En jij bent een achterlijke klootviool die met een steen om z'n nek in de Lek geflikkert moet worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef matthijs.. het volgende:
Dit filmpje laat zien hoe afschuwelijk abortus is en de realiteit ervan.
Dat is een soort van verlate abortus?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij bent een achterlijke klootviool die met een steen om z'n nek in de Lek geflikkert moet worden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef matthijs.. het volgende:
quote:matthijs..
Jezus mijn redder leeft
Post-natale abortusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een soort van verlate abortus?
Postnatale abortus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een soort van verlate abortus?
I CAME BUCKETS.quote:
Het zijn vaak laag opgeleide mensen die abortus moord vinden, dit werd laatst toegelicht in een onderzoek. Dit valt in het zelfde rijtje als een artikel van Quest "God voor domme", mensen met een gemiddeld lager IQ zijn gelovig. Het zijn dus vaak mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef matthijs.. het volgende:
Het filmpje laat een abortus zien in een heel laat tijdstip. En niet legaal in Nederland. Nergens for that matter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:46 schreef matthijs.. het volgende:
Waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef matthijs.. het volgende:
maakt niet uit in welk stadium abortus word gepleegd, moord is niet goed te praten. Het is geen politiek correcte boodschap, maar het filmpje spreekt voorzich.
wat moord?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef matthijs.. het volgende:
maakt niet uit in welk stadium abortus word gepleegd, moord is niet goed te praten. Het is geen politiek correcte boodschap, maar het filmpje spreekt voorzich.
Zeg dat tegen die God van je, die staat ruim aan kop wat betreft aantallenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef matthijs.. het volgende:
maakt niet uit in welk stadium abortus word gepleegd, moord is niet goed te praten.
Nou laten we dan maar even verder bashenquote:
Snap dan dat een religieuze oorlog de enige toegestane situatie is waarin je mag moorden.quote:
Het ironische is dat de SGP dan wel weer voor de herinvoering van de doodstraf is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef matthijs.. het volgende:
Er is geen moord. Er is alleen een vrouw die over haar eigen lichaam beslist. Ik snap heel goed dat figuren als jij bang zijn voor zelfstandige vrouwen, maar dat is geen maatschappelijk probleem.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef matthijs.. het volgende:
Iets met spijker en een kop!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik snap heel goed dat figuren als jij bang zijn voor zelfstandige vrouwen
dat is dan wel weer ziekquote:The Partial Birth Abortion Procedure
Guided by ultrasound, the abortionist grabs the baby's leg with forceps.
The baby's leg is pulled out into the birth canal.
The abortionist delivers the baby's entire body, except for the head.
The abortionist jams scissors into the baby's skull. The scissors are then opened to enlarge the hole...
The scissors are removed and a suction catheter is inserted. The child's brains are sucked out, causing the skull to collapse. The dead baby is then removed.
De bijbel staat bol van moord en doodslag ook door hun god bevolen moord doodslag en verkrachtingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ironische is dat de SGP dan wel weer voor de herinvoering van de doodstraf is.
Want als die niet geaborteerde kansloze kinderen eenmaal criminelen zijn geworden, mag je ze natuurlijk wel vermoorden.
Voor mij hoef je je niet te verantwoorden maar straks zal Jezus de wereld rechtvaardig oordelen.quote:
Dit dus. Maar met iemand die naar abortus kijkt vanuit zijn geloof valt moeilijk mee te discussiëren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen moord. Er is alleen een vrouw die over haar eigen lichaam beslist. Ik snap heel goed dat figuren als jij bang zijn voor zelfstandige vrouwen, maar dat is geen maatschappelijk probleem.
zie hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Voor mij hoef je je niet te verantwoorden maar straks zal Jezus de wereld rechtvaardig oordelen.
Dat zal mijn tijd wel duren!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Voor mij hoef je je niet te verantwoorden maar straks zal Jezus de wereld rechtvaardig oordelen.
God is een misdadiger! Opsluiten die man geest blowende lesbische negerin!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef donzine het volgende:
Vind je trouwens ook dat een natuurlijke miskraam verboden moet worden, omdat dit eigenlijk ook moord is door het menselijk lichaam...![]()
Religie als oplossing zienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat is het verschil met niet volgroeid? Wat hypocriet zeg!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef dushigirly het volgende:
Oef dat is schrikken idd. Ik vind het heel erg als een al heel volgroeid kindje wordt verwijderd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |