Synchroniseren kost meer handelingen? Jawel man. Aansluiten, wachten, kabel losmaken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Synchronisatie is niet per definitie makkelijker.
Verwisselbare schijf-methode:
1. Muziek naar verwisselbare schijf slepen.
2. Klaar!
Synchroniseren d.m.v. iTunes
1. iTunes openen (duurt al gauw een flinke tijd onder Windows)
2. Muziek naar iTunes slepen
3. Op synchroniseren drukken
4. Klaar
Synchroniseren kost meer handelingen, en vanwege het bizar trage iTunes duurt het ook nog eens veel langer. Ook is het belangrijk om in te zien dat er weinig mis is met de tweede methode, het synchroniseren. Ik snap dat mensen het fijn vinden. Het grote probleem is dat het de ENIGE methode is. Je zit vast aan iTunes. En iTunes vinden veel mensen bagger.
Als ik een videorecorder had wel ja. Net zoals dat ik gewoon divx download ipv full hd, want op mijn laptop is het toch maar klein verschilquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt ook nog VHS omdat een blue ray niet hetzelfde er uit ziet?
Nee. Synchroniseren kost 4 handelingen, via de verwisselbare schijf-methode zit je aan 2 stappen. Dat leg ik toch net uit? Als je niet inhoudelijk de discussie aan wilt gaan kan je beter wegblijven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Synchroniseren kost meer handelingen? Jawel man. Aansluiten, wachten, kabel losmaken.
Je leest echt niets in dit topic he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als ik een videorecorder had wel ja. Net zoals dat ik gewoon divx download ipv full hd, want op mijn laptop is het toch maar klein verschil![]()
Winamp doet alles dat het moet doen: muziek afspelen, dan neemt ie zon 3-15 mb is beslag van je geheugen en nog geen 0.5cm bij 5/6cm aan ruimte op je scherm. Wat doet itunes nou beter?
Nee, want die pc is niet slim genoeg om te weten wat ik wil. Dan ben ik namelijk voor nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ja je hebt kan zelf doen, je kan het ook je computer laten doen. Automatisering heet dat. Daar was een computer toch voor bedoeld?
[..]
Ja, en dan zeg ik, winamp zuigt penis omdat het niet werkt zoals itunes.
Onzin, je kunt autosync aanzetten. Wat standaard ook aan staatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Synchroniseren kost 4 handelingen, via de verwisselbare schijf-methode zit je aan 2 stappen.
Niet als je itunes nooit gebruikt eerst nog helemaal een biblitheek moet laten aanleggen of je nieuw gedownloade muziek in itunes moet importeren. Dan is drag 'n drop echt gewoon vele malen sneller.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Synchroniseren kost meer handelingen? Jawel man. Aansluiten, wachten, kabel losmaken.
Waarom meer verbruiken dan nodig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest echt niets in dit topic he?
En geheugen tellen, jesus, dat was leuk in het DOS tijdperk met optimalisaties met QEMM.
Welk risico? Waarom zou je bieb leeg zijn opeens?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef switchboy het volgende:
[..]
Niet als je itunes nooit gebruikt eerst nog helemaal een biblitheek moet laten aanleggen of je nieuw gedownloade muziek in itunes moet importeren. Dan is drag 'n drop echt gewoon vele malen sneller.
Plus je loopt niet het risico dat je met een lege bieb ineens heel je muziekspeler mist die als backup diende.![]()
Dat zijn allemaal voordelen die je hebt als je de controle bij jezelf legt.
Dat doe je al, je gebruikt windows.quote:
Waarom zou ik muziek naar iTunes moeten slepen elke x dat ik ga synchroniseren? Die muziek staat al in m'n iTunes. Bovendien synct iTunes automatisch bij aansluiten. Oftewel: aansluiten, klaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Synchroniseren kost 4 handelingen, via de verwisselbare schijf-methode zit je aan 2 stappen. Dat leg ik toch net uit? Als je niet inhoudelijk de discussie aan wilt gaan kan je beter wegblijven.
Nieuwe installatie bijvoorbeeld. iTunes heeft ook zo'n funcite dat hij ipv de PC bieb aanvult de iPod bieb gelijk trekt met de PC en dan is dus al je muziek weg. Een kwestie van goed lezen. Maar je moet de KLB topics er maar op na lezen hoevaak het voorkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk risico? Waarom zou je bieb leeg zijn opeens?
Dus wat jij wilt zeggen is dat iTunes alleen sneller is als je iTunes ook als muziekafspeelprogramma gebruikt? Ik snap dat het fijn werkt als je iTunes overal voor gebruikt. Maar drag & drop lijkt me nog steeds vele malen handiger. En ook sneller trouwens, want dat synchroniseren duurt ook onnodig lang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Waarom zou ik muziek naar iTunes moeten slepen elke x dat ik ga synchroniseren? Die muziek staat al in m'n iTunes. Bovendien synct iTunes automatisch bij aansluiten. Oftewel: aansluiten, klaar.
Je snapt hopelijk dat dit een eenmalige handeling is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef switchboy het volgende:
[..]
Niet als je itunes nooit gebruikt eerst nog helemaal een biblitheek moet laten aanleggen of je nieuw gedownloade muziek in itunes moet importeren. Dan is drag 'n drop echt gewoon vele malen sneller.
Een lege bieb? Waar komt die lege bieb opeens vandaan?quote:Plus je loopt niet het risico dat je met een lege bieb ineens heel je muziekspeler mist die als backup diende.![]()
Dat zijn allemaal voordelen die je hebt als je de controle bij jezelf legt.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe je al, je gebruikt windows.
Welke oetlul gebruikt iTunes wél voor het synchroniseren maar niet om muziek mee af te spelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus wat jij wilt zeggen is dat iTunes alleen sneller is als je iTunes ook als muziekafspeelprogramma gebruikt?
herinstall windows. Nieuwe computer. Zat redenen te bedenken. Winamp synct qua muziek en films de iPod eleganter wat dat betreft dan iTunes zelf. Aanklikken welke nummer JIJ wilt "send to".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat dit een eenmalige handeling is?
[..]
Een lege bieb? Waar komt die lege bieb opeens vandaan?
Godallemachtig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als ik een videorecorder had wel ja. Net zoals dat ik gewoon divx download ipv full hd, want op mijn laptop is het toch maar klein verschil![]()
Winamp doet alles dat het moet doen: muziek afspelen, dan neemt ie zon 3-15 mb is beslag van je geheugen en nog geen 0.5cm bij 5/6cm aan ruimte op je scherm. Wat doet itunes nou beter?
Ik. Verklaar a.u.b. de relatie tussen een MP3-speler en het muziekafspeelprogramma op de computer. Ik zie hem niet. Jij wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Welke oetlul gebruikt iTunes wél voor het synchroniseren maar niet om muziek mee af te spelen?
Dan moeten die gebruikers maar weer aan hun gameboy gaan zitten, want dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
Nieuwe installatie bijvoorbeeld. iTunes heeft ook zo'n funcite dat hij ipv de PC bieb aanvult de iPod bieb gelijk trekt met de PC en dan is dus al je muziek weg. Een kwestie van goed lezen. Maar je moet de KLB topics er maar op na lezen hoevaak het voorkomt.
Je hebt dan toch een automatische backup? Of nee wacht, dat doe je natuurlijk ook handmatig. Voor meer "controle".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef switchboy het volgende:
[..]
herinstall windows. Nieuwe computer. Zat redenen te bedenken. Winamp synct qua muziek en films de iPod eleganter wat dat betreft dan iTunes zelf. Aanklikken welke nummer JIJ wilt "send to".
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je hebt dan toch een automatische backup? Of nee wacht, dat doe je natuurlijk ook handmatig. Voor meer "controle".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |