Lekkere plaatjes Dennis!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
MBS Loc 2
Onderweg met een goederentrein van Boekelo naar Zoutindustrie.
[ afbeelding ]
MBS Loc 5
Onderweg van Haaksbergen naar Boekelo
[ afbeelding ]
MBS Loc 5
Onderweg van Boekelo naar Haaksbergen
[ afbeelding ]
MBS Loc 6
Onderweg met een goederentrein van Haaksbergen naar Boekelo
[ afbeelding ]
SS657
Onderweg van Haaksbergen naar Boekelo
[ afbeelding ]
SS657
Samen met MBS Loc 6 onderweg van Boekelo naar Haaksbergen
[ afbeelding ]
7853
Onderweg met een goederentrein naar Boekelo
Grotere versies staan hier
Vergeet niet dat een aardig deel van TV al buiten dienst is, en vervangen (via via) door VIRM4. Het is dus geen 1-op-1 vervanging.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef KapiteinT het volgende:
SLT moet de matjes gaan vervangen, maar hoe kan dat als er veel minder SLT's komen? Volgens Alex op HGBTF komen er 494 bakken SLT tegenover 616 bakken Mat '64. En dan zijn er ook nog in een 4-delige SLT ongeveer 60 zitplaatsen minder dan in een Plan T. Hoe willen ze dat gaan doen?
Dus als ik het goed begrijp zal VIRM4 ook stoptreindiensten gaan doen? Dan moeten ze wel goed kunnen optrekken, en voor zover ik weet kunnen ze dat niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een aardig deel van TV al buiten dienst is, en vervangen (via via) door VIRM4. Het is dus geen 1-op-1 vervanging.
Al stoptrein Vlissingen - Roosendaal doen ze het anders prima..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:13 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zal VIRM4 ook stoptreindiensten gaan doen? Dan moeten ze wel goed kunnen optrekken, en voor zover ik weet kunnen ze dat niet.
Bovendien reed er vorig jaar nog Mat '64 in de IC Zwolle - Roosendaal, dat is er nu ook uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef Duvel het volgende:
Je begrijpt het verkeerd.
Er stond namelijk nog via-via. Het is nogal een verhaal denk ik en ik weet het niet zeker, maar je zou je voor kunnen stellen dat de instroom van VIRM zorgt voor een vervanging van DD-AR in sneltreindiensten zodat dat DD-AR weer SGM vrij kan maken om Mat'64 af te kunnen voeren.
Wat is de bezettingsgraad van de Zeeuwse Lijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:13 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zal VIRM4 ook stoptreindiensten gaan doen? Dan moeten ze wel goed kunnen optrekken, en voor zover ik weet kunnen ze dat niet.
Niet nieuw, zie het een enkele keer met de intercity naar Den Helder, die na Alkmaar overal stopt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:06 schreef KapiteinT het volgende:
Over VIRM gesproken, ik zat laatst in de IC Zwolle - Roosendaal en op de bestemmingsdisplay in de trein stond 'Deze trein zal na Roosendaal verder rijden naar Vlissingen'. Sinds wanneer kunnen bestemmingsdisplays dit weergeven, en is het ook echt zo dat ie door zou rijden?
Iedere ochtend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tvp
Misschien het vermelden waard dat ik iedere ochtend wakker word door een fluit van een stoomtrein die hier in de buurt rijdt
Een 4 baks slet is in lengte vergelijkbaar met een 3 baks mat64, dus met je vergelijking sla je de plank mis. Een 6 baks SLT is wel in lengte vergelijkbaar met plan T. En raad eens, in de SLT passen meer mensen (en het zit nog beter ook)quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef KapiteinT het volgende:
SLT moet de matjes gaan vervangen, maar hoe kan dat als er veel minder SLT's komen? Volgens Alex op HGBTF komen er 494 bakken SLT tegenover 616 bakken Mat '64. En dan zijn er ook nog in een 4-delige SLT ongeveer 60 zitplaatsen minder dan in een Plan T. Hoe willen ze dat gaan doen?
Ja dat snap ik, dus daarom vroeg ik hoe ze dat wilde gaan doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef knars het volgende:
[..]
Een 4 baks slet is in lengte vergelijkbaar met een 3 baks mat64, dus met je vergelijking sla je de plank mis. Een 6 baks SLT is wel in lengte vergelijkbaar met plan T. En raad eens, in de SLT passen meer mensen (en het zit nog beter ook)
Ik wilde gewoon weten hoe de SLT's de matjes moeten gaan vervanger terwijl het er minder zijn, met nog eens minder stoelen per trein.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:29 schreef knars het volgende:
Ja, dan denk ik dat je vraag niet goed begrijp. Een 4 baks SLT is net zo groot maar beter vol te proppen dan een V, en een 6 baks SLT is beter vol te stouwen dan een T.
Maar ja, die moeten dan wel wat vaker gaan rijden.
Iedere dag om 8 uur begint ie te rijden, ik woon op nog geen 2 km afstand van het grootste pretpark van Europaquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Iedere ochtend?
Ook door de week?
en waar is da dan als ik vragen mag?
Dan kun je dus elke dag uitslapen, als dat je wekker is!quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Iedere dag om 8 uur begint ie te rijden, ik woon op nog geen 2 km afstand van het grootste pretpark van Europa![]()
Dat zou niet passen vermoed ik (andere steek en zo). Er is een DD-AR rijtuig waar de 1e klasse afdeling als sinds ca. 15 jaar gedeklasseerd is door de bekleding van de 1e klasse banken uit te voeren in groen kunstleer. Als nu iemand echter een mes in zo'n bank zet, vervangen ze dat deel blijkbaar door een blauw-gestoffeerd onderdeel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:13 schreef dennistd het volgende:
Het is gewoon een 1e-klas bank in een 2e-klas afdeling, er zal wel geen 2e-klas bank op voorraad hebben gelegen
De hele boel wilt niet meer zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef brandsrus het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij wordt het druk op Utrecht met die extra treinen
Er zijn ook nog is 50 bakken V-IRM IV gekomen om het Mat'64 te ontlasten, anders had je nu op de IJssellijn nog mat'64 zien rijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:29 schreef knars het volgende:
Ja, dan denk ik dat je vraag niet goed begrijp. Een 4 baks SLT is net zo groot maar beter vol te proppen dan een V, en een 6 baks SLT is beter vol te stouwen dan een T.
Maar ja, die moeten dan wel wat vaker gaan rijden.
51 treinstellen bedoel jequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:28 schreef Brembo het volgende:
[..]
Er zijn ook nog is 50 bakken V-IRM IV gekomen om het Mat'64 te ontlasten, anders had je nu op de IJssellijn nog mat'64 zien rijden.
Mja, maar een actie als 51 halen, 50 betalen laat je natuurlijk niet schietenquote:
Hangt een beetje van de wind af, en vanaf november gaanze 4 dagen per week pas om 10 uur rijden, maar dan niet in het weekend, dat is altijd 8 uurquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kun je dus elke dag uitslapen, als dat je wekker is!
Valt denk ik wel mee. Zolang je voorzichtig bent, dan kan het prima. Gewoon niet te veel tractie geven en op lage snelheid blijven rijden, dan moet het kunnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef Hr-Flip het volgende:
Phoeee dat vind de tractie installatie van dat Veetje niet erg fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |