quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
IK HAAAT TIBO!!!!!!!!Is ie op vakantie? Doet ie netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil ook weer zon zien.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
he jongen!quote:
opa??quote:
Als je dronken bent is je inschattingsvermogen een stuk minderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
opa??![]()
je bent maar twee jaar jonger.
Mijn avond kon niet meer stuk gisteren, ik werd 24 geschat, maar goed. Die kerel moest zeker wat van mij.![]()
but he gots none...
Of in de VIM gehangen hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je dronken bent is je inschattingsvermogen een stuk minder
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je dronken bent is je inschattingsvermogen een stuk minder
quote:
Nee de herfstzon schijnt hier vandaag heel mooi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is ie op vakantie? Doet ie netjes!![]()
ik wil ook weer zon zien.
Ik zei toch dat nadderen in een bad vol twinkie-maagdenbloed iedere eerste maandag van de maand je joing hieldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, maar sowieso zien de meeste mensen ouder uit. In de clubs ook, zie je grote kerels etc...zijn ze nog maar 19 of 20. Veel anabolen and shit.
o o.k. ja dat kan ook. Terras met zo'n verwarmer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de herfstzon schijnt hier vandaag heel mooi!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch dat nadderen in een bad vol twinkie-maagdenbloed iedere eerste maandag van de maand je joing hield
Doet ook wonderen:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch dat nadderen in een bad vol twinkie-maagdenbloed iedere eerste maandag van de maand je joing hield
Weet ik, maar die kun je hier niet krijgenquote:
Alcoholistje in de dop.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k. ja dat kan ook. Terras met zo'n verwarmer.
btw, zit ie nu al aan de drank? tis nog niet eens 5 o'clock...
of als dat niet voorhanden is.quote:
Komt ie nu ook hier schoonmakenquote:
i know the type.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcoholistje in de dop.
Een van de redenen dat ie vond dat ik beter verdiende.
Wat dan? Shoppen, zuipen, snuiven, Oprah kijken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch.
Nee, ik heb alleen wat gedronken omdat ik vanmiddag veel moet doen. Kan ik natuurlijk niet gebroken zijn.
Ben erg benieuwd naar seizoen 2quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar die kun je hier niet krijgen
Jep. Recreatief, dat idd wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know the type.![]()
en drugs? gebruikt ie dat? recreatief?
Volgens mij ben ik een nephomo, want ik haat shoppen. Ik struin niet alle winkels af om uiteindelijk 1 ding te kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat dan? Shoppen, zuipen, snuiven, Oprah kijken?
Ja heb seizoen 2 al gekeken iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar seizoen 2![]()
Nee, niet spoilerenBen jij al klaar met kijken?
Hij heeft bij vandaag niet schoongemaakt. Ik had het boodschappenlijstje niet zien liggen dus er waren een aantal dingen niet in huis. Nou is de supermarkt maar 10 min lopen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komt ie nu ook hier schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |