leuk, is dit een slowchat?quote:
hee wat leuk ik doe ook effe mee in deze baggerchat.quote:
Hey IJsblockquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:51 schreef IJsblock het volgende:
[..]
hee wat leuk ik doe ook effe mee in deze baggerchat.
Hoi.
Ah, een soort van speeddating dusquote:
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gadverdamme, ik zou m'n dooie hamster daar nog van af trappen
Best, ik vermaak me wel op mijn vakantieadres met plus 20 graden in mijn bandshirt en trainingsbroek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hey IJsblock
Alles goed op deze koude herfstdag?
Het is Love you!quote:
Mensen die op fok zitten en vrienden van desbetreffende fokker gaan nooit op vakantie.quote:
quote:
Bedankt.quote:
Tuurlijk, doe vooral de groetjes. Hier is het ook nog redelijk lekker weer met de temperatuur 's nachts net onder het vriespunt en overdag zeker wel over de 10 graden!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Best, ik vermaak me wel op mijn vakantieadres met plus 20 graden in mijn bandshirt en trainingsbroek.![]()
Alles goed bij jou verder, hoe is het weer in Nederland en mag ik de groeten doen?
Nee dat staat voor Fharida en dat is mijn naamquote:
Zo, jij bent goed in conclusies trekkenquote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo, jij bent goed in conclusies trekken
Ben je ook goed in andere dingen trekken?quote:
Wil je het mij ook leren?quote:
Nou groeten aan: http://forum.fok.nl/rde/list_online_usersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe vooral de groetjes. Hier is het ook nog redelijk lekker weer met de temperatuur 's nachts net onder het vriespunt en overdag zeker wel over de 10 graden!!!
Verder gaat alles zijn gangetje, lekker leren enzo
Ik heb weleens gehoord van mensen met zowel mannelijke en vrouwelijke genitaliën maar ik heb nog nooit gehoord van vrouwen met meerdere poesjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ben je ook goed in andere dingen trekken?
Het niveau daalt...![]()
Aah jij bent die met die lieve poesjes!
Mooie naamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat staat voor Fharida en dat is mijn naam
Hij heeft het over mijn geile harige poesje @ fobo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van mensen met zowel mannelijke en vrouwelijke genitaliën maar ik heb nog nooit gehoord van vrouwen met meerdere poesjes
Kamper van het ergste soort zul je bedoelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel een lekker wijffie.
Dankje, veel plezier nog op vakantie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nou groeten aan: http://forum.fok.nl/rde/list_online_users
Mocht je er niet bij staan dan ben je geen echte kutuser.
Leer ze en vrijdag ben ik weer thuis, zaterdag is het Trannellius zuipfest in 020.
Dankuquote:
En wij wachten met z'n allen op je geile foto's!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn geile harige poesje @ fobo.
Thanx en hier vind je Trannellius' invite: Trannellius-verjaardags-meet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankje, veel plezier nog op vakantie.
Trannellius geeft een feestje zaterdag? Ik heb geen uitnodiging gehad
Is hij nog steeds samen met zijn vriendin?
Ik betwijfel ten zeerste of ik zo'n meesterlijke eigenschap wel aan een ander kan aanleren.quote:
Jou heb ik wat beloofdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En wij wachten met z'n allen op je geile foto's!!!!![]()
![]()
Nog steeds!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ben je ook goed in andere dingen trekken?
Het niveau daalt...![]()
Aah jij bent die met die lieve poesjes!
Deal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Inderdaad. En onthoud dat ik niks vergeet. Dus ik hou je eraan.
Zeg niet dat je komt concurrerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |