Ik heb het gezien, maar misschien ben ik te dom ofzo. Ik zie uiteraard wel verkeerde 'methoden' en een hoop dubieuze activiteiten, maar niet zozeer dat beleggen in oostEuropa en Rusland via beleggingsfondsen een verhoogd risico hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef QFX23 het volgende:
[..]
pas op met beleggen in fondsen in Rusland
[..]
Hoe beter die bancaire parasieten er nu voor staan, des te kleiner is de kans dat de Amerikaanse economie er echt weer bovenop komt. Elke euro winst voor die zakenbanken komt uiteindelijk uit de zakken van de ondernemer en de particulier. Iemand zal namelijk toch het verlies moeten nemen.quote:
quote:
Toen JP morgan uitkwam had het wel degelijk invloed, de aex spikete van 1.9 naar ong. 2.14%quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cijfers hebben weinig impact. Misschien maar eens voorzichtig maar eens kijken voor wat short posities voor morgen.
Mijn tip van de dagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:36 schreef Lemans24 het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met ASML?
Dat koersverloop lijkt me niet gezond, zakt compleet door het ijs nu!
volgens mijn beleggen voor dummies boek is het nu alleen nog wachten op een gap naar beneden en we hebben een omkeerpatroon te pakken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Vandergeld het volgende:
Wat een gatenkaas laatste dagen die aex zeg, gaps nog open van 6oktober ,12 oktober en vandaag. Zoveel gaps op zo een korte termijn zie je niet vaak..
Heeft met expiratiebelangen te maken. Aantal grote jongens tillen de index naar grote hoogte. Anders is het totaal onverklaarbaar vergeleken met DAX,CAC,FTSE.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Vandergeld het volgende:
Wat een gatenkaas laatste dagen die aex zeg, gaps nog open van 6oktober ,12 oktober en vandaag. Zoveel gaps op zo een korte termijn zie je niet vaak..
Hij weet het ook niet!quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De koers van het aandeel ASML zakte woensdag na 15.30 uur, het moment waarop de aandelenhandel in de VS van start gaat, met 4,8% weg. "Mogelijk dat er Amerikaanse partijen nu profiteren van hun koerswinst, nadat de koers van het aandeel ASML, ook hand in hand met Philips, aardig is opgelopen", zegt handelaar Geoffrey Leloux van Keijser. Na de opening van de Amerikaanse aandelenhandel zakte het aandeel ASML weg met forse volumes van circa 1 miljoen stukken op een totaal rond 16.10 uur van 8,6 miljoen.
...
Mja, en juist omdat iedereen anders natuurlijk zou kopen, zijn er een heleboel profs die die stap voor willen zijn. En dat legt de fundamenten voor een nieuwe bubble. Net een interview gezien van een hoge pief die bij JPMorgan was, en die zei dat het enige probleem wat ze hebben, is dat de resultaten te mooi zijn... niet te mooi om waar te zijn, maar te mooi als zijnde dat het lastig wordt om op dezelfde stap door te gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:54 schreef LXIV het volgende:
Die groei is sowieso niet sustainable! Anders zou iedereen natuurlijk meteen kopen! Het is een, wellicht sneller dan verwacht, herstel. De oude winsten zullen we voorlopig niet zien!
GS,IBM,Citi en nabeurs Googlequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat komen er morgen voor een bedrijfscijfers? Ik ben net op het laagste niveau van de 330 short ingestapt en ben aan het bekijken of ik moet blijven zitten of dat ik voor half 6 moet verkopen.
Wat zeiden ze dan in het engels? 140 trillion dollars? Dat lijkt me ook sterk, maar 140 billion zou best kunnen kloppen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:36 schreef sitting_elfling het volgende:
In totaal wordt er ongeveer 140 biljoen aan USD dollars vrijgezet voor bonussen door alle banken, kleine & grote brokers, financiele instellingen etc. Dat hoorde ik net op BBtv, dat kan haast niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |