Hier hetzelfdequote:Op woensdag 1 september 2010 09:12 schreef Rianne84 het volgende:
Morgen weer de eerste schoolavond. Het laatste jaar...
Maandag begin ik met stage in groep 3/4 op een montessorischool.
Het eerste jaar heb ik in 1 keer afgerond, dus ik hoop dat dit jaar ook lukt.
Welke minor?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef bakayarou het volgende:
Ik ben begonnen met 3 dagen 'theaterweek'.Wat een verspilling van tijd maar het zal wel goed zijn voor de 'eigen vaardigheden'.
Maandag begint mijn 5e stage alweer. Nu op een jenaplan groep 5/6. Daar heb ik wél zin in.
Over een half jaartje mag ik aan mijn minor beginnen want ik heb al voldoende studiepunten binnen geharkt
Hmm, moest je ook al je 2e keuze bekend maken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef bakayarou het volgende:
Waarschijnlijk nog niet.
Het is de minor 'ruimte voor talent'
http://www.han.nl/opleidingen/minoren/ruimte-voor-talent/
En het is nog niet zeker of deze minor zal starten omdat er voor zover nu bekend, nog weinig animo voor is.
Ah nice! Dat zijn de betere tripjes idd!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:19 schreef Danielle_ het volgende:
De afgelopen week op Ameland geweest in het kader van de studie (onderwijs in de natuur, doen en beleven), echt een heerlijke week en superleuke dingen gedaan! Onder andere een fotospeurtocht in elkaar gezet en verschillende excursies gedaan, wat een heerlijk eiland is Ameland! Maandag weer de eerste colleges, ik heb er zin in. Nog 3 jaar, dan ben ik (hopelijk) juf!
Thanks, ben er erg blij mee.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:19 schreef Danielle_ het volgende:Maandag weer de eerste colleges, ik heb er zin in. Nog 3 jaar, dan ben ik (hopelijk) juf!
P dus binnen nu?quote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
En nog meer leven!
Volgende week begint m'n middenstage, ik kom bij groep 4-5. Moet weer ver reizen, net als vorig jaar. Ben het er nog niet helemaal mee eens.Heb vanmiddag geregeld naar de stage-mevrouw op de PABO. Wordt vervolgd.
Verder druk met vanalles: stageopdrachten en verslagen opzetten, tentamenstof alvast voorbereiden. Krijg deze week m'n P uitgereikt!
Al eens gekeken in 'Kinderen en hun sociale talenten'?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.
In mijn onderwijs geniet ik erg van het geven van lessen drama. Ik gebruik daar soms eigen ideeën voor maar vaak grijp ik naar een bestaand format. Ik heb het boek 'Een geschenk van de woestijn', wat erg waardevol is. Graag zou ik meer van soortgelijke boeken in mijn collectie hebben. Het probleem is alleen dat ik die niet ken. Is er misschien iemand hier die me daar suggesties over kan geven?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik sta ook sinds 3 weken in groep 4/5! In
totaal 20 kinderen. Heel leuk!
Kunnen we ervaringen uitwisselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaringen uitwisselen is altijd goed!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |