Quotepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:28 schreef Lois het volgende:
[..]
mijn meest dierbare foto's zijn foto's van de meiden als baby aan de borst. Voor, tijdens en na het drinken. De ongeduldige zuigzoentjes van de hongerige Eva, het gulzige aanhappen van beide, de grote grijnzen die mijn borst altijd kreeg na afloop en vooral de verzadigde vredige melkmondjes na de voeding
ik zat vaak te voeden op de bank waarbij Jeroen dan achter me stond en over mijn schouder fotografeerde. Waanzinnig mooie foto's vind ik dat nog steeds, heel intiem en privé maar als ik ze weer zie krijg ik een tsr
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:28 schreef Lois het volgende:
[..]
mijn meest dierbare foto's zijn foto's van de meiden als baby aan de borst. Voor, tijdens en na het drinken. De ongeduldige zuigzoentjes van de hongerige Eva, het gulzige aanhappen van beide, de grote grijnzen die mijn borst altijd kreeg na afloop en vooral de verzadigde vredige melkmondjes na de voeding
ik zat vaak te voeden op de bank waarbij Jeroen dan achter me stond en over mijn schouder fotografeerde. Waanzinnig mooie foto's vind ik dat nog steeds, heel intiem en privé maar als ik ze weer zie krijg ik een tsr
Nee klopt hoor, er is ook niets te zien, maar ik merk toch dat er mensen zijn die zich er heel ongemakkelijk bij voelen. Misschien toch omdat het een heel intiem moment is tussen moeder en kind ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja als een kindje eenmaal aanligt is er eigenlijk toch ook niks te zien? Zeker niet als je een stretch hemdje ofzo aan hebt zodat je buik bedekt blijft.
Overigens Huup, gebruik je die borstvoedingsshirts die je gekocht hebt nu veel? Bij mij is het er door de vroege geboorte niet meer van gekomen om er een paar aan te schaffen. En ik vind het met een hemdje en gewone kleren eroverheen best gaan eigenlijk, dus het is er ook niet meer van gekomen. Ik ben wel benieuwd of ze gebruiksvriendelijker zijn zeg maar.
Ja, ik nu eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Ca.ra het volgende:
Hee Urla wat fijn! Dat zal een hele opluchting voor jullie zijn.
Wij hebben hier ook vanaf het begin een tommy tippee fles gebruikt als Thomas afgekolfde melk kreeg, en dat accepteert hij tot nu toe gelukkig probleemloos. Dus ik ben tommy tippee fan
Ik heb ze opgezocht en die is idd erg makkelijk ivm de luchtventiel die erin zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef mefke79 het volgende:
Die Born Free flessen waren voor ons juist goed omdat Driekus nogal hard zuigt. En ze schijnen ook speciaal voor borstvoedingskindjes te zijn. Ach, Driekus is natuurlijk een tepelhoedje gewend, dat maakt het ook makkelijker denk ik. Hij keek niet eens vreemd op van die fles, hapte gewoon meteen en drinken maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |