Ik denk dat punt 1 het gevolg was van punt 2. Voor reiniging komt alles naar Zwolle namelijk, en op baanvakken zonder ATB-NG mogen geen losse GTW's tijden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef brandsrus het volgende:
Ik zag vanmiddag rond 13.00 uur drie gekoppelde drietjes GTW richting Heerenveen rijden. Zouden ze naar Groningen getransporteerd worden? (ivm stremming Bt - Gn geen gek idee want moesten om via Meppel)??
Waarschijnlijk reinigen van een van de treinstellen te Zwolle. De andere stellen worden verplicht meegestuurd, omdat een D-GTW niet los over het hoofdnet mag rijden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef brandsrus het volgende:
Ik zag vanmiddag rond 13.00 uur drie gekoppelde drietjes GTW richting Heerenveen rijden. Zouden ze naar Groningen getransporteerd worden? (ivm stremming Bt - Gn geen gek idee want moesten om via Meppel)??
Volgens mij is die grijze op Bokkeduinen inderdaad wit geworden. Weet niet wanneer dat gebeurd is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:12 schreef k_man het volgende:
Gisteren stond er op het station van Amersfoort (nou ja, op het opstelterrein) een volledig wit treinstel met alleen de tekst Proton (of zoiets).
Je kunt overstappen in Utrecht. En de overstap in Zwolle is ook bedoeld voor de laatkomers in Utrecht en Amersfoort en de overstappers vanuit de richting Schiphol. Dus het heeft wel nut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan gaat dan alleen op voor Hagenezen toch? Vanaf Gouda rijdt de trein naar Groningen steeds achter die naar Leeuwarden aan op dat tijdstip (tenzij we het over treinen hebben die uit de regio Amsterdam komen).
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85809quote:STAR weer in financiële problemen
STADSKANAAL - Museumspoorlijn STAR in Stadskanaal zit opnieuw zwaar in financiële problemen.
Oorzaak is de brand eind augustus, waarbij een groot deel van de locomotieven en rijtuigen beschadigd raakte. Omdat het materieel onderverzekerd is gaat de STAR voor tonnen het schip in. Volgens bestuurslid Johan Blaauw is dit niet het einde van de museumspoorlijn, maar moet er wel snel nieuwe stoomlocomotief komen, anders heeft de organisatie geen bestaansrecht.
Het materieel in de loods was op nieuwwaarde verzekerd en niet, zoals gebruikelijk bij museale stukken, op taxatiewaarde.
Het bestuur zal het tekort moeten zien aan te vullen, maar Blaauw zegt niet opnieuw bij de overheden te willen aankloppen. De STAR werd begin dit jaar nog van de ondergang gered door een subsidie van 2,3 miljoen van de provincie en de gemeenten Veendam en Stadskanaal.
Verdachten
Wie er veranwoordelijk is voor de brand bij de STAR is nog steeds onduidelijk. De politie zou een aantal verdachten op het oog hebben maar er zijn nog geen arrestaties verricht.
Dit moet hij maandag durven, dan is hij niet jarig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:04 schreef Yreal het volgende:
Tussen Haarlem en Amsterdam Sloterdijk rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
lekker bezig de laatste dagen
Zou het grondverf zijn voor het blauw van Connexxion?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij is die grijze op Bokkeduinen inderdaad wit geworden. Weet niet wanneer dat gebeurd is.
Wie gaat er binnenkort even een foto maken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zou het grondverf zijn voor het blauw van Connexxion?
Leuk verslag! Lekker bezig daar!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:27 schreef Socios het volgende:
Fotoreportage deel 2, werkzaamheden Harlingen - Harlingen Haven.
verslag
ik denk dat hij wel genoeg heeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit moet hij maandag durven, dan is hij niet jarig.
Ik weet het niet, want de letters Protos staan er wel gewoon op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zou het grondverf zijn voor het blauw van Connexxion?
Mooie platenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:27 schreef Socios het volgende:
Fotoreportage deel 2, werkzaamheden Harlingen - Harlingen Haven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |