Oeh, dat gaan er veel zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
Als ik morgenavond in Leiden uitga zal ik een foto meenemen en kijken hoeveel mensen je herkennen.
Ja.. bij sommigequote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu alsnog die kuttoeslagen betalenik dacht dat die afgeschaft waren
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaan er veel zijn.
Bij voorkeur Iraanse, Armeense, en Marokkaanse mannen, dan in de leeftijdsgroep van 20 tot 25, en studentenmeisjes tussen de 18 en 24 jaar van blanke afkomst, dan maak ik het meest kans.
dus gewoon net zoveel dagen aanklikken totdat hij er niet bijstaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. bij sommige
Maar je moet goed zoeken en dan heb je dus bijvoorbeeld retourtje londen voor 'n tientje
Tuurlijk, gezelli, kom jij naar Catena voor het Halloweenfeest 23 oktober?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.Kom je ook gezellig?
Als jij mij introduceert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezelli, kom jij naar Catena voor het Halloweenfeest 23 oktober?
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.quote:
Ze moeten vermeld worden en in de prijs opgenomen zijn en niet meer achteraf er nog even snel bijgezet worden. Verder mag er nog steeds 400% toeslag berekend wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu alsnog die kuttoeslagen betalenik dacht dat die afgeschaft waren
Zie ik je dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.
Oke, sounds goodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.Kom je ook gezellig?
En Jap, ik heb ook een fiets in Leiden!
hoe bedoel je 400%?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze moeten vermeld worden en in de prijs opgenomen zijn en niet meer achteraf er nog even snel bijgezet worden. Verder mag er nog steeds 400% toeslag berekend worden
En waarom mag jij zoveel intro's meenemen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.
Ja maar Rotterdam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, sounds good![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om vervolgens 3 november op de eurasmus een meeloopdag te doen op het erasmus bij IBA (een studie die mijn neef ook doet en heel interessant klinkt)
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam.
Wear a vulva around your neck
[ afbeelding ]
http://www.doobybrain.com(...)va-around-your-neck/![]()
Zo werkt dat daar, dat heeft niets met mij te maken, hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom mag jij zoveel intro's meenemen dan?
Is goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Deal, ik PM je wel voor de adres gegevens.
Het lijkt me ergens nog wel lachen ook...
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn?
En IBA is een internationale studie dus behalve nederlanders zijn er ook veel buitenlanders die de studie volgen en volgens mijn neef is het dus allemaal heel leuk enzo.
IBCM klinkt ook leuk maar die heeft alleen op maandagen meeloopdagen
Is er meer keus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam.
Wear a vulva around your neck
[ afbeelding ]
http://www.doobybrain.com(...)va-around-your-neck/![]()
No way, OV vanaf hilversumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Lijkt me wel bijzonder om jou een keer in het echt mee te maken.
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!
Ah, ik dacht dat je daar in die club ook allemaal connecties hadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo werkt dat daar, dat heeft niets met mij te maken, hoor.
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Lijkt me wel bijzonder om jou een keer in het echt mee te maken.
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!
Bijzonder als het ontmoeten van iemand die je alleen online kent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?
Nee, hij heeft nog wat kloons.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
is iqm trouwens permanent gestopt?
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
Geen idee.quote:
Nog niet. Maar ik hoop binnen niet al te lange tijd daar wel te vertoeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No way, OV vanaf hilversum![]()
Jij woont toch ook niet in leiden?
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bijzonder als het ontmoeten van iemand die je alleen online kent.
Jij moet het gevoel kennen of niet soms?
Ja, Suarez - Argentinie 1-0quote:
Ik heb duidelijk niet het syndroom van Down, of het het andere is mag in het midden blijven, maar die suggestie is niet erg vriendelijk, met alle respect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?
Ik wil er wel 1, maar dan vind ik wel dat ik het hele assortiment moet kennen, misschien krijg ik spijt als ik nu een keuze maak en er blijkt meer te zijnquote:
Ik zei niet dat je dat had, ik vroeg of het bijzonderheidsniveau/de bijzonderheidssoort daarmee te vergelijken was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk niet het syndroom van Down, of het het andere is mag in het midden blijven, maar die suggestie is niet erg vriendelijk, met alle respect.
Dat was een fictief voorbeeld, maar ik zie prijzen van 0,99 voor de reis en 15 euro aan toeslag. Da's nog meer dan 400% dus..quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
Je kan ze ook allemaal verzamelen. En voor je kinderen natuurlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1, maar dan vind ik wel dat ik het hele assortiment moet kennen, misschien krijg ik spijt als ik nu een keuze maak en er blijkt meer te zijn
quote:
quote:
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooistequote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ze ook allemaal verzamelen. En voor je kinderen natuurlijk!
Ik zou voor de Negerin gaan, dat maakt het spannend!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooiste
ik vind het wel een goed idee
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooiste
ik vind het wel een goed idee
0-1, ik ga er ff voor zitten. Die Uruguayanen gaan nog wel ff flink schoppen denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Wtf dit Argentinië - Urugay is meer rugby
Mwa, daar heb ik dan weer niet zoveel mee...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou voor de Negerin gaan, dat maakt het spannend!
Die op een oesterzwam lijkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, daar heb ik dan weer niet zoveel mee...
Ik zat aan die hele grote te denken, die zijn ook wel bijzonder
Ja, mn eigen is dan ook weer zoietsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Celebrate your own beauty.
After purchasing send me a convo describing your Vagina: the shape of your inner and outer labia, colors, how much or how little your inner labia extend out from your outer labia, how well hidden your clitoris is, is it heavily hooded or can you see it fairly easily?
For those who are not afraid to show off their Vagina and want a perfect portrait of their Vagina, send 2-3 pictures along with the description.
I will then send you a convo with a picture of all of the chains I currently have in stock attached so you can pick the one you like.
Never made with a mold. The pendant on this necklace will measure about 2" x 1". Each pendant is coated with a protective glaze.
If you have any questions convo me. <3
~Vulva
Iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
0-1, ik ga er ff voor zitten. Die Uruguayanen gaan nog wel ff flink schoppen denk ik.
Ola Ludo S. How are you doing?quote:
Vrij goed, zo slapen. Jij?quote:
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.quote:
Die vermoeidheid ken ik, daar ga ik wat tegen doen. Trusten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.
Modjes die baggerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vermoeidheid ken ik, daar ga ik wat tegen doen. Trusten.
Ook ik ben een user.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Modjes die baggeren
Jij hoort een goed voorbeeld te geven!
Het geeft wel een nieuwe dimensie tijdens dates!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mn eigen is dan ook weer zoiets
Ik durf wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaan we heen trouwens, als je echt durft.
Trusten.
En user. User met een kleur. Kunnen we lang en kort over lullen, maar ook ik poog lol te trekken (hihi trekken) uit FOK! Immers een hobby hè. En ik ga niet iedere dag op de automagische piloot zitten modden omdat het moet. Sowieso omdat het anders niet vol te houden is wanneer je een druk forum moet modden.quote:
Oneens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En user. User met een kleur. Kunnen we lang en kort over lullen, maar ook ik poog lol te trekken (hihi trekken) uit FOK! Immers een hobby hè. En ik ga niet iedere dag op de automagische piloot zitten modden omdat het moet. Sowieso omdat het anders niet vol te houden is wanneer je een druk forum moet modden.
Mooi. Is het erg als ik er niks mee doe?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi. Is het erg als ik er niks mee doe?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
WRAAAAGGGHHHH.
Wat een ontiegelijk vuige smiley..
Absoluut neutraal, niet meekleppen niet meeposten. Enkel en alleen posts die tegen de regels zijn deleten en topics die tegen de regels zijn sluiten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef Biogarde het volgende:
Hoe moet ik me opstellen dan? Ik voel me helemaal geen moderator. Nooit gevoeld ook![]()
Gewoon lekker meekleppen
Die in de PI is nog vuigerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
WRAAAAGGGHHHH.
Wat een ontiegelijk vuige smiley..
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Absoluut neutraal, niet meekleppen niet meeposten. Enkel en alleen posts die tegen de regels zijn deleten en topics die tegen de regels zijn sluiten.
De leven draait door.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De leven als een modje is sjwaar!
Hoop ook dat hij het expres deedquote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:24 schreef zarGon het volgende:
Youssef en Kamal,. Als je melig bent is het best geinig.
Wiesda?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:26 schreef zarGon het volgende:
Hallo, Bio? HOOR JE ME?!
[ afbeelding ]
Oh my God.quote:
Die comments zijn ook mooiquote:
quote:die Kamal wilt zeker zijn egte stem zeker niet laten horen omdat zijn ouders er8ter komen
quote:wat een kanker mongooltjes die yousef en kamal zijn vast geen echte turken pussy's
quote:
Davut en Goker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:35 schreef zarGon het volgende:
Als het Turken waren, zouden ze Yusuf en Kemal heten.
Je doet je voor als hosselaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben even douchen, poepie.
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
Eigenlijk is dit heel triets maar ik kan alleen maar:
Dat stuk van "Alsikjullieoptvziedanspuugikopdetv..."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |