quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:25 schreef California het volgende:
El Espinazo del diablo:
La Mala educacion
Alles nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar weer gokken:
perfume?
scary movie 1?
scary movie 2?
scary movie 3?
scary movie 4?
Sorry.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef California het volgende:
Hitchcock? Er moest toch alleen nog van na 2000?
BB2000 maakt er 8 - 11+ van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nouja, ik geef The Blues Brothers en The Blues Brothers 2000 nog weg. Ik weet niet wat er nog moet
nee, stond niet zo gesorteerd... maar Flitspaal gaf wel aan die als na 2000 te rekenen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blues Brothers 2000 is van vóór 2000 trouwens, dus die zal wel fout zijn
-edit-
Of staat het niet op voor/na 2000 gesorteerd?
300.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef hornage het volgende:
Opstartertje dan maar
Welke film?
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef hornage het volgende:
Ja, echt heus:
http://www.trailerspy.com/trailer/532/Tetris-The-Movie-Trailer
oh, dat moet een mod dan doen (mike ofzo) volgens mij... dat kan niet meer "achteraf"...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef Gillingham het volgende:
Zou dit topic in het subforum film gezet kunnen worden? Ik kon 'm al niet vinden.
quote:1. "Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill."
quote:2. "Can you blush?"
quote:3. "get off my plane!"
quote:4. "Screw you!"
quote:5. "smile, you sonuvabitch"
quote:6. "Let off some steam, Bennett!"
quote:7. "you’re fired,"
quote:8. "Come on, make my day"
quote:9. "Swallow this"
quote:10. "I’m going to make this pencil disappear,"
die zal wel bij 3 horen dan...quote:
Was het in Dirty Harry niet "Go ahead, make my day" ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef California het volgende:
8 Dirty Harry? In mijn herinnering wordt er niemand doodgeschoten na die opmerking, dus misschien een van de sequels.
Slachtoffer wordt doorboordquote:4. "Screw you!"
Slachtoffer wordt min of meer afgevuurdquote:7. "you’re fired,"
Slachtoffer krijgt een shotgun kogel door haar hoofdquote:9. "Swallow this"
niet meer dan 1 sequel, dus de mummy 3 reken ik niet goed... nog 1... een ouwe... hugh grant...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Patch het volgende:
John Hannah
The Mummy
Sliding Doors
Circus
The Mummy Returns
The Mummy 3
Bellatrix +1quote:
als dat goed is ga je zeker verder met je non-vraag ?quote:
Nee, maar het is zeker goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als dat goed is ga je zeker verder met je non-vraag ?
No Country for Old Men?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Flitspaal het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf films met bovenstaande heer.
Ik zie haar liever juist in Franse films. Ze speelde Marion Cotillard weg in Dikkenek.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Flitspaal +1
Ze is inderdaad een geweldige actrice, jammer dat ze heeft gezegd dat ze niet meer persé in buitenlandse producties wil spelen.
Dat zijn er 6!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Doff het volgende:
Mar Adentro
Before the Night Falls (ofzoiets)
George Clooney?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neen.
Zeven films met 'Frightened Dad', of 'Commissioner'.
Dus als ze zeggen dat ik er apart uitzie, dan is dat niet goed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:20 schreef wyccie het volgende:
Je weet dat 'apart' vaak een eufemisme is voor 'dat zou ik nooit aantrekken'?
Niet altijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dus als ze zeggen dat ik er apart uitzie, dan is dat niet goed?
Doe die hoed maar gauw weer op. Nog steeds geen belletje.quote:Speciaal voor jou een plaatje zonder hoed.
[ afbeelding ]
Number five is inderdaad zijn officiele naam, naderhand wordt ie Johnny 5 genoemd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens mij word ie number 5 genoemd, maar of dat ook zijn naam is. Heb ergens gelezen dat er een remaken van komt, zou ik erg jammer vinden eigenlijk... vond die 3 delen die er toen gemaakt zijn zo leuk en kan me niet voorstellen dat een nieuwe number 5 er "het zelfde" uit gaat zien
5 down, 1 to goquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ewan McGregor
George Lucas
Hayden Christensen
C3PO
R2D2
Dat is de goede, neem aan dat patch niet al zijn namen goed hoeft te zienquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:39 schreef Gillingham het volgende:
Chancelor/Emperor/Darth Sith? (absoluut niet zeker)
En wat betreft die 'Longest Constant Movie Shot'. Deze film is ietjse ouder. Russian Ark was toen dus nog niet gemaakt.quote:
Patch +1quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef Patch het volgende:
Amistad
Nurse Betty
Million Dollar Baby
Robin Hood: Prince of Thieves
Tom Six is een regisseur van bagger, waaronder die film met Dries Roelvink.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
geen idee wie tom six is...
film is uit 1975
[ afbeelding ]
dan ben ik blij dat ik hem niet kenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Tom Six is een regisseur van bagger, waaronder die film met Dries Roelvink.
Gillingham + 1quote:
quote:Good evening Sir, my name is ..... I come from a rough area. I used to be addicted to crack but now I am off it and trying to stay clean. That is why I am selling magazine subscriptions.
quote:M.....: P....., you're in deep shit. You were supposed to come in on Saturday. What were you doing?
P.....: M...., I did nothing. I did absolutely nothing, and it was everything that I thought it could be.
quote:Oh, oh, and I almost forgot. Ahh, I'm also gonna need you to go ahead and come in on Sunday, too...
Correct geredeneerd. Het is natuurlijk wel Eyes Wide Shut, dat maakt de titel juist zo mooi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ligeti is volgens mij die gast van de 2001 muziek... dus zal dan wel kubrick zijn.
Eyes Wide Shot?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Correct geredeneerd. Het is natuurlijk wel Eyes Wide Shut, dat maakt de titel juist zo mooi.![]()
Samuel +1
Drie goed (sequels tellen voor 1)quote:
Ook drie goed (Tripper is fout, wel een titel met 'tripper' erin)quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
manchurian candidate
tripper
the painted veil
kate & leopold
Nog eentje!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:12 schreef Flitspaal het volgende:
Taking Woodstock
mr_anonimous +1quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Hurricane!
Hannibal Risingquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Frankie Faison zat in bijna alle Hannibal Lecter Films. Welke niet?
Antwoord dan niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:59 schreef Spaulding het volgende:
Heist, batman returns, mathilda, death to smoochie, man on the moon, twins, la confidential
ik ga te bed, iemand anders mag
Flitspaal + 1quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:56 schreef Flitspaal het volgende:
One flew over the Coockoo's nest
Droning Mona
Man on the Moon
Alvast zes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
Stardust
What Lies Beneath
One Fine Day
I am Sam
Batman Returns
Grease 2
Hij maakt het weer eens af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Patch het volgende:
Prince of Egypt
Sinbad
What Lies Beneath
Wolf
Dangerous Minds
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:25 schreef Hulkio het volgende:
Eden Lake?
(Gokje, heb hem zelf nog niet gezien).
Hulkio + 1quote:
Patch +1quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef Patch het volgende:
The Other Boleyn Girl
Natalie Portman
Scarlett Johansson
Eric Bana
Kirstin Scott Thomas
Ik heb gisteren dus The Last House on the Left gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:58 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Patch +1
Gisteren gezien, op zichzelf geen hele beste film, maar vanwege de twee dames toch zeker de moeite waard.
Toch te makkelijk, soms heb ik geen hoogte meer van wat er nu wel of niet moeilijk is...quote:
Dat herinner je goed!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
the ipcress file als ik het me goed herinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |