hout vinden wij zelf voor boven ook mooier, alhoewel we het laminaat wel erg makkelijk in gebruik vinden, dat is de discussie ook niet. (voorzover er een discussie is over onze vloer boven

)
maar vind wel dat er erg makkelijk over andermans portemonee gesproken wordt.
om even een hele kleine indicatie te geven; de glazen deuren waren 1500 boven oorspronkelijk budget, erboven op dus, het toilet was 2000 boven oorspronkelijk budget. de eetkamer lamp was dan gelukkig weer 1000 onder oorspronkelijk budget, maar ok. zo kan ik nog wel even doorgaan.
en ondanks heel erg hard zoeken, heb ik helaas die geldboom in de tuin nog niet kunnen ontdekken.
maar het staat fokkers natuurlijk vrij om een geheel vrijblijvende donatie te doen hoor

als de vloer boven nu echt heel erg stoort.
enough about de vloer boven wat mij betreft. de mp3 speler hebben we heel gewoon bij de praxis vandaan
en hij rouleert nu tussen 4 deuntjes, we hebben Kill Bill, The Adams familie, Bohemian Rapsody by the muppets (Animal die Mama schreeuwt) en een stukje uit Life of Brian. (are you a virgin, if it is not a personal question).
natuurlijk gaan we lekker cliche met Halloween en kerst en Pasen lekker bijpassende truttige deuntjes erop zetten, jaja, dat dan weer wel.
Voor nu de volgende dingen voor de enigszins korte termijn nog in het verschiet:
-de oude bank staat nog,dit wordt een zwarte hoekbank maar zolang de kat nog leeft wachten we daar even mee, kat is 17 en niet altijd meer even netjes, beetje zonde.
- eetkamer lamp is besteld, komt eraan.
- paneelgordijnen zijn we mee bezig, stapels staaltjes gezien en gevoeld, woensdag komt er weer iemand met een paar lappen, want van 2 cm bij 2 cm kan ik niet zien hoe dat er over bv een hele schuifpui uit gaat zien, dus we hebben gevraagd om lange lappen. verwacht dat het een zwarte streep wordt, zwart met transparant.
(maar als iemand een suggestie heeft waar we nog niet aan gedacht hebben...?)
- boven de walk in closet met dubbele wand, een semi dressoir voor de administratie en een boekenkast met verlichting (inmiddels begint de motivatie te komen, de boel is helemaal opgemeten en uitgedacht, maar we hadden even echt geen puf meer, dat rottige klussen met kerst in een stoffig koud huis met min10 buiten en geen verwarming aan ging ons niet in de koude kleren zitten, overal sfeer lichtjes om je heen en iedereen aan eeh kerstdiner, sta je zelf met 2 dikke truien die # rachels tegen het plafond te schroeven, echt niet leuk)
- stoeltjes en nieuwe tafel voor studeerkamer boven zijn besteld, komen deze maand en volgende maand
de kasten gaan we natuurlijk bijhouden hier, daarna hopen we in de zomer / eind zomer door te kunnen stomen naar de badkamer die zo mogelijk nog erger is. denk roze tulpjes, een oud bad en heel veel lelijke vieze tegeltjes dus dat kan wel wat gebruiken
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.