Had je niet hoeven doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk ik deel het maar even met jullie
TS zit nog in de kast.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een nummer waarvan je niet wilt dat de rest van de wereld weet dat je er naar luistert, als pure hetero zijnde![]()
[..]
Is hier een letter vergeten, of hebben we een nieuw dieptepunt van luiheid bereikt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
vooral wanneer je in een openbare ruimte bent of met het O reist....
Uiteraard door iemand anders ingesteldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef TNA het volgende:
Nu dacht iedereen dat je LeAnn Rimes als ringtone hebt
en dan gaat je telefoon opeens echt afquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kon op dat moment niks anders doen dan: verbaast kijken, de muziek op pauze zetten en net doen alsof mijn telefoon af ging: "Hey man, ja gaat lekker, met jou ? ja, ben al op weg naar huis, zit nu in de trein... Maar heb jij van het weekend die foute beltoon ingesteld ofzo"
Het komt mij ook erg bekend voor ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:36 schreef Darkestrah het volgende:
Was dit topic al niet eens eerder gemaakt?
Onder mijn oude account had ik een keer dit verhaal gepost jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het komt mij ook erg bekend voor ja.
Q-music, en jezelf dan nog hetero vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gvd, het liedje in kwestie is NU op Q-music!
Collega'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Q-music, en jezelf dan nog hetero vinden
Probeer dat maar eens met een nokia 5800quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Onder mijn oude account had ik een keer dit verhaal gepost ja![]()
ff zoeken
High five!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het komt mij ook erg bekend voor ja.
iPhonequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een nokia 5800
Dan gaat alleen je beltoon op 'trillen', wanneer je je oordopjes unplugged knalt hij gewoon over de speaker
Heb nu tenminste een iPhone die automatisch pauzeert wanneer je dit doet
Zo zie je maar dat de iPhone gemaakt is voor paupers die kut muziek luisteren, maar waarvan men het niet aan de rest wil delenquote:
Je hebt er dus niks van geleerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Onder mijn oude account had ik een keer dit verhaal gepost ja![]()
ff zoeken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kon op dat moment niks anders doen dan: verbaast kijken, de muziek op pauze zetten en net doen alsof mijn telefoon af ging: "Hey man, ja gaat lekker, met jou ? ja, ben al op weg naar huis, zit nu in de trein... Maar heb jij van het weekend die foute beltoon ingesteld ofzo"
Jij bent zeker zo'n wankster die in het openbaar met z'n broek op z'n knieën, mobieltje waarop negermuziek afspeelt in z'n hand en een manke poot rondlooptquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:36 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de iPhone gemaakt is voor paupers die kut muziek luisteren, maar waarvan men het niet aan de rest wil delen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |