Mijn naam ziet er raar uit zoquote:
Das waar, nou maar hopen dat alles goed gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zoek afleiding. Dat vind ik niet in zitten op de bank en geschrokken zijn...
Zal wel los lopen, er iets aan doen kan ik niet, dat moeten ze daar doen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, nou maar hopen dat alles goed gaat
Maakt niet uitquote:
Selmaquote:
beterquote:
Vandaar pingwingel de hele tijd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
ik zie nu pas dat pingwingei pingwingei heet
Hoi meisje uit Zwollequote:
Hoi Pingwineiquote:
Asjeblieftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Pingwinei![]()
Dankjewel van vannacht
Joah wel even lekkerquote:
Ik doe eigenlijk bar weinig voor school... maar het enige wat ik dan ook echt moet doen zijn 3 praktijkvakken, de rest is erwtnootjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Joah wel even lekker![]()
Maar toch nog wel weer wat voor school gedaan. Moet wel mn toetsen halen
omg ik voel me echt lame nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vandaar pingwingel de hele tijd?
En dit heb je ook niet gezien? PingWingKuiken
Die vergeet ik zeker nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Asjeblieft![]()
Vergeet de rest niet
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
omg ik voel me echt lame nu![]()
Sorry Pingwingei
ik snapte ook niet waarom je onderschrift niet klopte
hoi hoi,quote:
hoi hoiquote:
precies maar er is geen hol te doen,,,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoi hoi,
k las je verhaal. Sterkte met je vriendin
[..]
hoi hoi
wat is t rustig hier zegiedereen zeker na school of werken
*zucht*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
precies maar er is geen hol te doen,,,
quote:
Netjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
![]()
heb vandaag getankt hoor576km = 39.07 L
dat dacht ikquote:
Wat voor auto en bouwjaar heb je dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat dacht ik
heb t wel eens beroerder gedaan
opel astra 1996 .. staat ook op m'n fotoboekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat voor auto en bouwjaar heb je dan?
jij laat er geen gras over groeien he!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks is zo leuk als in de wacht hangen bij de belastingtelefoon
Het is maar waar je opgewonden van raakt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
goeie middag huppelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
opel astra 1996 .. staat ook op m'n fotoboek
Wat moet je weten van ze danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
t is maar net wat je een rare plek vindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zie het
Zie ook iets anders, piercings op een rare plek?
[..]
Wat moet je weten van ze dan
kun je niet gewoon eerder vrij nemen of gewoon ziek melden ??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef -Datdus- het volgende:
ik moet even mijn gal kwijt!![]()
Ik kan het godverdomme niet uitstaan dat ik tot 5 uur niks zit te doen terwijl ik eigenlijk naar mn chick wil om te horen wat er is.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |