Je leuke, ex-overbuurmancollega?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Kom je op je werk, staat er een 30x30 schilderijtje van een Engel op je toetsenbord.
En niemand wilde zeggen waar ie vandaan kwam
Nee tis van een andere collega (vrouw), die zag hem in de winkel staan en heeft 'm voor me gekochtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je leuke, ex-overbuurmancollega?
Tibo?
Wat liefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee tis van een andere collega (vrouw), die zag hem in de winkel staan en heeft 'm voor me gekocht
Owh?? Begint de naam van die persoon met een T?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Dat wel
Er slaapt nu trouwens nog iemand lekker warm in mijn appartementje
Ongeveer jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Owh?? Begint de naam van die persoon met een T?
TMM?quote:
je bent nooit oud genoeg daarvoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou, de ex is weer naar school
Dat werd nondedju eens een keer tijd! Hij begon met die opleiding toen wij nog iets hadden!
U wint de hoofdprijsquote:
Nee ik was sterk, maar man o man wat krijg je dan honger!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik was sterk, maar man o man wat krijg je dan honger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
IK HAAAT TIBO!!!!!!!!aanschuiven dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |