quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn prijzenkast :
[ GAM SC # 100 ] Jubileum !
[ Xbox 360 # 360 ]
[GAM SC#200] its a celebration bitches!
Doen we niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!! Dat zijn toch al bijna 60.000 nutteloze posts.
Komen we al aardig in de buurt van jou aantal postsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!! Dat zijn toch al bijna 60.000 nutteloze posts.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Komen we al aardig in de buurt van jou aantal posts
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
Zo ik heb geshined met m'n sollicitatie![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
YES! SD ben ik nu eindelijk van je af en is Poit je nieuwe slachtoffer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef Poit het volgende:
oeh, een knuffel van SD!
Als die maar beter is dan je kus.. die prikkelde teveel :`(
Dat klinkt alsof je jouw interviewer hebt gemoond, maar dan met de voorkantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
YES! SD ben ik nu eindelijk van je af en is Poit je nieuwe slachtoffer?
nietes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]jij bent degene die steeds naast me komt zitten bij meets...
Nee, want hij is bang voor SBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef Poit het volgende:
En onder de tafel aan je been zit toch?
Voldoende iigquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je jouw interviewer hebt gemoond, maar dan met de voorkant
shin chanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Poit het volgende:
vervangen door de mooiere jongen Ross
En kijk Chan shinen!
En terecht.. Ik krijg ook de rillingen over m'n rug als ik er aan denk hoe verdwaald ik kan raken in zo'n decolletequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, want hij is bang voor SB
Ik heb daar nog DVD's van!!quote:
Ik zag dat Stan Helsing ook uit wasquote:
baas! ik ga eens kijken of ik t ergens kan downloadenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb daar nog DVD's van!!
Say hey!
HEY!!!
ShinChan!
Problemen maken daar houdt ie van!
3 euro voor een emmer kippevleugeltjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat kost het maken van een film zoals dat eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef Poit het volgende:
[..]
3 euro voor een emmer kippevleugeltjes.
In een fucking kinderserie! Geweldig!!quote:Heeft u "ervaring" in de auto?
Nou, mijn man was vorrig jaar een keer hitsig en toen... Maar wat heeft u daar mee te maken?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef Poit het volgende:
Serieus.. In dat filmpje.
[..]
In een fucking kinderserie! Geweldig!!
Japanners zijn koningen!
Je moet de dansfilm persiflage zien.. Die is denk ik nóg slechterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat het gewoon de slechtste film ooit is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet de dansfilm persiflage zien.. Die is denk ik nóg slechter7
KOELIE JOELIE!!!
METALOCALYPSE dan? :pquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef Poit het volgende:
Bleach
Niet zo vet als One Piece maar ook leuk om te zien
Moet je eens kijken, een anime die meer metal is dan Brutal Legendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ken ik heul niet man!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/40568/e4b26fa7/jong_vleesch.html
Fallenquote:
Mja, lange dagen werken, studeren en les volgen. Daarnaast ook nog natuurlijk sporten en scouting...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef koei het volgende:
[..]
Fallen
Je bent wel druk de laatste tijd...
Anders heb je helemaal een belachelijk goede aanbiedingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:28 schreef lkb9000 het volgende:
Die site van bartsmit werkt niet geweldig, net een ps3+infamous besteld voor 160euklopt voor geen meter
Ik heb hem zo besteld, ik heb internet bankieren en een mail als bewijs, ik ga gewoon eisenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders heb je helemaal een belachelijk goede aanbieding
Naisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem zo besteld, ik heb internet bankieren en een mail als bewijs, ik ga gewoon eisen
Sobere feestjes FTW!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:46 schreef Reintji het volgende:
Wat een saai feesttopic
als je aan 1 stuk doorspeelt heb je de singleplayer wel uit voor 5u ben ik bangquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef Nebo het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
10.00 - 11.00 Studeren
11.00 - 12.45 College
13.00 - 15.15 Studeren
15.15 - 17.00 Practicum
17.00 - 18.30 Naar huis en eten
18.30 - 05.00 Uncharted 2
Multiplayer FTWquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
als je aan 1 stuk doorspeelt heb je de singleplayer wel uit voor 5u ben ik bang
De perfecte dag om een Die Hitmachine clip op te nemen over drugs alcohol en neukenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:07 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Het is vandaag trouwens de 15e. . Dat betekend dat deze boy gewoon een volle maand geen druppel alcohol tot zich genomen heeft!!![]()
Ik ben Nebo en ik heb al bijna twee maanden geen alcohol gedronken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:07 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Het is vandaag trouwens de 15e. . Dat betekend dat deze boy gewoon een volle maand geen druppel alcohol tot zich genomen heeft!!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De perfecte dag om een Die Hitmachine clip op te nemen over drugs alcohol en neuken
Nog 2 wekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:07 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Het is vandaag trouwens de 15e. .
Morgen. Of vanavond. Ga een weekendje weg met 5 maten..quote:
Operatie?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Morgen. Of vanavond. Ga een weekendje weg met 5 maten..
quote:
beide eigenlijk... er moet wat gedaan worden maar ik heb echt geen zin in het herstel en de pijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog 2 weken alsin 'laat het asjeblieft nu zijn zodat ik er eerder vanaf ben', of 'ohhh nog maar 2 weken ik heb geen zin in de operatie!'?
Begrijpelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
beide eigenlijk... er moet wat gedaan worden maar ik heb echt geen zin in het herstel en de pijn...
Istie goed?quote:
stuk beter dan de oude Windows Mobilequote:
vroem vroem?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Van wie mag ik wat inspiratie lenen? Mijn review van Forza 3 wil niet zo vlotten
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef Chanty87 het volgende:
Hier staat Queen Live Magic aan op bijna max volume
Huldequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Hoera
Review afZo krijg je nog geen 3 zinnen getikt en zo lul je binnen een half uurtje twee complete pagina's vol
Ik wil ook maar heb geen geld overquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Nebo het volgende:
Uurtje eerder thuis, uurtje eerder Uncharted 2! (als hij binnen is)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:19 schreef lkb9000 het volgende:
hitmachine fotoshoot en clip opnemen is geslaagdhet bewerken gaat nog wel een flinke klus worden maar hij wordt echt briljant
Die heb ik vannacht ook besteldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:28 schreef lkb9000 het volgende:
Die site van bartsmit werkt niet geweldig, net een ps3+infamous besteld voor 160euklopt voor geen meter
Die van mij is net verzondenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef koei het volgende:
[..]
Die heb ik vannacht ook besteldDat wordt cashen als hij ook daadwerkelijk geleverd wordt...
Infamous is leuk, maar best wel simpele gameplay uiteindelijk. Ik moet het nog wel uitspelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die van mij is net verzonden![]()
![]()
Infamous hou ik lekker zelf
Ik vond de demo niet heel impressive, ik speel m waarschijnlijk een paar uur en dan ruil ik hem weer doorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Infamous is leuk, maar best wel simpele gameplay uiteindelijk. Ik moet het nog wel uitspelen.
360 is veel leukerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef koei het volgende:
Die van mij is net ook verzondenIk heb inFamous al (in een hele mooie perskit) dus die gaat ook gewoon de verkoop in! De LBP-packs zijn verkocht voor 225 euro, dus dat moet voor het infamouspack ook makkelijk te vangen zijn! Maar eerst even bij mn broer informeren of hij nog interesse heeft, het is tenslotte mijn missie om de hele familie aan de PS3 te krijgen!
Je punt is duidelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:08 schreef koei het volgende:
ja, maar de 360 is een game-apparaat en daar krijg ik mijn familie niet aan. Een bluray speler vinden ze wel interessant, dus een PS3 krijg ik ze wel aangepraat (sterker nog, is me bij mn ouders en een zus al gelukt...)
Dat zou een lekkere 60eu winst zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef koei het volgende:
Die van mij is net ook verzondenIk heb inFamous al (in een hele mooie perskit) dus die gaat ook gewoon de verkoop in! De LBP-packs zijn verkocht voor 225 euro, dus dat moet voor het infamouspack ook makkelijk te vangen zijn! Maar eerst even bij mn broer informeren of hij nog interesse heeft, het is tenslotte mijn missie om de hele familie aan de PS3 te krijgen!
Moet je aan Lennie vragen, die kan nooit...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:11 schreef Edwinuss het volgende:
Maar batsers. Wanneer gaan we Killzone 2 doen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
Moet je aan Lennie vragen, die kan nooit...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
Moet je aan Lennie vragen, die kan nooit...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef lkb9000 het volgende:
PS3 is alweer verkocht, en ik heb hem nog niet eens binnen
200euro, en dan hou ik infamous zelf
80gb versie weer jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:08 schreef Reintji het volgende:
Netjes, was ook het oude model neem ik aan.
Dan heeft je koper met 200E nog een koopje. Ik heb toen dat Killzone 2 pakket gekocht voor 395quote:
Schoonbroer, die ga ik ook niet afzetten ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan heeft je koper met 200E nog een koopje. Ik heb toen dat Killzone 2 pakket gekocht voor 395
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Schoonbroer, die ga ik ook niet afzetten ofzo
Alsnog 40eu winst en gratis Infamousquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alsnog 40eu winst en gratis Infamous
Maargoed dat ik dronken was toen ik om half3 snachts dat ding bestelde, goede dronken keuze
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef disjfa het volgende:
Er schijnt een knuppel het topic te zien als zijn persoonlijke prullenbak. Dan gaan mensen weg
Fucking Valkenburgquote:
Het is zwager, schoonbroer bestaat nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Schoonbroer, die ga ik ook niet afzetten ofzo
Schoonbroer bestaat welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is zwager, schoonbroer bestaat niethet verbaasd me nog steeds hoeveel mensen die fout maken
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is zwager, schoonbroer bestaat niethet verbaasd me nog steeds hoeveel mensen die fout maken
kiek eens oan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Tain het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/732/
Ik heb er nog wel eentje over, maar die ligt bij een vriend thuis die ik niet heel vaak zie. En er is een dikke kans dat hij hem kwijt is, maar ik zal hem voor de zekerheid even vragenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Reintji het volgende:
Snap, breekt het palletje, waar het veertje achter hangt, wat het klepje openhoudt, waar de USB poortjes achter zitten, af.
Ik ben netjes, dus wie heeft er voor mij een witte faceplate?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef lkb9000 het volgende:
IK HEB EEN FUCKING LABEL OP MN DEUR GEPLAKT "GEEN PAKKETJES BIJ DE BUREN AFLEVEREN", KOM IK THUIS IS MN PS3 BIJ EEN PAAR DEUREN VERDER AFGELEVERD
VORIGE PAKKETJE DAT HIER BIJ DE BUREN WAS AFGELEVERD HEB IK NOOIT MEER TERUGGEZIEN
VIEZE KANKERTNT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had niet eens een briefje op de deur, maar een fucking ROOD LABEL uit een labelmakerquote:
Ik zou een klacht indienen. Serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef lkb9000 het volgende:
IK HEB EEN FUCKING LABEL OP MN DEUR GEPLAKT "GEEN PAKKETJES BIJ DE BUREN AFLEVEREN", KOM IK THUIS IS MN PS3 BIJ EEN PAAR DEUREN VERDER AFGELEVERD
VORIGE PAKKETJE DAT HIER BIJ DE BUREN WAS AFGELEVERD HEB IK NOOIT MEER TERUGGEZIEN
VIEZE KANKERTNT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik wacht gewoon in de hal morgen en steek die fucking mongool een vork in zn ballen, die kutbezorger hier heeft ook al zoveel dingen fout gedaan. En elke keer belt ie aan en loopt ie meteen door naar de volgende deur, als ik dan open doe is ie al een paar deuren verderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen. Serieus(mijn buren zijn gelukkig wel lief ondanks dat er altijd wel iemand thuis is dus het wordt bij ons gewoon afgeleverd)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee ik wacht gewoon in de hal morgen en steek die fucking mongool een vork in zn ballen, die kutbezorger hier heeft ook al zoveel dingen fout gedaan. En elke keer belt ie aan en loopt ie meteen door naar de volgende deur, als ik dan open doe is ie al een paar deuren verder
Zal ik bij de volgende PS3 doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef Reintji het volgende:
Geef de volgende keer mijn adres op Lenny! Da's mooi zaad
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:10 schreef koei het volgende:
Ik ken het probleem Lennie... Mijn ps3 is weer eens bij mijn gekke buurman bezorgd... Hij bewaart mijn pakketjes altijd zorgvuldig maar het duurt wel een eeuwigheid voordat ik ze heb omdat hij gewoon vaak niet open doet, behalve voor de tnt-meneer...
Heb je al aangeklopt bij die beste man? Als hij van niks af weet dan moet je even een seintje geven. Trein naar Groningen gaat om het uurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klote-tnt elke keer weer, je kan ook niet even een andere bezorgdienst kiezen ofzo
Monsterlijke goal trouwens kerel!quote:
Ook nooit gedacht dat ie zo mooi erin zou gaan héquote:
Het mooie van alles is dat ik de goal niet eens heb gemaakt, die goal is door een meisje gemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook nooit gedacht dat ie zo mooi erin zou gaan hé
SAY WHAAATquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
Het mooie van alles is dat ik de goal niet eens heb gemaakt, die goal is door een meisje gemaakt
Raak je aan gewend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef RitseB het volgende:
Ik was vergeten wat voor tyfus herrie een 360 maakt
Ik wil ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:37 schreef lkb9000 het volgende:
Heb mn PS3wel bij een toffe buurman geleverd dit keer
![]()
Dat is een pak van mn hart
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef lkb9000 het volgende:
HOLD YOUR HEAD UP HIGH
RAISE YOUR FIST UP IN THE AIR
PLAY METAL
LOUDER THAN HELL
Deze is toch ook net in rockband toegevoegd?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze is toch ook net in rockband toegevoegd?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
Pas op. We hebben Gordon Ramsay in deze topicje.
quote:
Mja, feestje hier, feestje daar... weinig tijd om hier te zitten natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:50 schreef Nebo het volgende:
Voor een feesttopic gaat het niet zo heel erg hard hier...
en:quote:
batman heb ik al, en ik hoop dat brutal legend vandaag in de brievenbus ligtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
en:
Uncharted 2
Batman: Arkham Asylum
Brütal Legend
maar ja, geen geld...
en dinsdag 10 dagen naar Turkije... (dus daarna ook geen geld)
Ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil Heavy Rain hebben.
Per direct.
http://www.gametrailers.c(...)ial-heavy-rain/57798quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.c(...)ial-heavy-rain/57798
![]()
Het is zo grimmig en donker, heb het gevoel dat er zomaar een alien uit een kast springt
Ik kan dat nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga hem niet kijken, ik wil zoveel mogelijk ontdekken in de game zelf, ik haal hem toch wel
ik ook, en dat heeft veel plezier uit mn gta4 ervaring gehaald omdat ik al zoveel had gezien had ik niks meer zelf te ontdekken, dat was vet zondequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan dat niet
Toen GTA4 te downloaden was gingen mensen gameplay op youtube zetten etc, heb toen echt vet veel gameplay gezien.
Ik denk dat het gaatje in de disc daar te klein voor is... hoop ik voor je.quote:
Wat een grapquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaatje in de disc daar te klein voor is... hoop ik voor je.
duuuuuuuuude!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:11 schreef Lyzio het volgende:
Wat is Brutal Legend?
en niet eens even aangesproken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van First Look! Viel me een beetje tegen eigenlijkIk ben te verwend met Leipzig en Keulen denk ik, want er was wel erg weinig te doen. Weinig nieuwe games te spelen en geen relaxte bar met gratis drank... Maar ondanks dat heb ik me best prima vermaakt!
En volgens mij heb ik AQuila gezien
Fixedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van First Look! Viel me een beetje tegen eigenlijkvolgens mij heb ik AQuila gezien
Spannendquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van First Look! Viel me een beetje tegen eigenlijkIk ben te verwend met Leipzig en Keulen denk ik, want er was wel erg weinig te doen. Weinig nieuwe games te spelen en geen relaxte bar met gratis drank... Maar ondanks dat heb ik me best prima vermaakt!
En volgens mij heb ik AQuila gezien
Nee, want ik was op dat moment druk hypes aan het uitdelen en hij was zo weer weg. Maar ik ben er vrij zeker van dat hij het was!quote:
Er liep iemand langs die me bij mn voornaam noemde en die ik niet kende. Ik had een FOK!-shirt aan en deelde Hypes uit. Ik ben op FOK! niet zo bekend onder mijn echte naam, alleen crew en mensen hier noemen me soms zo, dus vandaar mijn vermoedes. Maar hij liep door voordat ik erop in kon gaan...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe wist je vrij zeker dat hij het was?
Nee, ik had een FOK!shirtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
Heeft die dude een FOK! Shirt?
Dan zou het wel eens kunnen, AQ is 23 trouwens. Komt dat ook een beetje overeen?
OWWWquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik had een FOK!shirtEn leeftijd klopte wel ongeveer...
Het is maar een liedje mangquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:11 schreef disjfa het volgende:
Je hebt gewoon geen klein meisje omdat je niet buiten komt crani
Je heb niet eens een tapijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |