ze hebben nog een belang in een Duitse bank, en ook nog wat activiteiten in Luxemburg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, Hypo Real Estate, waar nu problemen zijn doordat die bank genationaliseerd wordt. Daar loopt binnenkort een zaak, geloof ik.
35 + 50 (25% x 200) = 85.... hmz....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:50 schreef Five_Horizons het volgende:
HSH Nordbank, waar ze 25% in hebben, heeft een balanstotaal van 200 mld.
Ik had al geëdit inderdaad (ik zag de derde pagina over het hoofdquote:
11:55quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Kut nou moet ik ook nog m'n wekker zetten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik zou samenvoegen met NIBC wel logisch vinden eigenlijk. Alhoewel er dan wel additioneel geld in moet.
ach, in de huidige tijd zijn mensen dat na drie weken weer vergeten. Is er weer een andere hype. Als ze drie knaken meer rente betalen of 6 duppies minder rente vragen is iedereen weer blij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Absoluut, zeker.
Wat zou 'ie er eigenlijk mee willen doen, buiten winst maken. Imago is natuurlijk een groot punt.
Dan moeten ze de andere banken ook maar laten omvallen, die deden dit ook gaven ze gisteren toe. En wij bankierden er prima, wat ons betreft was er helemaal niks an de hand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:02 schreef Ofyles2 het volgende:
De rechters moeten voet bij stuk houden en DSB laten omkiepen.
Dit als waarschuwingsschot naar andere banken met grof mismanagement.
Daar is een rechter gelukkig niet voor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 06:02 schreef Ofyles2 het volgende:
De rechters moeten voet bij stuk houden en DSB laten omkiepen.
Dit als waarschuwingsschot naar andere banken met grof mismanagement.
Ik zie haar dit zinnetje idd al 100x achter elkaar herhalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
''We hebben aanleiding gevonden om een nieuwe zitting te houden'', aldus de woordvoerster. Verder kon zij niks zeggen.
Ah mooi. Kan ie nog even naar Twente - AZ met de helikopter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Scheringa probeert uitstel te krijgen tot zondag.
Altijd leuk, voetbalwedstrijden rondom dit soort zaken. Levert altijd weer creatieve zangkoren opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah mooi. Kan ie nog even naar Twente - AZ met de helikopter.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:12 schreef capricia het volgende:
Zeg Adolecens, heb jij soms stiekum een webcam in die zaal geinstalleerd?
www.twitter.com/DannyMekicquote:
Ja, zij heeft er geen boterham minder om gegeten...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:19 schreef mcintosh het volgende:
Ik kan trouwens geen medelijden hebben met die DSB medewerkers... die hebben gewoon meegewerkt aan poten uitdraaien..
En dan die woordvoerster, "we kunnen in ieder geval trots op onszelf zijn, ook al zou de boel failliet gaan" (of woorden gelijke strekking). Flikker op met je trots, je moet je kapot schamen met je volgevreten smoelwerk!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, zij heeft er geen boterham minder om gegeten...
Blijft een speculatie dat het JC Flowers is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:21 schreef Five_Horizons het volgende:
BNR meldt dat het gaat om JC Flowers, trouwens....
Tja, maar als zijn contact binnen JCF nou net niet 'in the loop' zit (of ze intern hebben afgesproken geen mededelingen te doen), dan is die informatie dus net zo speculatief als de info die F_H aanhaalt...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
JC Flowers is niet de mogelijke overnamepartij van DSB. Aldus oud-bankier Kalff bij BNR zojuist. Heeft zelf contact met hen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |