Nee, eerder het omgekeerdequote:
oh das dan weer jammerquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Nee, eerder het omgekeerde![]()
De leidingen trekken juist de warmte uit de tuin...
Okay dat was dus gewoon een steek onder de gordel. Trut.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu nog wat lekkere stoelen en we kunnen een flesje wijn uit Frankrijk opentrekken.
Je woont in Duitsland dus moet je aan de Moeselwijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu nog wat lekkere stoelen en we kunnen een flesje wijn uit Frankrijk opentrekken.
In het Moezelgebied moet je lekker een stukje rijden, niet stoppen om wijn te slurpenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je woont in Duitsland dus moet je aan de Moeselwijn.
Nieuwsgierig.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat moeten jullie met een compleet 19 inch rack in jullie garage? /nieuwschierig
Lekker! De kussens zijn zacht + goed gevuldquote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
Een loungesethoe zit het?
Wel slim nog een apart tuinset erbij
En wat een ruimte toch (val in herhaling I know).
Bedoel je dat patch-kast-geval? Ja, euhh, dat weet ik niet. Als het goed is heeft Tim dat wel al een keer uitgelegd, ik zoek de post er straks wel even bijquote:Op maandag 3 mei 2010 08:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat moeten jullie met een compleet 19 inch rack in jullie garage? /nieuwschierig
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
De patchkast is nodig omdat ik hiermee wil gaan experimenteren:
http://www.abitana.com/
Aangezien zo'n compleet systeem vrij prijzig is, ga ik zelf aan de slag. Wat ze gebruiken is immers niet meer dan een CAT7 netwerkje. Na een telefoontje naar Abitana ben ik te weten gekomen dat zoiets heel goed zelf te realiseren is door middel van een CAT7 netwerk en een afgeschermd CAT6 patchpanel. Je hebt dan alleen de losse modules nodig die jij wilt gebruiken.
In eerste instantie wil ik met de Video Anywhere module beginnen van Abitana en het daarna eventueel uitbreiden met andere modules.
In de patchkast komt een 24 poorts gigabit switch en een CAT6 patchpanel. Door het hele huis wordt CAT7 bekabeling gelegd.
Ik wou eigenlijk een kleinere patchkast hebben, maar deze kon ik goedkoop krijgen, dus heb ik hem maar genomen.
Heeft nog steeds dezelfde statusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef Insertname het volgende:
[..]
Is het allemaal gelukt met dit systeem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |