Nee ik droom dat ik eens kan raiden zonder dat een nub de raid vroegtijdig verlaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Drinky het volgende:
TS droomt over seks met elfen en trollen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Drinky het volgende:
TS droomt over seks met elfen en trollen
Dat dus.quote:
De ene WoW-er maakt de andere WoW-er uit voor gay.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Flammie het volgende:
Nou ja ik vind het gewoon zo stom. Ik zit me te verheugen op een lekkere raid en ik ben altijd op tijd voor mijn raids (met potions en alle andere nuttige zaken) en dan altijd van die random gays die vroegtijdig willen slapen of studeren. Ze schrijven zich wel in voor de raid maar het afmaken.. ho maar.
Maak dan gewoon geen afspraak
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
zo eens met deze klacht!
Word er namenlijk zelf ok echt GEK van,.
Ik wil wel met je trouwen ménquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Aangezien me dat in het echte leven nooit zal lukken.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:41 schreef hexenwind het volgende:
Een terechte klacht van deze vlammende trol
Ik ben sinds een jaar of 3 GM van een WoW guild op de Doomhammer server. Men zegt dat het vroeger moeilijker was om een raiding guild draaiende te houden aangezien de raid content voornamelijk bestond uit instances voor 40 personen. Dat is een heel geregel en gemotiveer. Om mensen zover te krijgen heb ik altijd een systeem gehanteerd waarbij alles draait om een TEAM. Als een voetbalteam zeg maar. Mensen begrijpen dat ze niet zomaar kunnen wegblijven bij een voetbalwedstrijd. Zo werkt het raiden in weze ook in dit kader.
Tegenwoordig zijn de raid intsances gemaakt voor 10 tot 25 spelers; geen 40 dus.Dit zou gemakkelijker zijn om te runnen volgens iedereen. Dit is echter onzin. Destijds waren mensen meer gemotiveerd. Je kon er ook (meer) van op aan dat de mensen die speelden al tenminste wat dungeons gedaan hebben. Het probleem van tegenwoordig is dat er ontzettend veel nieuwe spelers zijn die al die content gemist hebben en zich niet realiseren wat raiden in team-verband in houden. Laat staan hun taak binnen een dungeon groep. Soms heb je wel een pareltje welk gewlillig is te leren en zich aan te passen maar meestal is het bagger.
Dan heb je ook nog de oudere garde die tegenwoordig nog raid. Sommigen zijn ok en "raiders at heart". om zo maar te zeggen. Maar velen hebben het wel gezien. En velen hebben ook een eigendunk van hier tot Tokio. Ze zijn van mening dat alles moet zo als in hun vorige guilds; wel sorry; niet bij ons. Wie met ons raid is onderdeel van ons team. En wij verwachten daarom dat men zich aan de AFSPRAKEN houd. Als je niet kunt, dan meld je netjes af, etc. Helaas gebeurt dit veel te weinig.
Ik vind het dan ook ronduit asociaal dat mensen zonder iets te laten weten gewoon niet komen opdagen. Een raid kan hierdoor soms niet doorgaan; daar zitten dan 9 tot 14 andere mensen voor niets. Te wachten. Op die ene persoon. Wanneer ze vervolgens inloggen is het nooit hun schuld; of het boeit ze niet. WoW, of welke game met raiding dan ook, mag dan wel maar een spelletje zijn, maar je bent nog wel steeds in de weer met echte mensen. Mensen die samen iets met elkaar doen. Maakt niet uit dat het een spelletje betreft.
Onze guild is al liberaal genoeg met enkel 4 dagen per week raiden, waarnvan een speler maar 2 dagen hoeft mee te doen. Maar nee, dan nog zoiets. Je kunt ze niet zonder meer verwijderen van je guild, want dan houd je niets meer over. Het is een probleem voor bijna alle guilds. Binnen onze guild heb ik een systeem opgezet waarbij mensen een waarschuwing krijgen en bij een gemiste raid (zonder goede reden) een beetje mogen farmen e.d. voor het raiding team. Als je de tijd vervolgens niet wilt besteden, of niet wilt begrijpen dat iedereen evenals jezelf effort moet insteken, dan mag men opzouten.
Met mensen die hun afspraken niet nakomen kun je niets. Kijk maar naar Wilders.
Dat mag. :p Armory plzquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef Flammie het volgende:
Ik ga migraten en op trial bij jouw guild dan maar
DUDEEE LEVENLOZE KANKERAUTISTquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:41 schreef hexenwind het volgende:
Een terechte klacht van deze vlammende trol
Ik ben sinds een jaar of 3 GM van een WoW guild op de Doomhammer server. Men zegt dat het vroeger moeilijker was om een raiding guild draaiende te houden aangezien de raid content voornamelijk bestond uit instances voor 40 personen. Dat is een heel geregel en gemotiveer. Om mensen zover te krijgen heb ik altijd een systeem gehanteerd waarbij alles draait om een TEAM. Als een voetbalteam zeg maar. Mensen begrijpen dat ze niet zomaar kunnen wegblijven bij een voetbalwedstrijd. Zo werkt het raiden in weze ook in dit kader.
Tegenwoordig zijn de raid intsances gemaakt voor 10 tot 25 spelers; geen 40 dus.Dit zou gemakkelijker zijn om te runnen volgens iedereen. Dit is echter onzin. Destijds waren mensen meer gemotiveerd. Je kon er ook (meer) van op aan dat de mensen die speelden al tenminste wat dungeons gedaan hebben. Het probleem van tegenwoordig is dat er ontzettend veel nieuwe spelers zijn die al die content gemist hebben en zich niet realiseren wat raiden in team-verband in houden. Laat staan hun taak binnen een dungeon groep. Soms heb je wel een pareltje welk gewlillig is te leren en zich aan te passen maar meestal is het bagger.
Dan heb je ook nog de oudere garde die tegenwoordig nog raid. Sommigen zijn ok en "raiders at heart". om zo maar te zeggen. Maar velen hebben het wel gezien. En velen hebben ook een eigendunk van hier tot Tokio. Ze zijn van mening dat alles moet zo als in hun vorige guilds; wel sorry; niet bij ons. Wie met ons raid is onderdeel van ons team. En wij verwachten daarom dat men zich aan de AFSPRAKEN houd. Als je niet kunt, dan meld je netjes af, etc. Helaas gebeurt dit veel te weinig.
Ik vind het dan ook ronduit asociaal dat mensen zonder iets te laten weten gewoon niet komen opdagen. Een raid kan hierdoor soms niet doorgaan; daar zitten dan 9 tot 14 andere mensen voor niets. Te wachten. Op die ene persoon. Wanneer ze vervolgens inloggen is het nooit hun schuld; of het boeit ze niet. WoW, of welke game met raiding dan ook, mag dan wel maar een spelletje zijn, maar je bent nog wel steeds in de weer met echte mensen. Mensen die samen iets met elkaar doen. Maakt niet uit dat het een spelletje betreft.
Onze guild is al liberaal genoeg met enkel 4 dagen per week raiden, waarnvan een speler maar 2 dagen hoeft mee te doen. Maar nee, dan nog zoiets. Je kunt ze niet zonder meer verwijderen van je guild, want dan houd je niets meer over. Het is een probleem voor bijna alle guilds. Binnen onze guild heb ik een systeem opgezet waarbij mensen een waarschuwing krijgen en bij een gemiste raid (zonder goede reden) een beetje mogen farmen e.d. voor het raiding team. Als je de tijd vervolgens niet wilt besteden, of niet wilt begrijpen dat iedereen evenals jezelf effort moet insteken, dan mag men opzouten.
Met mensen die hun afspraken niet nakomen kun je niets. Kijk maar naar Wilders.
Serieus reageren op trollen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDEEE LEVENLOZE KANKERAUTIST![]()
![]()
. Dat ga je toch niet menen of wel
![]()
'Hij meldt zich niet netjes af'![]()
![]()
Jazeker meen ik dat... Eens kijken wat ze op je sportclub (in teamverband) zeggen als jij niet komt opdagen. Als je jezelf inplanned voor een raid wordt je gewoon verwacht. Zo gek is dat toch niet. Als je niet kunt stuur dan gewoon een mailtje, priveberichtje, plaats iets op forum of meld je af in de raidplanner. Dat is ZO gepiept. Als dat teveel moeite is, als je liever 9 tot 24 man wilt laten wachten op jou, dan is dat niet bepaald netjes. Ik begrijp jouw klacht daarover niet. Als iemand goede reden heeft, of niet online kan ofzo, is dat heel wat anders en is daar begrip voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat doe je nou dom? Mensen maken een afspraak en mensen komen op tijd voor hun raid. Deze tijd is IRL en niet alleen virtueel. En dan verpesten mensen het voor andere omdat ze zich niet aan afspraken kunnen houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En als je verder leest en leest dat hij een kankerpatient is... schaam je je dan niet??quote:
Op zich klopt dat welquote:
Jammer dat je niets beters te doen hebt dan over anderen oordelen. Ieder zijn eigen hobby.quote:
.quote:daar zitten dan 9 tot 14 andere mensen voor niets. Te wachten
quote:als je liever 9 tot 24 man wilt laten wachten op jou, dan is dat niet bepaald netjes
Post nog een paar keer dan zit straks half nederland te wachten op die ene spelerquote:ik ben kankerpatient en speel WoW zodat ik iets meer mijn tijd kan doden
Yeh terwijl jij en jouw vrienden te dom zijn om dat spel te begrijpen en liever gaan moshen natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
World of WarcraftJij speede vroeger ook zeker MAGIC kaarten met je down vrienden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |