Oei , das balenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef renzell het volgende:
Geen bordjes bij de Toko.Nu moet ik toch naar elders, daarvoor. Iemand tips?
Woops...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef renzell het volgende:
Xenos zou kunnen misschien.
Heb al een paar Toko's afgefietstglibberd vandaag.
En datterwijl ik eigenlijk gewoon moet werken.
Maastrichtquote:
Hmm. Dat heb ik nog nooit gehad. Hoe lang heb je gedaan over het prepareren?quote:Op zondag 27 december 2009 11:58 schreef renzell het volgende:
Ik heb gisteren echt een verbluffend mooie sushischotel gemaakt.Jammer dat ik geen foto heb kunnen maken ervan.
Het was alleen vervelend dat de rijst gedurende het prepareren steeds droger en harder werd. Uiteindelijk was het bijna niet meer te gebruiken en heb ik voor de laatste noribladeren nieuwe rijst gekookt. Iemand daar ervaring mee en ideeën over hoe dit op te lossen?
netjes hoor! vooral die dubbeldekkertjes vind ik leuk, nog nooit gezien zoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo sushipeople!
Ik ben gisteren begonnen met sushi maken voor het eerst, en na een beetje prutsen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*trots is*
ik vond ze een beetje tegenvallen kwa uiterlijk, soms zijn ze een beetje vervormd door het snijden, ik moet eigenlijk een oshizushi vorm halen / maken, dan kan ik ze makkelijker persen, en snijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Die dubbel dekkers zien er echt top uit
In het blaadje van de Jan Linders werden die dubbeldekkertjes zebrasushi genoemd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo sushipeople!
Ik ben gisteren begonnen met sushi maken voor het eerst, en na een beetje prutsen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*trots is*
Très Jan des Bouvrie, deze sushi.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:25 schreef _Loki het volgende:
Ik heb weer sushi gemaakt, eindelijk
Ik had alleen geen vulling in huis. Maar ik moest sushi maken, dus dan maar zonder vulling, en net zo lekker
Nog even een leuk fotootje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |