Asbestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:47 schreef Ammi het volgende:
Ja... en daarom dus heel veel stof wat erachter en erop en weet ik waar lag wat nu zich verspreid enz.....
Warme lucht stijgt op. Als er dus stof achter ligt zal dat meegenomen worden door de luchtstroom. Zo raar is het niet.quote:
Hoe weet je dan wat het was?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb eens keer opgedroogde smegma er achter gevonden.
Nee, het was niet van mij.
Het is ook inderdaad een behoorlijk luchtstroom ja. Poeh hey.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Warme lucht stijgt op. Als er dus stof achter ligt zal dat meegenomen worden door de luchtstroom. Zo raar is het niet.
Weleens van een stofzuiger gehoord?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ik durf de gaskachel nog niet aan te doen, want geur van verbrande stof
Ik zal m'n vriendin eens vragenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weleens van een stofzuiger gehoord?
Da's juist lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
Ik durf de gaskachel nog niet aan te doen, want geur van verbrande stof
Echt altijd gedacht dat jij een meiske wasquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Echt altijd gedacht dat jij een meiske was
Wat een wijve username
Ja sorry, ik was even vergeten dat stof zo ongelooflijk zwaar is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad een behoorlijk luchtstroom ja. Poeh hey.
Aansteken wel, schoonmaken niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
De gaskachel schoonmaken is jouw afdeling.
-1,8 hier afgelopen nacht. Ik ga echt niet binnen een vest dragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef fratsman het volgende:
19 graden hier. Vind het dus nog niet nodig om te stoken. Ik trek nog wel een paar dagen een vest aan als ik het koud heb.
-1.8? woon je in een kartonnen doos ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
-1,8 hier afgelopen nacht. Ik ga echt niet binnen een vest dragen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar jij lijkt op joran van der sloot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |