jij laat er geen gras over groeien he!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks is zo leuk als in de wacht hangen bij de belastingtelefoon
Het is maar waar je opgewonden van raakt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
goeie middag huppelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
opel astra 1996 .. staat ook op m'n fotoboek
Wat moet je weten van ze danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
t is maar net wat je een rare plek vindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zie het
Zie ook iets anders, piercings op een rare plek?
[..]
Wat moet je weten van ze dan
kun je niet gewoon eerder vrij nemen of gewoon ziek melden ??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef -Datdus- het volgende:
ik moet even mijn gal kwijt!![]()
Ik kan het godverdomme niet uitstaan dat ik tot 5 uur niks zit te doen terwijl ik eigenlijk naar mn chick wil om te horen wat er is.![]()
![]()
![]()
Dat is waar, maar het is niet een ''vrij normale'' plek of welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
t is maar net wat je een rare plek vind
Halloquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:19 schreef amvrosios het volgende:
Euy!
t is misschien niet allerdaags dat klopt maar ik vind m mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is niet een ''vrij normale'' plek of wel
Hoe zit zoiets vast dan ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
t is misschien niet allerdaags dat klopt maar ik vind m mooi![]()
k heb nog een ander soort gehad maar die was uitgegroeit
quote:
hyvesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:45 schreef kaatjhuh het volgende:
op m'n hyves ()staan er paar foto's meer van
Freakyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ze maken met een dingetje (weet niet hoe t heet) een gaatje de huid van 2 mm diep en doorsnee(dacht ik) dat ovale plaatje wat je ziet op de afbeelding komt in de huid er word een steetje opgedraaid op t uitstekende gedeelte en dan groet hij in loop der tijd vast in je huid steentje kan wel vervangen worden. Beste is dat om te laten doen. Het plaatje in de huid kan/mag er niet zelf uit gehaald worden moet moet je late doen volgens mij door de huisarts maar weet niet zeker
k ben er nu nog blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |