En daarvoor een of ander kutdesign op je bureau wilt hebben waarvoor je ook nog eens 2x teveel betaaldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als je dagelijkse bezigheden uit fotoalbums maken bestaat perhaps
Je zegt:quote:
Daarna ga je in fanboy modes dus ja, je prijst Mac OSx zeker aan.quote:Windows, veel te traag en vreet veel te veel resources.
Soulmatesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En daarvoor een of ander kutdesign op je bureau wilt hebben waarvoor je ook nog eens 2x teveel betaald
Idd, daarom heb ik een mooie Dellquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Iedereen was zo geil van mac omdat het zo exclusief was en een 1-of-a-kind design had. Nu lopen al die josti's ermee rond en ik heb er nog nooit wat aantrekkelijks aan gevonden. Sowieso dat vieze wit, geef mij maar stijlvol zwart
Vergeet het uiteinde van je adapter snoer niet met dat geile blauwe lampie erin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, daarom heb ik een mooie DellAlles zwart met vel witte lichies erin
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:04 schreef Fragile. het volgende:
Omdat het andere topic voor veel opschudding heeft gezorgd bij de audiofielen en Retro-fags wil ik toch maar weer dit topic starten, heerlijk om te zien hoeveel mensen er gigantisch op hun plaat gaan bij het promoten van hun 13-in-een-dozijn mp3 programmaatje. Daarnaast nemen ze ook niet de moeite om de genialiteit van Itunes te ontdekken, maar koste voor wat het kost lekker blijven haken aan dat programma van 10 jaar oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even de beste musicplayer in de OP:
[ afbeelding ]
![]()
Go on!
Heavy metal, or no metal at all!
150 tot 300mb vind ik anders aardig wat geheugenverbruik voor een muziekprogramma!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:15 schreef Japsnars het volgende:
Gewoon even je computer upgraden remlof
Hij gebruikt maar 150-300mb geheugen en bijna geen cpu kracht dus hij draait bij mij gewoon prima naast games en dergelijke
Je bedoelt een:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
150 tot 300mb vind ik anders aardig wat geheugenverbruik voor een muziekprogramma!
Je cd's omzetten om ze te kunnen gebruiken op je iPod!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt een:
- muziekprogramma
- tool om podcasts mee te beheren en downloaden
- tool om aankopen in de iTunes Music Store mee te doen
- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen
- tool om apps mee aan te schaffen, updaten en syncen naar je iPhone/Touch
- etc...
iTunes..
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt een:
- muziekprogramma -> Winamp ruleert iTunes op dit gebied qua UI.
- tool om podcasts mee te beheren en downloaden -> podcasts
- tool om aankopen in de iTunes Music Store mee te doen -> MUZIEK KOPENen vervolgens al je gegevens op de servers daar te wachten tot Maddox ze komt halen
- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen -> Een removable disc folder voor mijn phone/mp3 speler
- tool om apps mee aan te schaffen, updaten en syncen naar je iPhone/Touch -> kan ook op iPhone/Touch zelf?
- etc...
iTunes.![]()
Overrated kutprogramma
Daarom, winamp speelt muziek, sim-pel. Itunes is een beheerapplicatie geworden. Twee verschillende dingen. Als ik muziek van mijn ipod wil luisteren of erop zetten gebruik ik iTunes, als ik muziek van mijn hd wil luisteren gebruik ik winamp, lekker snelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt een:
- muziekprogramma
- tool om podcasts mee te beheren en downloaden
- tool om aankopen in de iTunes Music Store mee te doen
- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen
- tool om apps mee aan te schaffen, updaten en syncen naar je iPhone/Touch
- etc...
iTunes..
Nee dat werkt lekker met 30 GB aan muziekquote:- tool om je iPod/iPhone mee te beheren, updaten en syncen -> Een removable disc folder voor mijn phone/mp3 speler![]()
Ik heb eigenlijk geen flauw idee meer waar mijn muziek staat tegenwoordig dus filesystembased werken is niet echt handig meer voor mij. Ik flikker alles gewoon in iTunes, laat die PC maar doen waar -ie goed in is (informatie opslaan en terugvinden), dan vind ik het wel best. Via iTunes of Spotlight vind ik alles binnen 3 tellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, winamp speelt muziek, sim-pel. Itunes is een beheerapplicatie geworden. Twee verschillende dingen. Als ik muziek van mijn ipod wil luisteren of erop zetten gebruik ik iTunes, als ik muziek van mijn hd wil luisteren gebruik ik winamp, lekker snel
Via iTunes DJ mensen met een iPhone op je feestje requests laten doen voor de playlist die avond.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Je cd's omzetten om ze te kunnen gebruiken op je iPod!
Hoe onthoud jij eigenlijk je username man?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef 8108139dpths het volgende:
Winamp gaat nog, alhoewel het met die Modern Skins ook waardeloos is.![]()
Maar Itunes... gad-ver-damme.![]()
Nee. foobar2000 FTW!![]()
[ afbeelding ]
Via iTunes kan je ook bij de ander gewoon de playlist zien en horenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Via iTunes DJ mensen met een iPhone op je feestje requests laten doen voor de playlist die avond.. Whehe, serieus, hoe koel ook, wie gebruikt dat soort features!
.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:02 schreef ytram het volgende:
Ik weet ook nog gewoon waar mijn muziek staat
Na gewoon: Muziek/CD of Muziek/0Mix of Muziek/0Verzamelingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?. Het is toch veel handiger je muziek app dit in een databasje te laten flikkeren zodat je er ook nog eens leuke (dynamische) selecties op kunt loslaten ("sync elke keer de 100 nieuwste toevoegingen aan mijn library, en dan alleen de nummers die ik meer dan 2x gedraaid heb en waarvan de artiestnaam begint met een P")?
Zijn er echt nog mensen die het handig vinden zelf een hele structuur als E:\Muziek\Albums\Techno\Full\\G\Garnier, Laurent te bedenken en onderhouden?!
Maar dat beperkt je toch weer enorm wanneer je veel muziek hebt? Mijn library is iets van 80GB en ik moet er niet aan denken dat met de hand bij te gaan houden of in te gaan delen. Laat die rammelbak zich daar maar druk om maken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:34 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Na gewoon: Muziek/CD of Muziek/0Mix of Muziek/0Verzameling
Het is niet eens zo belangrijk hoe de structuur is, maar meer dat ik weet dat als ik mijn computer opnieuw WIL installeren, ik zeker weet dat ik mijn muziek niet kwijt raak. Overigens archiveer ik alles goed op mijn computer (documenten, foto's etc.).quote:
Mijne is ook 80gb, ik heb het vanaf het begin af gewoon netjes bijgehouden. Niks geen probleem...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dat beperkt je toch weer enorm wanneer je veel muziek hebt? Mijn library is iets van 80GB en ik moet er niet aan denken dat met de hand bij te gaan houden of in te gaan delen. Laat die rammelbak zich daar maar druk om maken!
Oh, ik laat Time Machine zich daar druk om maken...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:41 schreef ytram het volgende:
[..]
Het is niet eens zo belangrijk hoe de structuur is, maar meer dat ik weet dat als ik mijn computer opnieuw WIL installeren, ik zeker weet dat ik mijn muziek niet kwijt raak. Overigens archiveer ik alles goed op mijn computer (documenten, foto's etc.).
Bento skinquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Winamp gebruikers zijn smakeloze 90's retroboysslayers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |