nieuwe mensen tegenkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in mijn leven nog telbaar (0 disco bv ) uitgegaan, je kunt het ook best in andere dingen zoeken.
Ah, dat heb ik op fok, vandaar dat ik met een fokster getrouwd benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met uitgaan bedoel ik niet perse een disco, ik sta ook vaker in kroegen, maar ik bedoel gewoon dat je je zelf in situaties begeeft waar je nieuwe mensen tegenkomt.
Een cursus kan goed helpen om je uit je comfort zone te jagen, niet te ver zodat je terugschrikt, maar presies ver genoeg, zodat je bent waar geleerd kan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar veel van deze informatie ligt gewoon op straat, of is met een heel klein beetje zelf te vinden. Ik lees nog eerder een boek , dan dat ik zo veel geld ga verspillen.
Een assertiviteitstraining werkt alleen maar omdat iemand achter je broek aanzit, niet omdat je opeens verborgen wijsheden krijgt toegespeeld. (bij sommige dingen is een cursus idd wel handig)
Het zou toch niet waar zijn he. Shit! Maak jezelf van kant voordat het te laat is! Save yourself!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
Volgens mij loopt iemand het topic te kapen, en word het meer een "heb medelijden met schenkstroop want hij komt nooit buiten de deur" topic.
Schenkstroop, ik raad je aan om je eens in het sociale leven te begeven. Want ondanks dat je nu wat achterloopt zoals je eerder aangaf, kan je door doelen te stellen gewoon een normaal sociaal persoon worden.
Verrek, begin ik nou medelijden te krijgen?![]()
Nee maar er zijn wel zaken waar vrijwel iedere vrouw NIET naar zoekt en die dingen leren ze je dan af. Onzeker in een hoekje staan, foute gespreksonderwerpen, te overdreven gedrag etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?
Damn, als dat zo was gaf hij geen les, maar neukte hij elke vrouw die hij wilde.
Het enige waarom het zou kunnen werken is omdat je meer zelfvertrouwen krijgt door zo'n cursus. Omdat je denkt middelen te hebben. Terwijl het enige middel wat er is, zelfvertrouwen, ook zonder geld uit te geven te kweken is. Zelfs bij mij is dat goed gekomen zonder cursus
Ze zullen wel moeten willen ze hun zaad ooit ergens anders dan in een doekje deponeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.
Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Conflicten komen van beide kanten toch? Mensen vinden het leuk om alsmaar op voorspelbare wijze op mensen integaan. Wat volgens mij ook wel hun werkelijke apathische/kinderachte gedachten weerspiegelen irl. maargoed . En ik ga toch weer 'down the same road' om te zien of er toch niet mischien mensen wat meer apathie hebben ontwikkeld in de tussentijd maar tevergeefs. En ik geef het wel op. Wat dat betreft heb je dus helemaal gelijk. Wat doe ik nog bij dit onderwerp
Gozer, dat wat in het midden staat meen ik genuinly, wat betreft dat andere is dat om te laten blijken dat ik de humor er van inzie. En dat medelijden heb ik wat betreft dat je jaren niet sociaal bezig kon zijn, maar dat houd op op het punt dat jij nu daar niets aan gaat doen, zeker na dit topic zou jij moeten weten dat er wat aan te doen valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het zou toch niet waar zijn he. SHIT. Maak jezelf van kant voordat het te laat is! Save yourself!
Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten willen ze hun zaad ooit ergens anders dan in een doekje deponeren.
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Een vrouw werd gevraagd welke 5 eigenschappen dat ze zocht in een man.
He, story of my life. Cc kan dat beamenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Goldfoxx het volgende:
Gozer, dat wat in het midden staat meen ik genuinly, wat betreft dat andere is dat om te laten blijken dat ik de humor er van inzie. En dat medelijden heb ik wat betreft dat je jaren niet sociaal bezig kon zijn, maar dat houd op op het punt dat jij nu daar niets aan gaat doen, zeker na dit topic zou jij moeten weten dat er wat aan te doen valt.
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.
Maar het probleem met dat soort mensen is dat ze gedurende de cursus over hun grenzen heengaan, ook aangeven dat ze er veel aan gehad hebben, maar vervolgens na een paar weken weer in hun eigen patronen terugvallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
Ze moeten het zelf weten, het is mijn geld niet. Maar dat kun je beter besteden aan andere dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef mirved het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.
Het is geen doekje met argusogen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Wat is het alternatief? Thuis in je eentje voor de bank gaan zitten kniezen bij Popstars? Nee, dat helpt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.
Het is die slachteroffer-toon van je waar niemand écht iets mee kan. Je maakt de indruk dat De Mensheid maar moet veranderen, omdat dat jou beter zou uitkomen. Niet alleen moet je doorhebben dat dat gewoon niet gaat gebeuren, je moet ook gaan inzien dat dat niet de manier is om jouw probleem op te lossen.
Dit is al veel vaker door veel meer mensen gezegd, overigens. En het wil maar niet postvatten bij je. Je wentelt liever in je angst-doordrenkte denkwereld, want die ken je tenminste. Om de link met het topic weer even te maken: je moet uit je comfort zone om veranderingen teweeg te brengen, dus hou op met dat sneue zielige tranentrekkende slachtoffertje spelen. Dáár begint het voor jou.
Beggars can't be choosers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.
Ja sorry ik was even vergeten dat je je meisjes liever wat jonger hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer.
Dat was idd hetgeen je uit die post moest halen ja. Prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Schenkstroop het volgende:
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |