abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 08:45:39 #31
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73671615
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Als je dagelijkse bezigheden uit fotoalbums maken bestaat perhaps
En daarvoor een of ander kutdesign op je bureau wilt hebben waarvoor je ook nog eens 2x teveel betaald
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 08:46:39 #32
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73671629
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Heb ik het ergens over Mac OS?
Je zegt:
quote:
Windows, veel te traag en vreet veel te veel resources.
Daarna ga je in fanboy modes dus ja, je prijst Mac OSx zeker aan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_73671638
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En daarvoor een of ander kutdesign op je bureau wilt hebben waarvoor je ook nog eens 2x teveel betaald
Soulmates
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 08:50:14 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73671698
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:46 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Soulmates
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_73671742
Iedereen was zo geil van mac omdat het zo exclusief was en een 1-of-a-kind design had. Nu lopen al die josti's ermee rond en ik heb er nog nooit wat aantrekkelijks aan gevonden. Sowieso dat vieze wit, geef mij maar stijlvol zwart
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 08:55:38 #36
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_73671790
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Iedereen was zo geil van mac omdat het zo exclusief was en een 1-of-a-kind design had. Nu lopen al die josti's ermee rond en ik heb er nog nooit wat aantrekkelijks aan gevonden. Sowieso dat vieze wit, geef mij maar stijlvol zwart
Idd, daarom heb ik een mooie Dell Alles zwart met vel witte lichies erin
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:04:48 #37
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_73671945
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:55 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Idd, daarom heb ik een mooie Dell Alles zwart met vel witte lichies erin
Vergeet het uiteinde van je adapter snoer niet met dat geile blauwe lampie erin.
pi_73672083
Ik heb gewoon een zelf ingebouwde desktop PC, goedkoper EN veel sneller dan menig OSX systeem
pi_73672089
Ik heb ook gewoon WMP. is daar nog iets mis mee?
Zelf vind ik de optie dat hij rechtsonderin je balk kan wel lekker. Weet niet of die ook bij de andere programma's mogelijk is.

x
pi_73672101
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 02:04 schreef Fragile. het volgende:
Omdat het andere topic voor veel opschudding heeft gezorgd bij de audiofielen en Retro-fags wil ik toch maar weer dit topic starten, heerlijk om te zien hoeveel mensen er gigantisch op hun plaat gaan bij het promoten van hun 13-in-een-dozijn mp3 programmaatje. Daarnaast nemen ze ook niet de moeite om de genialiteit van Itunes te ontdekken, maar koste voor wat het kost lekker blijven haken aan dat programma van 10 jaar oud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de beste musicplayer in de OP:

[ afbeelding ]

Go on!
Heavy metal, or no metal at all!
pi_73672432
Itunes vreet idd geheugen, en de laatste keer dat ik het gebruikte was het zo instabiel als wat.
zal vast wel beter draaien op een Mac, maar daar begin ik niet aan

Winamp is lekker snel en ik vind die playlist/library setup fijn werken.
Nobody likes you. You're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you douche.
pi_73672731
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 02:15 schreef Japsnars het volgende:
Gewoon even je computer upgraden remlof

Hij gebruikt maar 150-300mb geheugen en bijna geen cpu kracht dus hij draait bij mij gewoon prima naast games en dergelijke
150 tot 300mb vind ik anders aardig wat geheugenverbruik voor een muziekprogramma!
pi_73672794
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

150 tot 300mb vind ik anders aardig wat geheugenverbruik voor een muziekprogramma!
Je bedoelt een:

- muziekprogramma
- tool om podcasts mee te beheren en downloaden
- tool om aankopen in de iTunes Music Store mee te doen
- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen
- tool om apps mee aan te schaffen, updaten en syncen naar je iPhone/Touch
- etc...

iTunes. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73672880
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je bedoelt een:

- muziekprogramma
- etc...

iTunes. .
Je cd's omzetten om ze te kunnen gebruiken op je iPod!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_73672891
quote:

[..]

Je bedoelt een:

- muziekprogramma -> Winamp ruleert iTunes op dit gebied qua UI.
- tool om podcasts mee te beheren en downloaden -> podcasts
- tool om aankopen in de iTunes Music Store mee te doen -> MUZIEK KOPEN en vervolgens al je gegevens op de servers daar te wachten tot Maddox ze komt halen
- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen -> Een removable disc folder voor mijn phone/mp3 speler
- tool om apps mee aan te schaffen, updaten en syncen naar je iPhone/Touch -> kan ook op iPhone/Touch zelf?
- etc...

iTunes.

Overrated kutprogramma
pi_73672915
quote:

[..]

Je bedoelt een:

- muziekprogramma
- etc...

iTunes. .
Daarom, winamp speelt muziek, sim-pel. Itunes is een beheerapplicatie geworden. Twee verschillende dingen. Als ik muziek van mijn ipod wil luisteren of erop zetten gebruik ik iTunes, als ik muziek van mijn hd wil luisteren gebruik ik winamp, lekker snel
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_73672950
quote:
- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen -> Een removable disc folder voor mijn phone/mp3 speler
Nee dat werkt lekker met 30 GB aan muziek
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_73672967
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daarom, winamp speelt muziek, sim-pel. Itunes is een beheerapplicatie geworden. Twee verschillende dingen. Als ik muziek van mijn ipod wil luisteren of erop zetten gebruik ik iTunes, als ik muziek van mijn hd wil luisteren gebruik ik winamp, lekker snel
Ik heb eigenlijk geen flauw idee meer waar mijn muziek staat tegenwoordig dus filesystembased werken is niet echt handig meer voor mij. Ik flikker alles gewoon in iTunes, laat die PC maar doen waar -ie goed in is (informatie opslaan en terugvinden), dan vind ik het wel best. Via iTunes of Spotlight vind ik alles binnen 3 tellen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_73672980
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Je cd's omzetten om ze te kunnen gebruiken op je iPod!
Via iTunes DJ mensen met een iPhone op je feestje requests laten doen voor de playlist die avond. . Whehe, serieus, hoe koel ook, wie gebruikt dat soort features! .
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 09:57:24 #50
264940 8108139dpths
pi_73673043
Winamp gaat nog, alhoewel het met die Modern Skins ook waardeloos is.
Maar Itunes... gad-ver-damme.

Nee. foobar2000 FTW!

pi_73673053
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef 8108139dpths het volgende:
Winamp gaat nog, alhoewel het met die Modern Skins ook waardeloos is.
Maar Itunes... gad-ver-damme.

Nee. foobar2000 FTW!

[ afbeelding ]
Hoe onthoud jij eigenlijk je username man?!
pi_73673068
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Via iTunes DJ mensen met een iPhone op je feestje requests laten doen voor de playlist die avond. . Whehe, serieus, hoe koel ook, wie gebruikt dat soort features! .
Via iTunes kan je ook bij de ander gewoon de playlist zien en horen
Dat vond ik er koel aan. Ik kon bij de ander luisteren wat hij luisterde of wat hij me wilde laten horen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:02:31 #53
197456 ytram
...dacht je!
pi_73673144
Ziet Windows je Iphone/Ipod niet gewoon als verwisselbare schijf?

Itunes, tja het heeft om af te spelen soms zijn handigheden, verder Winamp gewoon simpel, best een handige playlist en een vrij eenvoudige zoekfunctie naar al je mp3's op je pc. Ooit eens itunes geïnstalleerd gehad, die kwam dan steeds met updates en zeuren of ik muziek wilde kopen, daar had ik beide geen zin in, dus na de laatste format is het programma niet meer terug gekeerd op mijn pc. Ik weet ook nog gewoon waar mijn muziek staat, gewoon gearchiveerd en daar heb ik geen bemoeienis van één of ander programma bij nodig.

Het scheelt misschien ook wel dat ik geen ipod of iets dergelijks heb en dus ook nooit de behoeft heb gehad om een beheerapplicatie te gebruiken.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_73673221
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:02 schreef ytram het volgende:

Ik weet ook nog gewoon waar mijn muziek staat
Waarom zou je dat willen? . Het is toch veel handiger je muziek app dit in een databasje te laten flikkeren zodat je er ook nog eens leuke (dynamische) selecties op kunt loslaten ("sync elke keer de 100 nieuwste toevoegingen aan mijn library, en dan alleen de nummers die ik meer dan 2x gedraaid heb en waarvan de artiestnaam begint met een P")?

Zijn er echt nog mensen die het handig vinden zelf een hele structuur als E:\Muziek\Albums\Techno\Full\\G\Garnier, Laurent te bedenken en onderhouden? !
pi_73673844
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? . Het is toch veel handiger je muziek app dit in een databasje te laten flikkeren zodat je er ook nog eens leuke (dynamische) selecties op kunt loslaten ("sync elke keer de 100 nieuwste toevoegingen aan mijn library, en dan alleen de nummers die ik meer dan 2x gedraaid heb en waarvan de artiestnaam begint met een P")?

Zijn er echt nog mensen die het handig vinden zelf een hele structuur als E:\Muziek\Albums\Techno\Full\\G\Garnier, Laurent te bedenken en onderhouden? !
Na gewoon: Muziek/CD of Muziek/0Mix of Muziek/0Verzameling
pi_73673866
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef snorfiets het volgende:

[..]

Na gewoon: Muziek/CD of Muziek/0Mix of Muziek/0Verzameling
Maar dat beperkt je toch weer enorm wanneer je veel muziek hebt? Mijn library is iets van 80GB en ik moet er niet aan denken dat met de hand bij te gaan houden of in te gaan delen. Laat die rammelbak zich daar maar druk om maken!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:41:53 #57
197456 ytram
...dacht je!
pi_73674039
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Het is niet eens zo belangrijk hoe de structuur is, maar meer dat ik weet dat als ik mijn computer opnieuw WIL installeren, ik zeker weet dat ik mijn muziek niet kwijt raak. Overigens archiveer ik alles goed op mijn computer (documenten, foto's etc.).
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar dat beperkt je toch weer enorm wanneer je veel muziek hebt? Mijn library is iets van 80GB en ik moet er niet aan denken dat met de hand bij te gaan houden of in te gaan delen. Laat die rammelbak zich daar maar druk om maken!
Mijne is ook 80gb, ik heb het vanaf het begin af gewoon netjes bijgehouden. Niks geen probleem...
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_73674065
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef ytram het volgende:

[..]

Het is niet eens zo belangrijk hoe de structuur is, maar meer dat ik weet dat als ik mijn computer opnieuw WIL installeren, ik zeker weet dat ik mijn muziek niet kwijt raak. Overigens archiveer ik alles goed op mijn computer (documenten, foto's etc.).
Oh, ik laat Time Machine zich daar druk om maken...
  FOK!fotograaf woensdag 14 oktober 2009 @ 11:47:12 #59
145146 Andyy
pi_73676304
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:28 schreef n8n het volgende:

[..]

Winamp gebruikers zijn smakeloze 90's retroboysslayers
Bento skin
  FOK!fotograaf woensdag 14 oktober 2009 @ 11:49:54 #60
145146 Andyy
pi_73676409
En daarnaast, WMP klinkt kut, iTunes kan er nog net eme dor en Winamp klinkt gewoon het beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')