Dat is het prototype van de fabriek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:24 schreef k_man het volgende:
Nou ja, grijs? Het leek meer wit dus. Waarom is die niet in de normale kleuren?
Dat was het prototype, die staat er al een paar maanden volgens mij..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:24 schreef k_man het volgende:
Nou ja, grijs? Het leek meer wit dus. Waarom is die niet in de normale kleuren?
Mooi foto's weer, en ook nog eens een lesje scheikunde erbij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Deze wagens worden hier gevuld met aardgascondensaat. Aardgascondensaat bestaat uit een mengsel van stoffen, hoofdzakelijk koolwaterstoffen, die condenseren bij de winning van aardgas als gevolg van de temperatuur- en drukverlaging die optreedt bij gasbehandeling. Het condensaat wordt verzameld en naar een olieraffinaderij afgevoerd voor raffinage.
Natuurkunde dan, maar okeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef KapiteinT het volgende:
Mooi foto's weer, en ook nog eens een lesje scheikunde erbij.
Ah, dus dát komt er 's nachts langs mijn huis bij Groningen Noord gereden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Mooi foto's weer, en ook nog eens een lesje scheikunde erbij.
Geen idee, ik werk bij Conimex, niet bij Arrivaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurkunde dan, maar okee![]()
Hee Zug weet jij trouwens hoe het staat met die geruchten over die toeristentreinen naar Eemshaven?
Het wegvoertuig was ietsjes te hoogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:34 schreef Yreal het volgende:
Tussen Anna Paulowna en Schagen rijden geen treinen door een aangereden viaduct.
Er rijden snelbussen.
Een aangereden Viaduct? Wtf?
Sowieso ook de gehele constructie van het station is tof. je hebt dan de 2 lijnen die door het station lopen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Duivendrecht is best een mooi station....
[ link | afbeelding ]
Het station van Duivendrecht kenmerkt zich door het feit dat het een kruisingsstation betreft. De spoorlijnen Weesp-Schiphol en Amsterdam-Utrecht maken beide gebruik van dit station. Tegelijkertijd gebruikt ook de GVB het station met de metrolijnen 53 en 54 naar Gein. Op de hoofdsporen moet NS het doen met 1 spoor per richting, waardoor zowel NSR als goederentreinen op deze vroege ochtendstek te klikken zijn. Met op de achtergrond het metrostation Van Der Madeweg en een kantoor van verzerkaar Delta Lloyd is de relatief schone RN 1611 met wit neusje, 9 rode DB Schenker Falns en 10 witte DB Schenker Talns op weg als Kalktrein 47751 van Beverwijk naar Emmerich. Hier neemt DB Schenker de trein over tot aan de kalkgroeve in Flandersbach. Donderdag 15 oktober 2009.
Ja hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rijdt er op dat stuk vanuit bijlmer naar diemen nou ooit iets?![]()
Wordt dat nou alleen maar gedaan zodat er niet omgelopen hoeft te worden op Utrecht, of is er daar gewoon echt geen ruimte voor? Het is namelijk nog wel een aardig eindje om.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Jep, goederentreinen vanuit de Rotterdamse Haven richting Amersfoort ev rijden altijd daar.
Woow, we hadden het dus allang kunnen weten dat dat spul Fyra zou gaan heten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef Ireyon het volgende:
Het viel me trouwens net pas op dat die rode klodders die al maanden op de Benelux-prio rijtuigen staan, ook het woord "Fyra" voor moeten stellen..
[ afbeelding ]
N.a.v. deze foto van de V250..
Die paranoīde lieden hebben die rijtuigen natuurlijk al die tijd in een andere volgorde laten rondrijdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:55 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woow, we hadden het dus allang kunnen weten dat dat spul Fyra zou gaan heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |