Hmm, Utrecht Centraal naar de Maliebaan, kan dat zonder kopmaken tegenwoordigquote:Tussen Utrecht Centraal en Bunnik/Utrecht Lunetten/Utrecht Maliebaan rijden minder treinen door een wisselstoring.
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hmm, Utrecht Centraal naar de Maliebaan, kan dat zonder kopmaken tegenwoordig
Nee. Maar dat staat er ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef dennistd het volgende:
Hmm, Utrecht Centraal naar de Maliebaan, kan dat zonder kopmaken tegenwoordig
Dan kan je altijd nog via Blauw Kapel naar de Maliebaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar dat staat er ook nietHet kopmaken is op Driebergen-Zeist tegenwoordig. En sja... als je niet naar Bunnik kan....
Kan? Hij wordt toch gewoon groen als het blok erachter niet bezet is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Een P-sein kan toch gewoon groen worden als er geen trein meer achter komt. Maar het lijkt mij ook wat onwaarschijnlijk
Waar heb je het over, en waardoor kleeft de "?"-toets bij jou zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Intro is hmmm gaat wel maar wat daarna komt is minder. Jammer van dit topic maar het kan nog leuk worden als er mensen zich aanmelden die beroepsmatig bezig zijn maar of iemand zich geroepen voelt???????
Je mag gewoon ergens anders heen hoor, als het je hier niet bevaltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Intro is hmmm gaat wel maar wat daarna komt is minder. Jammer van dit topic
Permissief sein. Wordt niet bediend door de trdl, maar gaat automatisch op groen als het blok erachter niet bezet is. Wordt normaal alleen gebruikt bij blokken zonder wissels, dus meestal op de vrije baan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:07 schreef KapiteinT het volgende:
Ben ik nu de enige die niet weet wat een P-sein is..?
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
onder de sein staat dan toch ook een p ofniet.
Het gaat ook niet zonder rijrichtingkering toe te passen en dat kan alleen voor een compleet baanvak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt en daarom is kopmaken bij die seinen dan ook niet gewenst, omdat de treindienstleiding geen rijweg in kan stellen en het risico op ongevallen aanwezig is. Daarom is de TT ook niet aan te raden
Allez, fraaie plaat!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef trainfreak het volgende:
Op zondag 4 oktober reden CFL 5519 en NMBS 29.013 in dubbeltractie (enfin, dat was toch de bedoeling..)
[ afbeelding ]
Ik zie ze allebei flink stomen, dus die bedoeling lijkt ook gelukt te zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef trainfreak het volgende:
Op zondag 4 oktober reden CFL 5519 en NMBS 29.013 in dubbeltractie (enfin, dat was toch de bedoeling..)
[ afbeelding ]
Het was voor een viering van 175 jaar spoorwegen in Luxemburg (dag op dag trouwens)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar was dat dan? En waar ging dat vanuit? Weer een besloten TSP-rit? Oh nee, dan had er zo'n domme plaat met "verboden voor fototoestellen" op gezeten
Die lui hebben bij sommige icoontjes wel een rare gedachte zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:42 schreef Ireyon het volgende:
Gaat er hier nog iemand mee met de MillenniumTourTrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |