Dat zou niet passen vermoed ik (andere steek en zo). Er is een DD-AR rijtuig waar de 1e klasse afdeling als sinds ca. 15 jaar gedeklasseerd is door de bekleding van de 1e klasse banken uit te voeren in groen kunstleer. Als nu iemand echter een mes in zo'n bank zet, vervangen ze dat deel blijkbaar door een blauw-gestoffeerd onderdeel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:13 schreef dennistd het volgende:
Het is gewoon een 1e-klas bank in een 2e-klas afdeling, er zal wel geen 2e-klas bank op voorraad hebben gelegen
De hele boel wilt niet meer zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef brandsrus het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij wordt het druk op Utrecht met die extra treinen
Er zijn ook nog is 50 bakken V-IRM IV gekomen om het Mat'64 te ontlasten, anders had je nu op de IJssellijn nog mat'64 zien rijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:29 schreef knars het volgende:
Ja, dan denk ik dat je vraag niet goed begrijp. Een 4 baks SLT is net zo groot maar beter vol te proppen dan een V, en een 6 baks SLT is beter vol te stouwen dan een T.
Maar ja, die moeten dan wel wat vaker gaan rijden.
51 treinstellen bedoel jequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:28 schreef Brembo het volgende:
[..]
Er zijn ook nog is 50 bakken V-IRM IV gekomen om het Mat'64 te ontlasten, anders had je nu op de IJssellijn nog mat'64 zien rijden.
Mja, maar een actie als 51 halen, 50 betalen laat je natuurlijk niet schietenquote:
Hangt een beetje van de wind af, en vanaf november gaanze 4 dagen per week pas om 10 uur rijden, maar dan niet in het weekend, dat is altijd 8 uurquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kun je dus elke dag uitslapen, als dat je wekker is!
Valt denk ik wel mee. Zolang je voorzichtig bent, dan kan het prima. Gewoon niet te veel tractie geven en op lage snelheid blijven rijden, dan moet het kunnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef Hr-Flip het volgende:
Phoeee dat vind de tractie installatie van dat Veetje niet erg fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |