zet lakeman er ook effe bij dan,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een TTchange, bepaalde poll-keuzes hebben niks met de VVD te maken.
Ja, dat wordt dan weer lastigquote:
Crimineel? Welke wet heeft hij dan overtreden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:41 schreef isogram het volgende:
Scheringa en niemand anders. Zijn bank verkocht financiële wanproducten en Scheringa werd daar flink beter van. Dit is allemaal willens en wetens gedaan. Je kunt mensen niet verwijten dat ze deze crimineel ontmaskeren en ten val brengen. Als DSB deugde en zich niet over de ruggen van klanten had verrijkt, was de bank nooit in nood gekomen.
Die wetten waardoor er nu geen enkele bank of wie dan ook geïnteresseerd is om die hypotheken nog over te nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Crimineel? Welke wet heeft hij dan overtreden?
JIj denkt zeker dat ING, Rabo of andere grote banken zo'n miezerig klein duimpje als DSB willen overnemen? De meesten zullen niet erg gecharmeerd zijn geweest van Scheringa ivm. processen zoals het 'old boys network' bij de grote jongens. En wat te denken van je naam? DSB is letterlijk ondergepist door Lakeman, logisch dat niemand zo'n gebeten hond wil hebben..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Die wetten waardoor er nu geen enkele bank of wie dan ook geïnteresseerd is om die hypotheken nog over te nemen.
Karma is a bitch.
Ik ben je even kwijt. Kun je dit toelichten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De meesten zullen niet erg gecharmeerd zijn geweest van Scheringa ivm. processen zoals het 'old boys network' bij de grote jongens.
Waarom staat Dirk daar eigenlijk niet bij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh, de meest schuldige aan de val van dsb, tenminste mijn aannames dan..
Users zoals ikweethetookniet
DNB
Lakeman
De andere grote banken.
Niet slimme acties van DSB zelf.
Bovenaan 't lijstjequote:
Misschien wil Rabobank hem wel een PR-job aanbiedenquote:
Om even de woorden van Gerrit Zalm te gebruiken in een andere toezicht faal kwestie waarin de gehele tweede kamer hem ook schuldig vondt zei hij de volgende woorden:quote:
Alle aanbiedingen vanaf 100.000 euri ex bonus via PMquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien wil Rabobank hem wel een PR-job aanbieden
"Don't believe in Goldmanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Die wetten waardoor er nu geen enkele bank of wie dan ook geïnteresseerd is om die hypotheken nog over te nemen.
Karma is a bitch.
Lees dit artikel eens. Hij heeft niet overal gelijk, maar staan wel een aantal goede punten in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik ben je even kwijt. Kun je dit toelichten?
Met niet slimme acties van DSB bedoelde ik o.a ook Dirk. Maar zie hem niet als hoofdschuldige. Als directeur van een bank mag je dan wel verantwoordelijk zijn, je maakt besluiten niet volledig in je eentje. Het raad van bestuur kan er ook wat van uiteraard. Dirk is de laatste jaren wat te hard van stapel gelopen ..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom staat Dirk daar eigenlijk niet bij?
Hij is onschuldig?
maar, wat heb je nou gestemd?quote:
Principieel niet!quote:
Daarom blijf ik ook bij de Tweede Kamer verkiezingen thuis.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef eleusis het volgende:
Als we allemaal op stomme polls gaan stemmen is het eind zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |