Nou ik hoop het. Als ik zo door ga komt dat mijn tentamens/ laten we zeggen studiejaar niet goed uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat gaat vanzelf over.Ik zat in het begin dag-en nacht op FOK! Nu alleen nog overdag.
Ja ik vind het gezelligquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Beter Fok!en dan oudjes lastig vallen!
TUIG van tegenwoordig! Nee hoor je doet t goed.![]()
Geniet er gewoon van, tis toch leuk?
Je kan ook een ban aanvragen he. Weet niet of dat nu nog wel eens gebeurt maar in het verleden iig wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nou ik hoop het. Als ik zo door ga komt dat mijn tentamens/ laten we zeggen studiejaar niet goed uit.
FOK!ken met maten, geen kilobytes en zonder derivaten!quote:
Oh echt. Klinkt wel ernstig. Maar ik kom ook gewoon vaak op FOK als lurker, dat ik dan niet post, maar dat ik er dus wel ben. Dus dan lost het nog niks op denk ik. Ik vind het gewoon leuk om te lezen wat anderen te zeggen hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan ook een ban aanvragen he. Weet niet of dat nu nog wel eens gebeurt maar in het verleden iig wel.
Kon je als user een tijdelijke ban krijgen om je helemaal op je studie te richten.
Anonieme Fok!-ersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Daarom kunnen we er ook met z'n allen over praten![]()
.
van een prijsloze maatschappijquote:
of een konijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Had niet verwacht zo'n foto te zien. Ik dacht, hij is leeg of er staat een kat in.
Ok.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Had niet verwacht zo'n foto te zien. Ik dacht, hij is leeg of er staat een kat in.
Of twee handen die dan zo'n hartje vormen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Iddquote:
Als ik weer is reis naar de uni, dan bedenk ik me, dat ik wel eens FOK!kers tegen het lijf gelopen ben, maar die ik dus niet herken. Dit gaat me toch echt te ver.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd [ afbeelding ]
Er staat ook een gewone foto bij toch![]()
Maarja, ik herken de klacht. Ik fok zelfs regelmatig op m'n telefoon als ik in de bus zit.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb er ook wel wat gezien denk ik. Heb sowieso een aantal fokkende studiegenoten.
Ging laatst ook met een vriendin en wat vrienden van haar iets drinken in de stad, zeg ik ineens een bepaald woord (geen idee, pauper of baas oid) en zegt zo'n meisje ineens: "Je bent toch niet zo'n fokker of wel?"![]()
.
Hahaha, wat heb je geantwoord?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb er ook wel wat gezien denk ik. Heb sowieso een aantal fokkende studiegenoten.
Ging laatst ook met een vriendin en wat vrienden van haar iets drinken in de stad, zeg ik ineens een bepaald woord (geen idee, pauper of baas oid) en zegt zo'n meisje ineens: "Je bent toch niet zo'n fokker of wel?"![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |