abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73836572
succes Stiemeie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:17:16 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73836773
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:17 schreef Stiemie het volgende:
Elin wat goed zeg zonder speen

Het was een heftige nacht Uiteindelijk heb ik van half 1 tot kwart over 4 geslapen in onze leunstoel met Esmee in de draagdoek. Inmiddels heb ik voor volgende week woensdag een afspraak bij de ostheopaat staan.

Ik weet trouwens niet meer uit mijn hoofd wie me er op wees, maar we denken nu toch ook in de richting van (verborgen) reflux. We hebben om half 12 weer een afspraak bij de andere huisarts. Hoop zo dat er iets uitkomt...
Ik heb as donderdag een afspraak bij de osteopaat voor mezelf.
Die wil ik verplaatsen zodat ik naar de draagmeet bij pvoess kan, maar ik zou ook kunnen vragen of jij (esmee) in de plaats zou kunnen?
(tis wel een half uur, en intake is meestal een uur (dubbele afspraak), maar toch, tis wel een stuk eerder.)
hoe was het bij de ha?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:58:12 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73838115
s6 Stieme!

Wat gaat het hard Senna en Miss je blijft zo gelukkig klinken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73839223
He bah Stiemie, dus toch een $^&^^nacht gehad.
Hopelijk heeft deze huisarts een beetje andere ideeen als de vorige.

Dat klinkt goed Miss Sly, Senna die al vriendschappen sluit met de box-vriendjes.
Wat geweldig he, zo'n kleintje. En ook nog eens helemaal van jezelf!
Het blijft zo'n wonder.... dat realiseer ik me ook steeds weer

Vanmorgen is Mrien hier geweest met Lotte, en ze heeft me geleerd hoe je een draagdoek moet knopen, plus ik mag er 2 lenen , dus ik ben benieuwd wat Lars daarvan gaat vinden!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73840294
Stiemie wat zei de huisarts?

Zo sneu de krampende en zuurbrand beebs.

Tyler krijgt nog steeds de Zantac (2x pd), Motilium (4x pd) en Johannesbroodpitmeel.
Werkt op zich goed. Alleen laatste week spuugt hij weer meer en veel.
In november geloof ik weer naar de kinderarts. Dan wordt de dosis ook weer verhoogd.
Gaat verder heel goed!
pi_73840418
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Stiemie en Bar, wat een toestanden allemaal zeg... heel veel sterkte Ik heb helaas geen tips.

Lennon heeft nog steeds last van de tanden die maar niet doorkomen. Niet zozeer overdag, dan is hij supervrolijk, maar drinkt zn (pap)flessen niet meer goed leeg met als gevolg dat hij 's nachts wakker wordt en dan de fles wil hebben. Dit nu al 4 nachten achter elkaar... op zich niet erg, maar we zijn het niet gewend. Ik geef hem nu 's nacht dan ook gewoon 90/3 en dan slaapt hij weer verder. Elin zonder speen wat goed!! Dat gaat echt niet lukken bij Lennon. Hij gebruikt hem nu ook vooral om op te kauwen. Ach ik vind het ook nog niet erg dat hij nog speent.
Van mij mag ze ook wel hoor, ze hoeft hem gewoon niet meer scheelt weer afleren
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:11:21 #157
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73840671
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Van mij mag ze ook wel hoor, ze hoeft hem gewoon niet meer scheelt weer afleren
Ow dat is inderdaad wel handig
Make love, not war ☮
pi_73840788
juich nou niet te vroeg, ze heeft nog geen tandjes KD
Seb zit de hele tijd zijn tandvlees te masseren met zijn speen
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_73840886
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Estrys het volgende:
juich nou niet te vroeg, ze heeft nog geen tandjes KD
Seb zit de hele tijd zijn tandvlees te masseren met zijn speen
Ik heb de spenen dus ook al mooi weggestopt ze kan een bijtring oid krijgen.
pi_73840920
die mot ie nie
De 2de komt nou ook door, waar blijft Elin nou?
pi_73840990
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
die mot ie nie
De 2de komt nou ook door, waar blijft Elin nou?
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?
pi_73841060
En daarbij, Elin spreekt al hele volzinnen, in een buitenlandse taal die zelfs IK niet ken.<--- geniaal
Zie ik seb nog niet doen
pi_73841089
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?
jaaaaaa het feest gaat beginnen
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:52:09 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73842283
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dat duurt bij Lennon nu al 10 dagen en nog geen tand te zien.... Overdag is hij gelukkig wel vrolijk en heeft hij er minder last van. Maar het wordt nu toch wel een keertje tijd.

Lennon wil ook geen bijtring... Stopt liever al het andere speelgoed wat hij heeft of de speen in de mond.
Make love, not war ☮
pi_73842775
Oooookkeeee wij gaan dus op zoek naar een andere huisartsenpraktijk...

Bij de huisarts aangekomen, verhaal gedaan (veel spugen, soms hele golven, niet slapen, gillend wakker als ze plat ligt, ontroostbaar etc) zegt de huisarts ja dat lijkt op reflux. Komt Esmee wel genoeg aan? Ja dat doet ze want we geven gewoon 20 flessen op een dag waar ze dan zo'n 50 ml uit drinkt of meer drinkt, maar dat uitspuugt.
Buikje kijken, longen luisteren etc. Alles goed. Zag wel dat ze maagzuur opboerde. Dus wij Esmee weer aankleden en terug naar het bureau. Zegt ze doodleuk: "wanneer heb je weer een afspraak bij het cb met de arts erbij?" Dus ik zeg dat we woensdag weer een afspraak hebben. Dan moeten we daar maar op wachten!!!

Sorry, maar ik heb de afgelopen 2 nachten in totaal maar 6 uur geslapen en een hele avond gelopen met een ontroostbaar kind dat nu alweer vanaf kwart over 4 vanmorgen op is en we zijn allemaal doodop. Ik wil nu een oplossing. Nou dan moest ik maar kijken of het cb eerder al een afspraak kon maken.

Dus wij meteen doorgelopen naar het cb waar we de wvk nog net met haar jas aan aantroffen op weg naar huis. Dus Esmee weer gewogen (4450 gram) en het cb was het (nadat ze daar ook haar sirene aanzette en ontroostbaar bleek) met ons eens dat we zo niet door konden gaan tot woensdag en dat we na die 2 weken aanrommelen gewoon naar de kinderarts moeten. Dus CB overleg gehad met huisarts (die dus weigerde een verwijzing te geven) en we geven nu tot morgenochten nutriton en dan belt het cb ons. Gaat het niet beter, dan krijgen we morgen een verwijzing voor de kinderarts, daar gaat het cb voor zorgen.

Zegt de wvk nog heel leuk: "Welke huisarts had je net? O die heeft niet zoveel met kinderen" Fijn om die dan als huisarts te hebben als ze zelf 2 kinderen hebt. We gaan dus maar eens op zoek naar een andere
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:03:50 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73842780
Je kan evt ook een (stuk) wortel geven om op te knagen/bijten als tandjes doorkomen.

De fysio is erg tevreden over Oscar! Sinds we sinds donderdag bezig zijn de nekspier zijwaarts op te rekken gaat hij ineens met sprongen vooruit! Hij kan heel soepel nu zijn koppie naar rechts draaien en hij ligt nu ook lekker op die kant te slapen in de box! Zelfs na af en toe een beetje pruttelen en morrelen draait hij weer terug naar rechts.
Hij lijkt ook meteen veel lekkerder in zijn vel te zitten! Mooie rustige open handjes enzo.
pi_73842933
Fijn BE dat het zoveel beter gaat! Wat kan je dan gelukkig zijn he als je ziet dat het zoveel beter gaat met je ukkie.

En gaat het dan nu echt echt echt gebeuren Elin?

En Davinia wat een lief aanbod zeg Ik weet alleen niet of het kan want de ostheopaat waar we heengaan heeft dus pas volgende week woensdag tijd omdat de intake een uur duurt. En misschien is het wel verstandig om nu eerst de nutriton en anders ook de kinderarts morgen af te wachten.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:08:23 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73842997
Stiemie!
Wat een idioot gedoe!?!?!? Eerst zeggen 'ja, lijkt op reflux' en dan terugverwijzen naar het CB?
Ik zou vanavond gewoon naar de HAP aan hoor, als ze weer zo ontroostbaar is. Heb je gelijk een andere ha te pakken wrsch...
pi_73843067
Stiemie wat belachelijk!!

Vooral het doorverwijzen haar het CB, want een CB mag geen medicatie voorschrijven of naar een kinderarts verwijzen, dat moet nu juist de huisarts doen.
pi_73843117
Stiemie
Wat een idiote huisarts!
Sterkte

Ik heb vandaag Lars vastgehad (van xxxkarinxxx) en wat is dat een klein droppie zeg! Hij heeft lekker op schoot liggen slapen
pi_73843211
Erg he? En naar aanleiding van die opmerking in dit topic over verborgen reflux heb ik langer dan een week geleden bij het vorige huisartsenbezoek dus al gevraagd of het geen reflux kon zijn. Maar dat was dus echt uitgesloten zei de andere huisarts toen Ik ga echt op zoek naar een andere praktijk want ik voel me daar gewoon echt niet serieus genomen. Net alsof ik voor me lol langsga.

Woensdag heb ik een afspraak bij het cb en met de arts. Die zou me dan door moeten verwijzen volgens de huisarts.
pi_73843313
Aparte wijze, ik dacht toch echt dat de verwijzingen via de huisarts zouden moeten en niet via het CB
Fijn dat het Cb je wel serieus neemt!
pi_73843354
Stiemie wat idioot allemaal zeg! Echt te belachelijk voor woorden Hopelijk heb je snel een andere huisarts die je wel serieus neemt!
pi_73843384
ah de wondere wereld van de huisartsen

Hier ook een kindje met reflux klachten, alleen zolang de baby goed aankomt is het een lastig verhaal om hulp te krijgen is mijn ervaring hier. Terwijl er ook artsen zijn die wat sneller medicijnen geven e.d
De verschillen verwonderen mij keer op keer
pi_73843609
Estrys dat is het dus inderdaad. Ze komt genoeg aan dus dan is het jouw probleem en niet dat van hun. Dat ze alleen genoeg aankomt omdat je 20 flesvoedingen op een dag geeft, daardoor een stontvervelende peuter hebt rondlopen omdat die gewoon geen aandacht krijgt, je zelf niet meer kunt eten of douchen en de deur niet eens meer uit kan om boodschappen te doen is bijzaak en daar moet je maar mee leren leven... Lang leve albert.nl!

Ben zo blij dat mijn moeder hier vandaag is. Die loopt nu met haar rond. Heb er even zooooo'n genoeg van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')