Kleine wereldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien moet hans vertellen dat het antiek en kunst verzameling wereldje klein is. En dat nu het artikel gezien is dat het als een lopend vuurtje door het wereldje gaat en iedereen interesse heeft. ??
Hallo,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:38 schreef Lfj het volgende:
[..]
Kleine wereld![]()
ga internationaal? Laat iemand haar een mail sturen afkomstig uit Engeland daar zijn ze ook nog wel redelijk van doen met die dingen.
Tvp ook maar gelijk
Dat is al te laat of begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef Dynd het volgende:
Hehe leuke Theo! Volgende mail moet je eigenlijk nog niks laten blijken, en dan in de tweede mail bijvoorbeeld pas zeggen dat je geen armen meer hebt.
Volgendequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is al te laat of begrijp ik het verkeerd?
hij is idd al weg..... Ik vind dat je in de 1e mail ook al iets maf moet zetten dat wel mogelijk zou kunnen zijn. Bij de reactie ga ik wat dieper in waarom ik bij de garde en kaasschaaf wat extra hulp nodig hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is al te laat of begrijp ik het verkeerd?
Hehe zou geweldig zijn als hij/zij je aanneemt of uitnodigt voor een sollicitatie gesprek.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef De_Vink het volgende:
[..]
hij is idd al weg..... Ik vind dat je in de 1e mail ook al iets maf moet zetten dat wel mogelijk zou kunnen zijn. Bij de reactie ga ik wat dieper in waarom ik bij de garde en kaasschaaf wat extra hulp nodig heb
Ik zou Theo nu al meteen uitnodigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:49 schreef De_Vink het volgende:
[..]
hij is idd al weg..... Ik vind dat je in de 1e mail ook al iets maf moet zetten dat wel mogelijk zou kunnen zijn. Bij de reactie ga ik wat dieper in waarom ik bij de garde en kaasschaaf wat extra hulp nodig heb
Vertaling:quote:Liebe Stef,
Ich bin Ihr Banner interessiert. Ich hoffe, ich störe Sie nicht, Deutsch zu sprechen, kann aber nicht Niederländisch. Ich möchte Ihren Banner nehmen, weil sie das Thema meines Clubhaus passt. Ich frage mich, Ihnen mehr Banner haben? Wenn ja, habe ich sie alle.
Meine Vereinsheim zu meinem Großvater Heinrich Himmler Luitpold gewidmet ist, wenn Sie Interesse können Sie den Club als Ehrenmitglied beitreten werden.
Mit besten Grüßen,
Günter
Is niet echt correct Duitsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hallo,
Die Statue erinnert mich an meinen Großvater Herr Heinrich Luitpold Himmler. Ein großer Mann, wenn ich so sagen darf, und er mochte einen Schluck. Ich hatte dieses Statue von ein paar Freunden in der Welt der Kunst, und ich würde 350 Euro zur Verfügung. Ich selbst bin ein Kunstsammler und fervant hoffe, dass diese Statue in meiner Sammlung bald zu sehen.
Grüße,
Günter
Als je wilt mag je deze gebruiken,
quote:Geachte fam,
Ik stuur dit mailtje namens mijn vader deze kan helaas niet met de computer omgaan.
Mijn vader is zeer geintresseerd in dit item ik neem aan dat u zelf ook weet dat dit gaat om een item van Pierre Leclere, Mijn vader zou graag willen weten wat u er voor wilt ontvangen.
Vriendelijke groet Theo van Dongen Jr en Theo van Dongen Sr
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Van Dongen
Nu ik het me bedenk kunnen meeste mensen op marktplaats waarschijnlijk niet echt Duits, ik ga hem gewoon in quasi-Nederlands met af en toe wat Duitse woorden erdoor maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Dat word hem niet, maar het idee is
T is wel allemaal via internet dit he, dus logischerwijs met een computer, toetsenbord en muisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef De_Vink het volgende:
Theo Voskamp does it again...
[..]
Beste Miranda,
MvG,
Theo Voskamp
Spraaksoftwarequote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:39 schreef caspervc het volgende:
[..]
T is wel allemaal via internet dit he, dus logischerwijs met een computer, toetsenbord en muis
Bedenkt alvast wat te doen indien er vragen komen over je uitgebreide typwerk
VerderGENIAAL
quote:Goedemorgen heren van Dongen.
Leuk dat u zo voor uw vader bezig bent.
Ik verkoop deze karaf ook voor een familie lid dus dat is wel toevallig.
Wilt u misschien een bod doen?
Dan overleg ik even en mail vanmiddag even terug.
Vriendelijke groet
Fammy de jong
Van: Van Dongen [xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx]
Verzonden: donderdag 15 oktober 2009 11:19
Aan: fam
Onderwerp: Reactie op uw advertentie: 3 whiskey karaffen karaf in koperen houder houten doppen
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte fam,
Ik stuur dit mailtje namens mijn vader deze kan helaas niet met de computer omgaan.
Mijn vader is zeer geintresseerd in dit item ik neem aan dat u zelf ook weet dat dit gaat om een item van Pierre Leclere, Mijn vader zou graag willen weten wat u er voor wilt ontvangen.
Vriendelijke groet Theo van Dongen Jr en Theo van Dongen Sr
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Van Dongen
Lol jawel, bedoelde volgende Marktplaats advertentie ^^quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hebt die mail niet helemaal gelezen he?.
Maar doet ie ook de muis besturen en browsen op marktplaatsquote:
Ikke!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:06 schreef td123td het volgende:
Dit kan ook een leuke worden http://link.marktplaats.nl/287844188
Ik ga maar is een mailtje sturen dat het een zeer exclusief item is van?? wie doet er mee?
Er zijn hele geavanceerde computers voor mensen met allerlei handicappen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:49 schreef caspervc het volgende:
[..]
Maar doet ie ook de muis besturen en browsen op marktplaats?
aldus de expert !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:59 schreef Stali het volgende:
Jij denkt echt veel te ver door in details. Dat is wat mensen doen als ze oneerlijk zijn of een grap maken omdat ze bang zijn om betrapt te worden maar dat verraad ze dus des te meer..
Whaha, okee, blijkbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn hele geavanceerde computers voor mensen met allerlei handicappen.
Jij denkt echt veel te ver door in details. Dat is wat mensen doen als ze oneerlijk zijn of een grap maken omdat ze bang zijn om betrapt te worden maar dat verraad ze dus des te meer..
Stali, mijn mede pathologische leugenaar snapt hetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn hele geavanceerde computers voor mensen met allerlei handicappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |