linksbovenquote:Op maandag 14 oktober 2009 15:36 schreef Fha het volgende:
Waar zit die van jou?
Ik zou m dr gewoon maar uitsnijden als ik jou was.quote:
Daar heb ik dan geen last van maar dus wel van een zeurende pijn aan mijn tijdsgewricht. Hij speelt vooral op tijdens epistemilogische geschillenquote:Op maandag 14 oktober 2009 15:38 schreef Heatseeker het volgende:
Nee niet aan me tijdsgewricht, wel aan me motivatiespier.
Tja maar hij is zo groot hè ik bevind me min of meer in het tijdsgewrichtquote:Op maandag 14 oktober 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou m dr gewoon maar uitsnijden als ik jou was.
Het huidige dan hè.quote:Op maandag 14 oktober 2009 15:40 schreef Silven het volgende:
Tijdsgewricht WTF?
uitzending?quote:Op maandag 14 oktober 2009 15:42 schreef Silven het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist...
Zou kunnen maar ik wil er liever over klagen dan er onzinnig over lopen te doen.quote:
Maar hoe moet ik nou leven zonder tijdsgewricht. Ik denk dat ik dan ontwricht leef!quote:Op maandag 14 oktober 2009 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Amputeren is de enige oplossing.
Jonge, je leeft al ontwricht. Dat beetje tijdsgewricht wat je al had kan ook wel weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik nou leven zonder tijdsgewricht. Ik denk dat ik dan ontwricht leef!
Voordeel is wel dat je altijd weet hoe laat het is!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Soms heb ik pijn aan dit tijdsgewricht.
Hebben jullie daar ook last van?
klacht:tijdsgewrichtspijn
Ja en wat de klok slaat.quote:Op maandag 14 oktober 2009 16:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je altijd weet hoe laat het is!
Hmm misschien is tijdsgewrichtspijn wel fijn. Maar vooralsnog is het bloedirritantquote:
Ja maar die kan niet typen dus daar gaan we niet op wachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Relatief gezien ben je gewoon een fucking huilie. Dat stickmanpoppetje in UI heeft pas echt reden tot klagen!
Nee en het stroomt ook telkens waar het niet gaan kanquote:Op maandag 14 oktober 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Lijkt me ook geen pretje als je bloed irritant is.
quote:Op maandag 14 oktober 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn gezelligheidskaak functioneert ook niet al te best meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |