?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef Lub_ya het volgende:
Je moet alles zelf doen. Heb ik gedaan en wij kregen allemaal 7, 5, is wel klote maar anders kan je fluiten naar die 7,5.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef ynuhh het volgende:
Hai,
Ik zit nu ongeveer 1 jaar op het HBO
Ik zit nu ongeveer 1 jaar op het HBO
Klacht: mede studenten
Dat dus, heel simpelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Nemain het volgende:
Klikken bij de docent![]()
Dan moeten ze zelf maar aan het werk gaan.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Nemain het volgende:
Klikken bij de docent![]()
Dan moeten ze zelf maar aan het werk gaan.
Ik had vorig jaar toch echt het vermoeden dat zulke personen waren verdwenen op het HBO, maar helaas ze zijn er nog.
Meerdere keren in een vergadering aangegeven. Als het wel op tijd ingeleverd word bevat het meestal niet genoeg informatie of is het laatste stuk van het verslag een prutswerk, wat er op kan wijzen dat ze het maar even snel afgeraffeld hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef griekjeee het volgende:
Hoe ga je hiermee om dan? Als in, wat doe je er zelf aan om ervoor te zorgen dat mensen hier niet mee kunnen komen als ze bij jou in het groepje zitten?
Gaat het?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef ElectricEye het volgende:
1 jaar HBO en dan nog zulk erbarmelijk Nederlands. Ik word er echt onpasselijk van, van dit niveau.
andere = anderen
toonde = toonden
graf hekel = grafhekel
wanneer = als (in dit geval)
hun = zij
dood leuk = doodleuk .
mede studenten = medestudenten
Dat vraag ik mij ook af. Sommige mensen moeten gewoon aan het werk gezet worden, anderen zien het werk. Is nogal een verschil.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef griekjeee het volgende:
Hoe ga je hiermee om dan? Als in, wat doe je er zelf aan om ervoor te zorgen dat mensen hier niet mee kunnen komen als ze bij jou in het groepje zitten?
Oké het is aangegeven. Maar zitten er ook consequenties aan vast, heb je met een docent hierover gesproken? Ultimatums gesteld?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meerdere keren in een vergadering aangegeven. Als het wel op tijd ingeleverd word bevat het meestal niet genoeg informatie of is het laatste stuk van het verslag een prutswerk, wat er op kan wijzen dat ze het maar even snel afgeraffeld hebben.
Goedzo, internethero. Al die klote tips die je op Fok! krijgt.. echt enorm handig hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef appeltjap het volgende:
Gewoon opdracht inleveren zonder de namen van de betreffende luie mensen erop. Resultaat ze hebben geen cijfer voor geen opdracht.
Prutswerk? Is dat dan nog in nog slechter Nederlands?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meerdere keren in een vergadering aangegeven. Als het wel op tijd ingeleverd word bevat het meestal niet genoeg informatie of is het laatste stuk van het verslag een prutswerk, wat er op kan wijzen dat ze het maar even snel afgeraffeld hebben.
Vooral qua inhoud.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prutswerk? Is dat dan nog in nog slechter Nederlands?
Je weigert wat je leert op je school in praktijk te brengen? Grote meid. Verder is dit topic natuurlijk compleet debiel. Je verwacht toch niet serieus dat een HBO'er op een stapavond zo'n debiel verslagje gaat schrijven..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vooral qua inhoud.
Ik kan me op het moment echt niet druk maken over hoe ik typ op een forum. Als of er een docent meeleest, en me morgen een cijfer geeft.
Ik ben een internetrebel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weigert wat je leert op je school in praktijk te brengen? Grote meid.
Dan zit je in ieder geval op het goeie forum!quote:
Dit wouk ook aankaartun.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef ElectricEye het volgende:
1 jaar HBO en dan nog zulk erbarmelijk Nederlands. Ik word er echt onpasselijk van, van dit niveau.
andere = anderen
toonde = toonden
graf hekel = grafhekel
wanneer = als (in dit geval)
hun = zij
dood leuk = doodleuk .
mede studenten = medestudenten
Krijg je ook een ketting om als je naar de WC gaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef MB23 het volgende:
Bij ons kan je gele/rode kaarten krijgen. Lijkt kinderachtig, maar het werkt wel.
Fontys Venlo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef MB23 het volgende:
Bij ons kan je gele/rode kaarten krijgen. Lijkt kinderachtig, maar het werkt wel.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Krijg je ook een ketting om als je naar de WC gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |