quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef Jore het volgende:[..]
Dacht ik al, maar volgens mij las Ssserpente het wel als eventuele mogelijkheid en dat is niet zomaar een goed plan, zeg maar. Daarom zei ik het erbij
Stimmt!
Maar ik vind het prima gaan zoals het nu gaat! Ze is super tevreden en groeit als kool. Ze zat na vier dagen alweer terug op haar geboortegewicht en ook nu lijkt ze met de dag aan te komen. Dus ik ben niet van plan om er verandering in aan te brengen.
Dank voor je antwoord, Jore!
Wel slikt ze tijdens het zuigen onwijs veel lucht in. Niet via de tepel, want dat zit netjes vacuum, maar via d'r neus, lijkt wel. Je hoort echt hele luchtbellen mee naar binnen gaan. Soms moet ze zelfs even stoppen met drinken om die bellen weg te krijgen. Na het drinken laat ze een paar boeren en houden we 'r ff rechtop, maar ze heeft het (vooral 's nachts) daarna toch erg moeilijk. Ze ligt dan soms nog wel een uur behoorlijk te kreunen en te hikken en geeft best nog wat melk terug. Niet in grote golven, maar het sijpelt uit d'r mondje.
Echt huilen doet ze dan niet (op wat kreetjes na), maar aan d'r gekreun merk je toch wel dat ze er erg veel last van heeft.
Zou het misschien helpen om haar anders aan te leggen oid?
[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 15-10-2009 21:03:20 ]