Oeh, dat gaan er veel zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
Als ik morgenavond in Leiden uitga zal ik een foto meenemen en kijken hoeveel mensen je herkennen.
Ja.. bij sommigequote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu alsnog die kuttoeslagen betalenik dacht dat die afgeschaft waren
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaan er veel zijn.
Bij voorkeur Iraanse, Armeense, en Marokkaanse mannen, dan in de leeftijdsgroep van 20 tot 25, en studentenmeisjes tussen de 18 en 24 jaar van blanke afkomst, dan maak ik het meest kans.
dus gewoon net zoveel dagen aanklikken totdat hij er niet bijstaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. bij sommige
Maar je moet goed zoeken en dan heb je dus bijvoorbeeld retourtje londen voor 'n tientje
Tuurlijk, gezelli, kom jij naar Catena voor het Halloweenfeest 23 oktober?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.Kom je ook gezellig?
Als jij mij introduceert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezelli, kom jij naar Catena voor het Halloweenfeest 23 oktober?
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.quote:
Ze moeten vermeld worden en in de prijs opgenomen zijn en niet meer achteraf er nog even snel bijgezet worden. Verder mag er nog steeds 400% toeslag berekend wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu alsnog die kuttoeslagen betalenik dacht dat die afgeschaft waren
Zie ik je dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.
Oke, sounds goodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.Kom je ook gezellig?
En Jap, ik heb ook een fiets in Leiden!
hoe bedoel je 400%?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze moeten vermeld worden en in de prijs opgenomen zijn en niet meer achteraf er nog even snel bijgezet worden. Verder mag er nog steeds 400% toeslag berekend worden
En waarom mag jij zoveel intro's meenemen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.
Ja maar Rotterdam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, sounds good![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om vervolgens 3 november op de eurasmus een meeloopdag te doen op het erasmus bij IBA (een studie die mijn neef ook doet en heel interessant klinkt)
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam.
Wear a vulva around your neck
[ afbeelding ]
http://www.doobybrain.com(...)va-around-your-neck/![]()
Zo werkt dat daar, dat heeft niets met mij te maken, hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom mag jij zoveel intro's meenemen dan?
Is goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Deal, ik PM je wel voor de adres gegevens.
Het lijkt me ergens nog wel lachen ook...
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn?
En IBA is een internationale studie dus behalve nederlanders zijn er ook veel buitenlanders die de studie volgen en volgens mijn neef is het dus allemaal heel leuk enzo.
IBCM klinkt ook leuk maar die heeft alleen op maandagen meeloopdagen
Is er meer keus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam.
Wear a vulva around your neck
[ afbeelding ]
http://www.doobybrain.com(...)va-around-your-neck/![]()
No way, OV vanaf hilversumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Lijkt me wel bijzonder om jou een keer in het echt mee te maken.
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!
Ah, ik dacht dat je daar in die club ook allemaal connecties hadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo werkt dat daar, dat heeft niets met mij te maken, hoor.
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Lijkt me wel bijzonder om jou een keer in het echt mee te maken.
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!
Bijzonder als het ontmoeten van iemand die je alleen online kent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?
Nee, hij heeft nog wat kloons.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
is iqm trouwens permanent gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |