Zei hij er zelf ook bij dat het minder cool was? De aanleiding was toch om te laten zien hoe serieus hij ermee bezig was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond het wel mooi dat hij een kant liet zien die 'minder cool was'
Gaan we weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen?
Hij liet dat zien om aan te geven dat 'ie toen met de verkeerde dingen bezig was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Zei hij er zelf ook bij dat het minder cool was? De aanleiding was toch om te laten zien hoe serieus hij ermee bezig was?
Goed dat je ons advies ter harte hebt genomen, en je niet meer zo negatief op alleen negers richt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards.
Er zijn echt maar weinig mannen in het uitgaansleven die echt meerdere cold approaches doen op een avond, als ze het überhaubt al doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen die PUA met argusogen bekijkt, durft niet? Of zou men deze methodiek wellicht niet nodig hebben in het dagelijkse leven ...
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:51 schreef Catbert het volgende:
Hij liet dat zien om aan te geven dat 'ie toen met de verkeerde dingen bezig was.
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef TheGame het volgende:
Er zijn echt maar weinig mannen in het uitgaansleven die echt meerdere cold approaches doen op een avond, als ze het al überhaubt doen.
Wij gingen uberhaubt niet de kroeg in voor vrouwen, laat staan dat we vreemden aanspraken. We stonden in een kringetje te kletsen en bier te drinken. That's it. Dus die groepssteun heeft er niks mee van doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.
Idd, maar hoe uit zich dat in de meeste gevallen? Met een groep vrienden gaan zuipen en hopen dat er iets gebeurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?
Kom op, zoveel mannen gaan de stad in om te scoren, net als vrouwen. En dat lijken me niet allemaal PUA's.
Mjah, als je het de eerste keer goed doet, ben je dan niet hardstikke vroeg thuis elke keer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?
Kom op, zoveel mannen gaan de stad in om te scoren, net als vrouwen. En dat lijken me niet allemaal PUA's.
ik denk het wel. Als je met een groep bent durf je meer. Durf je meer uit te vreten etcetera. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen. lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet. je bent nieteens bewust hoeveel je er aan hebt gehad en nu speel je de man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Wij gingen uberhaubt niet de kroeg in voor vrouwen, laat staan dat we vreemden aanspraken. We stonden in een kringetje te kletsen en bier te drinken. That's it. Dus die groepssteun heeft er niks mee van doen.
Zo zwart-wit zie ik het niet. Niet alle mannen zijn alleen sterk in een groep of durven vrouwen alleen aan te spreken na coaching of de nodige biertjes. Er zijn er gelukkig ook voldoende die het wel van nature in zich hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef TheGame het volgende:
Idd, maar hoe uit zich dat in de meeste gevallen? Met een groep vrienden gaan zuipen en hopen dat er iets gebeurt.
Ik ken überhaupt maar één Duits woord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Überhaupt. Met umlaut en met een P. Verdomme.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ga ook af en toe alleen uit en dat geeft je alleen maar meer druk om mensen aan te spreken, omdat je anders niks te doen hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je imet een groep bent durf je meer. Durf je meer uitte vreten etcetera. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen, lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet gaan.
Prima. Maar dat deden we niet. We stonden / zaten bijelkaar te kletsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je met een groep bent durf je meer. Durf je meer uit te vreten etcetera.
Je moet me wel even uitleggen wat je me daar aan het verwijten bent. Dat ik vrienden heb? Dat ik zelfvertrouwen heb? Fair enough, maar als ik zeg dat dat niet komt doordat ik in de kroeg in een kringetje bier stond te drinken, dan is dat dus niet zo.quote:Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen, lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet. je bent e rnieteens bewust hoeveel je er aan hebt gehad en nu speel je de man.
Dat zijn de mannen die vrouwen zoals jij aanspreken idd, maar het is maar een ontzettend klein percentage van de mannen in de uitgaansgelegenheid. Maar omdat jij waarschijnlijk regelmatig aangesproken wordt op een avond, denk jij dat de meeste mannen dat doen, terwijl het er elke avond maar een handje vol zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo zwart-wit zie ik het niet. Niet alle mannen zijn alleen sterk in een groep of durven vrouwen alleen aan te spreken na coaching of de nodige biertjes. Er zijn er gelukkig ook voldoende die het wel van nature in zich hebben.
Ik had het over als je nog jong bent en pas uitgaat ed. Voor jongens die pas op een latere leeftijd beginnen met uitgaan. Voor hun is het ook allemaal nieuw maar moeten het wel alleen doen meestal. Das een stuk moeilijker dan dat je de kans hebt gedaan stoer te lopen te doen in een groepje. En zo aan je zelfvertrouwen hebt kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ga ook af en toe alleen uit en dat geeft je alleen maar meer druk om mensen aan te spreken, omdat je anders niks te doen hebt.
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.
Wat zijn "vrouwen zoals haar" precies dan? Want ze ziet er niet echt ontoegankelijk uit ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef TheGame het volgende:
Dat zijn de mannen die vrouwen zoals jij aanspreken idd, maar het is maar een ontzettend klein percentage van de mannen in de uitgaansgelegenheid.
Ik denk dat de meeste mannen voornamelijk uitgaan om plezier te hebben met vrienden. Als je dan een leuke meid tegenkomt en aanspreekt prima, maar ik vind het nogal wat als dat je hoofddoel is.quote:Maar omdat jij waarschijnlijk regelmatig aangesproken wordt op een avond, denk jij dat de meeste mannen dat doen, terwijl het er elke avond maar een handje vol zijn.
Tjonge jonge zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Prima. Maar dat deden we niet. We stonden / zaten bijelkaar te kletsen.
[..]
Je moet me wel even uitleggen wat je me daar aan het verwijten bent. Dat ik vrienden heb? Dat ik zelfvertrouwen heb? Fair enough, maar als ik zeg dat dat niet komt doordat ik in de kroeg in een kringetje bier stond te drinken, dan is dat dus niet zo.
En ik snap het wel, want jij verliest nu je excuus, maar begin niet richting mij met kotssmilies te gooien.
Je hele verhaal loopt weer over van jaloezie. Met jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had het over als je nog jong bent en pas uitgaat ed. Voor jongens die pas op een latere leeftijd beginnen met uitgaan. Voor hun is het ook allemaal nieuw maar moeten het wel alleen doen meestal. Das een stuk moeilijker dan dat je de kans hebt gedaan stoer te lopen te doen in een groepje. En zo aan je zelfvertrouwen hebt kunnen werken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Tjonge jonge zegIn wat voor bochten moet iemand zich wringen om een punt duidelijk te maken. Snap je echt niet wat ik probeer duidelijk te maken? Het is wel duidelijk wie hier tunnelvisie heeft. Wat verdoe ik mijn tijd hier nog. je gaat in de zelfverdediging en verdraait alles zodat het past in jouw straatje en niet aan jouw werelbeeld komt
Vrouwen die regelmatig door vreemde mannen worden aangesproken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat zijn "vrouwen zoals haar" precies dan? Want ze ziet er niet echt ontoegankelijk uit ofzo.
Nee, ik snap niet wat je duidelijk probeert te maken. Fair enough, mijn fout. Doe eens een rephrase? Of wijs gewoon naar de post waar je punt in staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tjonge jonge zegIn wat voor bochten moet iemand zich wringen om een punt duidelijk te maken. Snap je echt niet wat ik probeer duidelijk te maken? Het is wel duidelijk wie hier tunnelvisie heeft. Wat verdoe ik mijn tijd hier nog. je gaat in de zelfverdediging en verdraait alles zodat het past in jouw straatje en niet aan jouw werelbeeld komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |