Haha, heeft ze er straks nog maar 1 overquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:57 schreef J.mulder1 het volgende:
Beste Vlinder
HA! Wat een goede grap, zo vangt u die oplichters er zo uit. Heeft deze engelbewaarder ook kunnen verifiėren dat het inderdaad om een Frank Werther gaat? Ik ben reuze benieuwd !
Ik ben flink jaloers op het feit dat u maarliefst 2 van deze bijzondere kunstwerken in het bezit heeft. U boft maar.
Overigens zou ik u nog een tip willen meegeven om het glas meer te laten opleveren. Op de foto komt het glas dof over. Dit komt door de kristalvorming van het aanwezige lood in het glas. Dit is makkelijk op te lossen door het glas 1 a 2 minuten onder de hete vlam van het fornuis te houden en vervolgens direct onder een stromende kraan te zetten. Dit noemen we ook wel ''het schrikken van glas''. U zult direct het resultaat zien.
Mvg
Fleur Dijk
Het glas moet kapot
quote:Geachte Marjon,
Ik heb een vraag over de puzzel die u op marktplaats heeft staan, namelijk, heeft u ook een foto van de compleet gelegde puzzel? Ik heb namelijk nogal wat nare ervaringen met tweede hands puzzels, missende stukjes, afgebroken randen, enfin, u kent het wel.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
J.S. Havenaar
30 jaar laterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:08 schreef Stali het volgende:
Op 15 oktober 2009 01:02 schreef vlinder <thea.*******-flippo@hetnet.nl> het volgende:
Die reactie, heel kort. Ik word gek van dat ding ,het is hier 1 gekkenhuis wat is er met dat glas?????? En nee, ik verkoop hem niet, misschien wel helemaal niet of ergens anders.
Mvrgr.Vlinder
LOL!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:13 schreef Shoombak het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287776624
[..]
volgens mij is ze wel het typ die het zou gaan doen ja...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:57 schreef J.mulder1 het volgende:
Beste Vlinder
HA! Wat een goede grap, zo vangt u die oplichters er zo uit. Heeft deze engelbewaarder ook kunnen verifiėren dat het inderdaad om een Frank Werther gaat? Ik ben reuze benieuwd !
Ik ben flink jaloers op het feit dat u maarliefst 2 van deze bijzondere kunstwerken in het bezit heeft. U boft maar.
Overigens zou ik u nog een tip willen meegeven om het glas meer te laten opleveren. Op de foto komt het glas dof over. Dit komt door de kristalvorming van het aanwezige lood in het glas. Dit is makkelijk op te lossen door het glas 1 a 2 minuten onder de hete vlam van het fornuis te houden en vervolgens direct onder een stromende kraan te zetten. Dit noemen we ook wel ''het schrikken van glas''. U zult direct het resultaat zien.
Mvg
Fleur Dijk
Het glas moet kapot
Ik zal haar aanbieden om het glaasje te ruilen voor een toetsenbord met een werkende ENTER toets, er zit niks anders opquote:Geachte Hans. Heb ik dat gezegd dan?????Ik concludeer iets waarover ik eerst heb gebeld met derden.Het is bij dit dat wie de schoen past trekt hem aan….. Ik heb inmiddels al contacten gelegd met diverse organisaties want het lijkt of er een hetze is uitgebroken over dit glas wat al een half jaar op M.P. staat zonder dat er notitie van werd benomen en nu zet ik hem op 5,50 wil iedereen hem opeens hebben, u wil niet weten hoeveel mails ik al gehad heb HONDERDEN!!! Ze willen het van de andere kant van het land komen halen….Daarbij zitten dus prijzen Van 100 tot 50 euro dus ik weet net wat me overkomt Als dit glas al zo lang op M.P. staat maar toen op bieden, waarom heeft u toen niet gereageerd??? Ik kreeg net weer een mail en telefoon van mensen die me waarschuwen dat dit een kostbaar stukje is.Dat hij oud was en apart wist ik maar echt niet wat hij werkelijk waard is dat wil u niet weten .U moet doen wat u niet latenkan, ik ben nog nooit zoveel bedreigd als vandaag,ik denk dat IK iedereen maar aan ga geven. Ik doe vanmorgen mijn mailbox open en weet niet wat me overkomt! Ik werd en wordt over spoelt door biedingen voor alleen maar dat glaasje.waar ik niets in zie.de hele dag al door. En het staat er al een half jaar op!!!! Vind ik vreemd. Wat mij overkomt kan ik niets aan doen, ik vind het ene grote nachtmerrie! En u alleen weet of u bij de eerlijke of oneerlijke partij hoorde, de politie zegt dus dat iedereen weet wat het waard is en er daarom zo massaal word gereageerd anders hadden ze dat veel eerder kunnen doen. De waarde kent ook de politie,dat is makkelijk als heel je familie daar werkt. Ga uw gang dus. Slaap lekker,dat zal ik niet doen vrees ik
Vlinder
nope, ik ben niet overtuigd, het kan me ook geen ruk schelen ook, ze zit zelf al de hale boel bij elkaar te liegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dudes... we moeten eens even overdenken wat we met Mevrouw Vlinder gaan doen.. dit gaat niet goed![]()
Dat mens krijgt straks een hartaanval, en dan komt FOK! een beetje minder op het nieuws, dat willen we niet..
Ik kreeg net deze van het arme mens;
[..]
Ik zal haar aanbieden om het glaasje te ruilen voor een toetsenbord met een werkende ENTER toets, er zit niks anders op![]()
FF sereneus.. als ik dit zo lees wordt het tijd om de stekker eruit te trekken; we weten niet wie we gek aan het maken zijn; dat mens gaat straks helemaal door het lint.. moeten we ook niet willen natuurlijk..
Medestanders ???
Vind ik ook, ze maakt het zichzelf zo vermakelijk!quote:
Misschien moet hans vertellen dat het antiek en kunst verzameling wereldje klein is. En dat nu het artikel gezien is dat het als een lopend vuurtje door het wereldje gaat en iedereen interesse heeft. ??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dudes... we moeten eens even overdenken wat we met Mevrouw Vlinder gaan doen.. dit gaat niet goed![]()
Dat mens krijgt straks een hartaanval, en dan komt FOK! een beetje minder op het nieuws, dat willen we niet..
[..]
Ik zal haar aanbieden om het glaasje te ruilen voor een toetsenbord met een werkende ENTER toets, er zit niks anders op![]()
FF sereneus.. als ik dit zo lees wordt het tijd om de stekker eruit te trekken; we weten niet wie we gek aan het maken zijn; dat mens gaat straks helemaal door het lint.. moeten we ook niet willen natuurlijk..
Medestanders ???
Dat weet zij wel want haar halve familie werkt bij de politie en die hebben er verstand van enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
Misschien moet hans vertellen dat het antiek en kunst verzameling wereldje klein is. En dat nu het artikel gezien is dat het als een lopend vuurtje door het wereldje gaat en iedereen interesse heeft. ??
Overigens, ze ziet al de hele dag niets in haar glaasje, denk dat je een toetsenbord en een fles absinthe moet aanbieden in ruil voor het glaasje...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Medestanders ???
Politie=overheid=doen dus ook mee aan de 1% regenling=zijn dus kunstverzamelaars...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet zij wel want haar halve familie werkt bij de politie en die hebben er verstand van enzo.
Ze kan ook...... zomaar....... ik weet het, het klinkt stom........zo slim ben ik nou ook weer niet........ de adv op MP weghalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:41 schreef Bjoro het volgende:
Misschien moet gewoon helemaal niemand meer reageren op Vlindertje.....en het gewoon laten rusten.....totdat zij weer contact gaat zoeken bijvoorbeeld !
En dat gaat ze zeker wel doen hoor! let maar op, maar het is wel opvallend dan meteen zo'n media stilte!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:41 schreef Bjoro het volgende:
Misschien moet gewoon helemaal niemand meer reageren op Vlindertje.....en het gewoon laten rusten.....totdat zij weer contact gaat zoeken bijvoorbeeld !
Ze hoopt natuurlijk op een nog hoger bod, het plafond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ze kan ook...... zomaar....... ik weet het, het klinkt stom........zo slim ben ik nou ook weer niet........ de adv op MP weghalen
yup..... ik zit op hetzelfde sarcatsiche niveau alsJijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk op een nog hoger bod, het plafond.
Maar vind het wel bijzonder dat ze er zelf in geloofd. Terwijl ik zo al kan zien dat het een fabrieksgemaakt glaasje is, 13 in een dozijn. Daar heb ik geen antiek-cursus voor nodig gehad. Maar misschien deed zij een antieke cursus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |