Het niveau van de opleiding zuigt BIG TIME! (en JA ik weet waar ik het over heb, want ik heb het zelf gedaan) dat ze dat een HBO opleiding noemen...... Vergelijk dat voor de grap eens met een andere HBO opleiding. Gaat echt nergens over. Daarnaast is het ook nog een keer zo,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:51 schreef Rianne84 het volgende:
Wat vinden jullie van het niveau van de opleiding?
Afgelopen tentamenperiode moesten wij heel veel opdrachten inleveren, waardoor ik nauwelijks tijd had om de stof voor tentamens te leren, daarnaast was ik ook nog ziek. Toch heb ik nu alleen 8-en en 9-ens gehaald. Ik vind het toch vreemd dat dat kan, terwijl je een boek pas een dag voor het tentamen voor het eerst aanraakt en ziek bent...
Je vergeet je zin correct te eindigen.quote:
Niet mee eensquote:Op woensdag 7 april 2010 19:25 schreef e-wok het volgende:
[..]
Je vergeet je zin correct te eindigen.
Als we nou elkaars spellingskwaliteiten gaan beoordelen kunnen we lekker de stereotype gedachten over de PA bevestigen.
Omdat je me Fappy noemt vergeef ik jequote:Op woensdag 7 april 2010 19:42 schreef Esje-lief het volgende:
Daar ben ik het geheel mee eens. Laten we ons volwassen gedragen. Ik zal ook geen grapjes meer maken
Sorry Fappy!
Hahahahahaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Omdat je me Fappy noemt vergeef ik je
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heeft PABO Nijmegen ook een tweejarige TOP-opleiding?
Van de HAN site (http://www.han.nl/opleidingen/bachelor/pabo-groenewoud-nijmegen/dt/toelating/hbo-wo/):quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heeft PABO Nijmegen ook een tweejarige TOP-opleiding?
Ik: 'Wie weet wat een veulentje is?'quote:
Feli!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:26 schreef Judeljuud het volgende:
Yesssssssssss! Ein-de-lijk m'n schriftelijke rekentoets gehaald zeg! Je moest 80% halen en ik heb 81% gescoord!
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Bedankt voor de tip, maar dat spel spelen ze al regelmatig in het speellokaal.
Deze week is er vergadering over het thema, dus dan weet ik of het de bedoeling is dat het ook over piraten gaat.
Iemand nog een liedje over boten?
Ik ook, maar heb het nog maar een jaartje uitgesteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Bezig met afstuderen, vandaar dat ik niet meer zo vaak post hier
Daar ben ik ook druk mee. Nu toetsweek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef Esje-lief het volgende:
Bezig met mijn P fase af te ronden!! En ik denk dat het wel gaat lukken!!
Wel bezig met afstuderen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb het nog maar een jaartje uitgesteld
Nah, druk is relatief natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |