LEREN....... VOOR DE REKENTOETS...????quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef limbolandjgirl het volgende:
Vandaag afscheid genomen van mijn allereerste stage klas! Groep 8!
Was super leuk!
Heb ook veel geleerd!
En nu....
Op naar groep 2!
Denk dat ik mij meer thuis zal voelen daar, dan in groep 8.
&
Leren voor de rekentoets.......![]()
Fair enough, als je maar gelukkig bentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef e-wok het volgende:
Ja dat was ik ook wel, maar ben ook niet altijd te zeker van mn zaak en dat heeft me ook doen besluiten dat ik er niet mee verder wil. Bovendien was de PA theoretisch wel interessant, ondanks dat het niet echt moeilijk was. Voor mij voorlopig even niks met kinderen
Waar slaat deze reactie op?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef iennemiennemutten het volgende:
[..]
LEREN....... VOOR DE REKENTOETS...????
Ik doe hem nu verkort (2 jaar) deeltijd. Maar niet in Hengelo. Wat wil je precies weten? Want misschien kan ik je toch wat meer vertellen, ook al is het van een andere school.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:47 schreef Miekie_ het volgende:
Ik heb een vraagje;
Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd als sociaal pedagogisch hulpverlener (SPH). Nu zou ik graag de PABO willen doen aangezien ik het onderwijs wil.
Ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die een tweejarige deeltijd opleiding hebben gedaan aan de hogeschool edith stein in hengelo.
Ik zou graag het speciaal onderwijs in willen aangezien ik dan SPH kan combineren met het lesgeven.
Iemand hier ervaring mee?
Ik zit op de Hogeschool Edith Stein, maar heb geen idee hoe zo'n traject werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:47 schreef Miekie_ het volgende:
Ik heb een vraagje;
Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd als sociaal pedagogisch hulpverlener (SPH). Nu zou ik graag de PABO willen doen aangezien ik het onderwijs wil.
Ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die een tweejarige deeltijd opleiding hebben gedaan aan de hogeschool edith stein in hengelo.
Ik zou graag het speciaal onderwijs in willen aangezien ik dan SPH kan combineren met het lesgeven.
Iemand hier ervaring mee?
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hm ja. Staat niet op youtube?
150 Mbquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoe groot is het dan?
Amsterdam - Bredaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dark, woon jij wel in de buurt? Regel jij dat even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |