Had je maar je best gedaan bij Nederlands.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef duit het volgende:
leraren zijn een vreemd soort mensen, maar van frans? waarom zijn dat altijd van die vervelende krengen.
de meeste zijn chagarijnig, veranderen cijfers etc.
klacht: leraressen frans die heksen zijn
Bij ons waren ze allemaal klein en dikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef BasEnAad het volgende:
Ze hebben altijd van die zuinige tuitbekjes. Altijd dun en spichtig en met gewaagde kleding.
Jij had altijd een 10 hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je maar je best gedaan bij Nederlands.
ja maar dat zijn leraren frans, het gaat mij om die heksen die frans geven. terwijl de taal toch niet zó verschrikkelijk isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had een coole leraar die eens een weekje vrij had genomen omdat ie de marathon van New York ging rennen
'k Heb nooit leraressen Frans gehad. Alleen maar twee leraren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef duit het volgende:
ja maar dat zijn leraren frans, het gaat mij om die heksen die frans geven. terwijl de taal toch niet zó verschrikkelijk is
Een raam open maakt niks uit, maar alle ramen openquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef duit het volgende:
hee herken ik,
die van mij gooit ook altijd alle ramen open als het koud is...
dat is gezond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |