Soweequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
Ach... Ik snap dat sowieso nooit eerlijk gezegd... Er zijn bij mij op kantoor ook van die mannen, die dan roepen dat ze graag kinderen willen, maar dan vervolgens zodra ze er zijn niets liever doen dan zo veel mogelijk werken en trots vertellen hoe ze hun vrouw manipuleren dat zij 's nachts op staat om het kindje eten te geven etc.
Waarom wil je dan kinderen? Om ze zo weinig mogelijk te zien? Trots dat je vrouw de baby in bad mag doen, dan hoef jij het tenminste lekker niet te doen? Die tijd krijg je anders nooit meer terug![]()
Dus perfecte man...? Bullshit, ik zou gewoon zelf ook tijd willen doorbrengen met m'n kindje(s), anders hoef ik er ook geen... ik ga dus mooi ook minder werken als het zover is![]()
Ohquote:
Dat wist je toch al lang liefurt?quote:
Oke mama!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon lopen naar de duinen, beter voor jou, beter voor de beer en beter voor het millieu!
quote:
Lieve schat, snap dat je me wilt helpen maar heb morgen een soll gesprek en nu nog koorts..dus denk niet dat ik dat trekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
MI-etje@
Weet je wat ik mij bedacht en wat je zou kunnen proberen? Geen garantie dat het werkt hoor, maar ik zou het doen.
Om 23:55 je laatste 250 euro pinnen, en om 00:01 nogmaals proberen.
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach... Ik snap dat sowieso nooit eerlijk gezegd... Er zijn bij mij op kantoor ook van die mannen, die dan roepen dat ze graag kinderen willen, maar dan vervolgens zodra ze er zijn niets liever doen dan zo veel mogelijk werken en trots vertellen hoe ze hun vrouw manipuleren dat zij 's nachts op staat om het kindje eten te geven etc.
Waarom wil je dan kinderen? Om ze zo weinig mogelijk te zien? Trots dat je vrouw de baby in bad mag doen, dan hoef jij het tenminste lekker niet te doen? Die tijd krijg je anders nooit meer terug![]()
Dus perfecte man...? Bullshit, ik zou gewoon zelf ook tijd willen doorbrengen met m'n kindje(s), anders hoef ik er ook geen... ik ga dus mooi ook minder werken als het zover is![]()
Neequote:
Ehm?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]Dat
is
het
mooie
hij
crasht
door
auto
opslaan
. Fijn
he?
Word?
Volgens mij heb jij een hele leuke baan, wat doe je psies als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee
Ik was aan het lay-outen... tekst stond er, was uur aan het knippen/plakken van lettertypes etc.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja van die vochtafdrijvers gaan ze plassen, die dingen heten niet voor niks plastabletten![]()
Hele grote plassen doen ze daarvan, en ze gaan er ook meer van drinken.
Frits kreeg om 18.30 ongeveer zijn pil en ging dan om 20.00 en om 22.00 op het balkon een hele grote plas doen. Ik zet nog wel es de deur voor m open op die tijden.
Of een grotere bak nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
och jee ja je hebt gewoontes hé.
Nou mooi dat ik het weet zorg ik dat madammeke gewoon gezellig vaker naar buiten gaat om te plassen.
Het is altijd al een drinkertje geweest dus dan kan ik wel in mijn pauze het bakje gaan bijvullen hihi.
Geen groter verontwaardiging als ie leeg is
ik ben een boek aan het maken van het "dagboek van een konijn"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hele leuke baan, wat doe je psies als ik vragen mag?
Knufquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kunje/kunnen jullie geen kinderen krijgen of is het er nog niet van gekomen (in je eentje kinderen krijgen gaat natuurlijk ook moeilijk)
Wij kunnen geen kinderen krijgen, helaas.
Hij is nu al 6 minuten bezig met een balkje dat zegt "trying to recover your document"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm?
Welke word heb je? Mijn word is al 900x gecrasht en dan staat alles er nog na openen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ben een boek aan het maken van het "dagboek van een konijn"
(mijn echte baan kan het beste worden omschreven als project manager)
Ze kan er al in zwemmen, maar zal eens kijken of ze nog grotere hebben (doet ze overigens niet, ze haat water).quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ben een boek aan het maken van het "dagboek van een konijn"
(mijn echte baan kan het beste worden omschreven als project manager)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |