Ik wel, een hele chille van Levi'squote:
Een goeie strap is zijn geld altijd waardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef Brammie1 het volgende:
Deze: http://www.levysleathers.(...)uitar-Straps-PM48NP3
Echt een super relaxed dingmocht ook wel voor die 45 euro die ik er voor betaald heb
Can't go wrong with Fenders, alleen een beetje jammer dat die slagplaat nogal vingerafdruk-gevoellig is (teminste dat lijkt mequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Rechterbal het volgende:
Ok, ik ben er uit. Ik wil deze kopen:
Wel de actie wat hoger zetten anders krijg je dat kletter geluidquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Rechterbal het volgende:
Ok, ik ben er uit. Ik wil deze kopen:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:16 schreef Rechterbal het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het feit dat het een Steve harris signature is meespeelt. Steve is namelijk de reden dat ik bas.
[ afbeelding ]
Snap alleen niet dat de Steve Harris signature royal blue is, terwijl Steve's eigen bas dat al jaren niet meer is. Zou hem liever in het huidige wit met de bindings willen zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:31 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Can't go wrong with Fenders, alleen een beetje jammer dat die slagplaat nogal vingerafdruk-gevoellig is (teminste dat lijkt me)
Mooie, stevige sound dat zeker wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |