abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85956348
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:12 schreef Rianne84 het volgende:
Morgen weer de eerste schoolavond. Het laatste jaar...
Maandag begin ik met stage in groep 3/4 op een montessorischool.
Het eerste jaar heb ik in 1 keer afgerond, dus ik hoop dat dit jaar ook lukt.
Hier hetzelfde *O*

Maar dan stage/ LIO in 4/5...!

Heb er weer zin in :D !
pi_85958302
Ik ben begonnen met 3 dagen 'theaterweek'. :{ Wat een verspilling van tijd maar het zal wel goed zijn voor de 'eigen vaardigheden'.
Maandag begint mijn 5e stage alweer. Nu op een jenaplan groep 5/6. Daar heb ik wél zin in.
Over een half jaartje mag ik aan mijn minor beginnen want ik heb al voldoende studiepunten binnen geharkt *O*
pi_86000410
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef bakayarou het volgende:
Ik ben begonnen met 3 dagen 'theaterweek'. :{ Wat een verspilling van tijd maar het zal wel goed zijn voor de 'eigen vaardigheden'.
Maandag begint mijn 5e stage alweer. Nu op een jenaplan groep 5/6. Daar heb ik wél zin in.
Over een half jaartje mag ik aan mijn minor beginnen want ik heb al voldoende studiepunten binnen geharkt *O*
Welke minor?

(Of had je dat al gezegd hier?)
Noot noot.
pi_86022244
Waarschijnlijk nog niet.

Het is de minor 'ruimte voor talent'
http://www.han.nl/opleidingen/minoren/ruimte-voor-talent/

En het is nog niet zeker of deze minor zal starten omdat er voor zover nu bekend, nog weinig animo voor is.
pi_86074970
De afgelopen week op Ameland geweest in het kader van de studie (onderwijs in de natuur, doen en beleven), echt een heerlijke week en superleuke dingen gedaan! Onder andere een fotospeurtocht in elkaar gezet en verschillende excursies gedaan, wat een heerlijk eiland is Ameland! Maandag weer de eerste colleges, ik heb er zin in. Nog 3 jaar, dan ben ik (hopelijk) juf! :D
pi_86076135
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef bakayarou het volgende:
Waarschijnlijk nog niet.

Het is de minor 'ruimte voor talent'
http://www.han.nl/opleidingen/minoren/ruimte-voor-talent/

En het is nog niet zeker of deze minor zal starten omdat er voor zover nu bekend, nog weinig animo voor is.
Hmm, moest je ook al je 2e keuze bekend maken?

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:19 schreef Danielle_ het volgende:
De afgelopen week op Ameland geweest in het kader van de studie (onderwijs in de natuur, doen en beleven), echt een heerlijke week en superleuke dingen gedaan! Onder andere een fotospeurtocht in elkaar gezet en verschillende excursies gedaan, wat een heerlijk eiland is Ameland! Maandag weer de eerste colleges, ik heb er zin in. Nog 3 jaar, dan ben ik (hopelijk) juf! :D
Ah nice! Dat zijn de betere tripjes idd! :)

Ik ben naar Madrid, Rome, Amsterdam en den Haag geweest. In Madrid en Rome moesten we op een internationale school lesgeven, dat was zo fantastisch. Ook bizar trouwens, echt een hele andere wereld.
In Rome was een school waar iedereen om 8.15u uit volle borst en volkslied moest zingen :D
Noot noot.
pi_86077698
Wat een avonturen! Ik ben naar een museum geweest met mijn pabo klas. Niet echt spectaculair in vergelijking met jullie.

Ik heb geen 2e keus op hoeven geven. Een docent heeft mij toegezegd om samen een vrije minor op te stellen mocht dit geen doorgang vinden. Whatever that may be.
pi_86107603
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Yeah, goed bezig! ^O^
Thanks, ben er erg blij mee. :)
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:19 schreef Danielle_ het volgende:Maandag weer de eerste colleges, ik heb er zin in. Nog 3 jaar, dan ben ik (hopelijk) juf! :D
:Y Hier hetzelfde...

Ben trouwens benieuwd in welke klas ik terecht zal komen. Heb gemaild met degene die er over gaat en gezegd dat ik niet weer met de pubers van het afgelopen jaar in de klas wil komen. Benieuwd of hier iets mee gedaan is...

Ook benieuwd naar m'n stageschool. Ik word geplaatst en hoop vurig op een stageplekje bij een school in de buurt (ipv. 5 kwartier reizen, enkele reis ;( van vorig studiejaar).
Wel via-via een stageplaats aangeboden gekregen, bij iemand die een speciale opleiding heeft gedaan om stagiaires te begeleiden en het betreurt dat ze nu geen stagiaire heeft. Houd het in m'n achterhoofd voor het geval ik weer zo ver weg geplaatst word. O-)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 5 september 2010 @ 22:26:58 #259
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_86107637
4+ klas FTW *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_86161618
Deze week invallen op een school met vernieuwingsonderwijs.
Dus daar praten ze niet over groepen, maar gewoon over bouwen.
Ik heb dus een onderbouwgroep, ben benieuwd. Ik ga me maar eens even wat inlezen op internet :')
Noot noot.
pi_86472636
Topic is dood.
Noot noot.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 september 2010 @ 21:51:13 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_86477736
Nee hoor, morgen maar weer eens even heen om te horen wat ze te melden hebben.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 september 2010 @ 21:51:30 #263
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_86477752
Ohja en even 30 ec's laten invullen omdat ze het vertikt hebben dat gedaan te hebben :')
pi_86508854
Leven O+
Noot noot.
pi_86639977
En nog meer leven! O+

Volgende week begint m'n middenstage, ik kom bij groep 4-5. Moet weer ver reizen, net als vorig jaar. Ben het er nog niet helemaal mee eens. >:) Heb vanmiddag geregeld naar de stage-mevrouw op de PABO. Wordt vervolgd.

Verder druk met vanalles: stageopdrachten en verslagen opzetten, tentamenstof alvast voorbereiden. Krijg deze week m'n P uitgereikt! :)
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:06:31 #266
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86814371
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.

In mijn onderwijs geniet ik erg van het geven van lessen drama. Ik gebruik daar soms eigen ideeën voor maar vaak grijp ik naar een bestaand format. Ik heb het boek 'Een geschenk van de woestijn', wat erg waardevol is. Graag zou ik meer van soortgelijke boeken in mijn collectie hebben. Het probleem is alleen dat ik die niet ken. Is er misschien iemand hier die me daar suggesties over kan geven?
Life is what you make it.
pi_86815075
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
En nog meer leven! O+

Volgende week begint m'n middenstage, ik kom bij groep 4-5. Moet weer ver reizen, net als vorig jaar. Ben het er nog niet helemaal mee eens. >:) Heb vanmiddag geregeld naar de stage-mevrouw op de PABO. Wordt vervolgd.

Verder druk met vanalles: stageopdrachten en verslagen opzetten, tentamenstof alvast voorbereiden. Krijg deze week m'n P uitgereikt! :)
P dus binnen nu? ^O^

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.

In mijn onderwijs geniet ik erg van het geven van lessen drama. Ik gebruik daar soms eigen ideeën voor maar vaak grijp ik naar een bestaand format. Ik heb het boek 'Een geschenk van de woestijn', wat erg waardevol is. Graag zou ik meer van soortgelijke boeken in mijn collectie hebben. Het probleem is alleen dat ik die niet ken. Is er misschien iemand hier die me daar suggesties over kan geven?
Al eens gekeken in 'Kinderen en hun sociale talenten'?
Kun je leuke rollenspellen mee doen enzo! :)
Noot noot.
pi_86821290
@ Schanulleke:
Ik heb zelf dit boek, staan ook wat lesvoorbeelden bij. :) http://www.dramaland.wolters.nl

@ Jojoortje:
Die is binnen inderdaad. Kreeg er ook nog chocolaatjes bij. :9

Dinsdag 1e stagedag in groep 4-5, ben heel benieuwd. :) Heb er weer zin in!
pi_86823173
Ik sta ook sinds 3 weken in groep 4/5! In
totaal 20 kinderen. Heel leuk!

Kunnen we ervaringen uitwisselen :)
pi_86823360
Veel middenbouwers hier :Y
Noot noot.
pi_86872337
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik sta ook sinds 3 weken in groep 4/5! In
totaal 20 kinderen. Heel leuk!

Kunnen we ervaringen uitwisselen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ervaringen uitwisselen is altijd goed! :) *O*
pi_86873255
Hoe kan dat? Zo weinig kinderen?
Noot noot.
pi_86875724
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe kan dat? Zo weinig kinderen?
Dorpsschooltje denk ik?
pi_86877207
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Dorpsschooltje denk ik?
:Y
  zondag 26 september 2010 @ 22:41:27 #275
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86881309
Bedankt voor de boeksuggesties. Kijk op spel heb ik al maar vind ik wel veel minder dan 'een geschenk'.

Ik heb een groep 6 met 14 kinderen maar in het speciaal onderwijs, dus mijn klas zit eigenlijk behoorlijk vol. Zo heb ik er een bij zitten met een cluster 4 beschikking die maar niet geplaatst wordt en zo een jongen telt op zijn minst driedubbel.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')