Oss West jeweetzellufquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef tralalala het volgende:
Welk station?
Dit dus, lijkt wel of TS een paar krassen op z'n hersens heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Er zitten allemaal rare gekleurde krassen in je paint. Kan je daar wat aan doen, ik krijg er hoofdpijn van.
De tekst heb ik niet gelezen. Het 1001ste NS klaagtopic lijkt me namelijk volkomen oninteressant.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Er zitten allemaal rare gekleurde krassen in je paint. Kan je daar wat aan doen, ik krijg er hoofdpijn van.
De tekst heb ik niet gelezen. Het 1001ste NS klaagtopic lijkt me namelijk volkomen oninteressant.
Met Photoshop kan ik niet met een bakje verf meteen zo'n vakje vullen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Dit dus, lijkt wel of TS een paar krassen op z'n hersens heeft.
Waarom? Ik was dik op tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:00 schreef plakkert- het volgende:
Ga dan eerder van huis weg, knurft.
Tunnel graven.quote:
Denk het ook...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:57 schreef Koelbloedigheid het volgende:
Het is 1 grote complot van de NS tegen jou ts
Station is al net zo kansloos als TS... maar wat verwacht je van een braboquote:
*ziet dat hij uit Almelo komt en checkt foboquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Station is al net zo kansloos als TS... maar wat verwacht je van een brabo![]()
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Deze situatie kwam me al vies bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op dat station stoppen sneltreinen?
Doe es ff alsof je van de bewoonde wereld (lees stad) komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Station is al net zo kansloos als TS... maar wat verwacht je van een brabo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |