2007 vind ik juist heerlijk werken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef ProFlamer het volgende:
TS heeft gelijk!
En sinds Office 2007 zoek ik me helemaal de tyfus naar alle functies..
Fuck die Ribbon weet je!
GROOT GELIJK irritant ding.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:55 schreef superZjozz het volgende:
Die paperclip staat uit, maar graag zou ik die nog een keer ritueel geslacht zien worden..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef Misan het volgende:
Geen kutpakket, gewoon even de installatie-cd in de drive stoppen en de functie alsnog installeren
Die doet zinnen eeuwig door laten lopenquote:
Mooi niets meer aan doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef superZjozz het volgende:
[..]
Ik zit nu in wordperfect..
werkt..tja..de naam zegt het al.. perfect!
in welk opzicht dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Trager, maar het is wel functioneler dan Word.
Je dacht, ik kijk niet in de menu's erboven en zet word wrap aan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Die doet zinnen eeuwig door laten lopen![]()
Ooit lang geleden hadden wij nog geen word en moest ik in kladblok al mijn verslagen maken en toen lette ik niet op.. Pffffff!!!
Ik kan niet zonder meer. Mensen die maar alles bij het oude willen houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef snorfiets het volgende:
[..]
2007 vind ik juist heerlijk werken.
alles wat ik nodig heb staat op logische plekken.
Nou nee, ik was 11. Ik had echt niet bedacht dat dat eventueel zou kunnenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef trancethrust het volgende:
Je dacht, ik kijk niet in de menu's erboven en zet word wrap aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |