OS 2.0 en 3.0 waren gratis als het op het product werd meegeleverd. Als je een generatie iPod of iPhone had die geupgrade moest worden naar deze versies dan moest je ervoor betalen Kenker faalhaas. En aangezien er haast geen zichtbare veranderingen zijn bij vele van deze zogenaamde upgrades. Ik heb zelf een kenker ipod touch en moest er godverdomme voor betalen. Enige wat ik krijg is de zoek functie, NOU WOW. Daar leg ik graag 10 euro voor neer, er zitten al genoeg functies erin gebouwd. En je moet wel een hele grote kenker retard zijn als je niet kan vinden wat je moet hebben op een iPod die ook gepromote word om zijn simpelheid en handigheid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:00 schreef Nooduitgang het volgende:
Vooruit, een greep uit je post dan maar:
[..]
Deze sowieso.
[..]
Het Apple OS draait op Unix? Het Apple OS is Unix.
Fout, Apple OS is een Unix Kloon, het is NIET UNIX en niet de eerste die UNIX heeft uitgevonden. Dus zet het niet in zo'n context meneer de droeftoeter![]()
[..]
Want Windows 7 is wel gratis? (Niet voor iedereen, maar er zijn wel gratis upgrades beschikbaar
[..]
OS 2.0 én OS 3.0 waren gratis. Windows Mobile 6.5 én 7 zijn/worden níet gratis.
Uhu, tienduizenden virussen voor Windows die gedetecteerd worden door Anti-Virus software of honderden 0-day exploits die niet gepatched zijn en gebruikt kunnen worden om ongeoorloofd toegang tot je computer te verschaffen. Hmmmm, wat is erger?quote:[..]
Uhu, tienduizenden virussen voor Windows en 0 voor Mac. Jep, Windows is veiliger dan Mac OS X.
[..]
Duidelijk op een school waar de leraren mac computers gebruiken en waarbij ze falen met simpele functies, gefrustreerd raken dat hun computers sommige windows applicaties niet hebben en vervolgens bootcamp of andere kenker software gebruiken om Windows op hun mac te zetten of te emuleren.quote:Ja pak aan, die zit!![]()
![]()
Effe serieus, waar heb jij op school gezeten? Naast de geweldige drogredeneringen en bullshit feiten zit je post ook nog vol met belachelijke spel- en taalfouten. En hoezo zo opgewonden? De frustraties spatten ervan af. Alsof Steve Jobs je flink in je aars heeft genomen ofzo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:08 schreef remlof het volgende:
Itunes is een draak van een programma in Windows, veel te traag en vreet veel te veel resources.
En jij faalt in het bedienen van software, daarom ben je waarschijnlijk overgestapt op mac. Naast dat als Windows faalt in mooie software te ontwerpen, waarom word er dan getracht zoveel software naar Mac te porten vanaf windows. En waarom draaien zoveel mac gebruikers windows emulatie programmas, of installeren zelfs windows als os in het geheel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef TwyLight het volgende:
Dat is inderdaad nog het ergste, Microsoft faalt zelfs om voor haar EIGEN besturingssysteem (laten we het daar maar niet over hebben trouwens) gebruiksvriendelijke en mooie software te ontwikkelen
Maar de discussie dwaalt af, back to Winamp en iTunes.
Sluit ik me bij aan. Nu kan je wel gaan zeggen: ligt aan je computer. Maar dat is volgens mij niet als je net een nieuwe laptop hebt en iTunes nog steeds langzaam is. Enige nut: muziek op je iPod zetten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:08 schreef remlof het volgende:
Itunes is een draak van een programma in Windows, veel te traag en vreet veel te veel resources.
Het ligt niet aan je computer, maar aan Windows en de manier waarop Apple iTunes geport heeft. Dat is gewoon drama (en dat is Apple zeker wel aan te rekenen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Nu kan je wel gaan zeggen: ligt aan je computer. Maar dat is volgens mij niet als je net een nieuwe laptop hebt en iTunes nog steeds langzaam is. Enige nut: muziek op je iPod zetten!
Een verschil, een search barquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:21 schreef Jarno het volgende:
Geen verschillen tussen iPhone OS 2.0 en 3.0 ? Dan ben je echt een blinde josti hoor..
Copy/paste, MMS, Spotlight, Voice Memo's, Tethering, A2DP, Extra talen, nieuwe MobileMe features, Apps organizen in iTunes...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:33 schreef Raznet het volgende:
[..]
Een verschil, een search bar, niet iedereen heeft zin om de handleiding te lezen zoals jouw. Maar in ieder geval het is wel duidelijk dat zonder dat je hem leest haast geen verschil ziet
1992 belde. Ze willen hun manier van werken terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:35 schreef Aestivate het volgende:
Geef mij maar oldskool CTRL-C CTRL-V kopiëren naar mp3 speler.
Zoals al vaker gezegd onder het kopje 'smaken verschillen', ik vind het juist prettig dat ik op mijn mp3speler en pc exact dezelfde sorteeropties, playlists, smart playlists, enzovoorts heb die allemaal gewoon direct worden overgezet zodra ik het kabeltje erin steek. Sterker nog, ik zou eigenlijk willen dat mijn hele filesystem op en eedatabase gebaseerd is. Op één manier naar je content navigeren is eigenlijk nogal achterhaald, maar helaas is dat nog niet echt mainstream op bestandsniveau te veranderen. Tot iets dergelijks is is geintroduceerd ben ik erg blij met programma's als iTunes en vergelijkbare catalogussoftware voor bijvoorbeeld m'n foto's.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:35 schreef Aestivate het volgende:
Geef mij maar oldskool CTRL-C CTRL-V kopiëren naar mp3 speler.
Als Windows 9 straks eindelijk WinFS heeft, willen al die Windowzerts het ook. En dan heeft Apple het weer afgekeken straks ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd onder het kopje 'smaken verschillen', ik vind het juist prettig dat ik op mijn mp3speler en pc exact dezelfde sorteeropties, playlists, smart playlists, enzovoorts heb die allemaal gewoon direct worden overgezet zodra ik het kabeltje erin steek. Sterker nog, ik zou eigenlijk willen dat mijn hele filesystem op en eedatabase gebaseerd is. Op één manier naar je content navigeren is eigenlijk nogal achterhaald, maar helaas is dat nog niet echt mainstream op bestandsniveau te veranderen. Tot iets dergelijks is is geintroduceerd ben ik erg blij met programma's als iTunes en vergelijkbare catalogussoftware voor bijvoorbeeld m'n foto's.
Toen en jaren daarna brandde ik nog cd's voor in mijn cd speler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
1992 belde. Ze willen hun manier van werken terug.
En toch is het vele malen meer gewild en handiger dan iTunes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
1992 belde. Ze willen hun manier van werken terug.
What the kanker fuck heb je aan Tethering, A2DP, nieuwe MobileMe als je een Ipod Touch hebt en extra talen nederlands had je toch al, en de APPS waren al georganiseerd, hoe wil je het nog meer organiseren per letter. Je kan toch godverdomme zoeken. MMS is ook niet een relevante functie op iPod touch en toch betaal ik er godverdomme 10 euro voor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Copy/paste, MMS, Spotlight, Voice Memo's, Tethering, A2DP, Extra talen, nieuwe MobileMe features, Apps organizen in iTunes...
Nee, allemaal heel onzichtbare dingen hoor..
Dan neem je toch lekker geen update joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:44 schreef Raznet het volgende:
[..]
What the kanker fuck heb je aan Tethering, A2DP, nieuwe MobileMe als je een Ipod Touch hebt en extra talen nederlands had je toch al, en de APPS waren al georganiseerd, hoe wil je het nog meer organiseren per letter. Je kan toch godverdomme zoeken. MMS is ook niet een relevante functie op iPod touch en toch betaal ik er godverdomme 10 euro voor...
Mja, of dat er ooit nog komt wacht ik nog even af. Maar het valt me ook wel enigszins tegen dat Apple nog niets systemwides heeft dat dit kan. Spotlight met keywords en smart folders zijn allemaal leuk en aardig maar het is nog net iets te diep weggestopt voor de gebruiker, en niet diep genoeg in het systeem voor de bruikbaarheid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als Windows 9 straks eindelijk WinFS heeft, willen al die Windowzerts het ook. En dan heeft Apple het weer afgekeken straks ofzo.
Apple zet denk ik eerst in op ZFS. (Iets als Time Machine *schreeuwt* om ZFS).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, of dat er ooit nog komt wacht ik nog even af. Maar het valt me ook wel enigszins tegen dat Apple nog niets systemwides heeft dat dit kan. Spotlight met keywords en smart folders zijn allemaal leuk en aardig maar het is nog net iets te diep weggestopt voor de gebruiker, en niet diep genoeg in het systeem voor de bruikbaarheid.
Dat jij het handiger vind maakt het niet meer gewildquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En toch is het vele malen meer gewild en handiger dan iTunes.
Dat dat zeer handig is kan ik me voorstellen. Voor mij echter niet aangezien ik qua muziek nog met mappen werk, mijn collectie is zo ongesorteerd dat het 3 dagen duurt om het te sorteren, ID3V tags goed te zetten, bestandsnamen te corrigeren, etc,etc. Daar heb ik ook helemaal geen zin in. Als ik muziek wil luisteren klik ik rechtermuisknop op een map van een artiest, cd of collectie en dan afspelen in winamp. Ik heb slechte ervaringen met 'libaries' in vele verschillende (muziek) programma's.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd onder het kopje 'smaken verschillen', ik vind het juist prettig dat ik op mijn mp3speler en pc exact dezelfde sorteeropties, playlists, smart playlists, enzovoorts heb die allemaal gewoon direct worden overgezet zodra ik het kabeltje erin steek. Sterker nog, ik zou eigenlijk willen dat mijn hele filesystem op en eedatabase gebaseerd is. Op één manier naar je content navigeren is eigenlijk nogal achterhaald, maar helaas is dat nog niet echt mainstream op bestandsniveau te veranderen. Tot iets dergelijks is is geintroduceerd ben ik erg blij met programma's als iTunes en vergelijkbare catalogussoftware voor bijvoorbeeld m'n foto's.
Klopt, maar het duurt allemaal zo lang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Apple zet denk ik eerst in op ZFS. (Iets als Time Machine *schreeuwt* om ZFS).
Zal wel in 10.7 zitten. HFS+ is natuurlijk ook maar HFS+. Sowieso vind ik de filesystem support in OSX redelijk slecht, dat je geen volledige NTFS licentie neemt, okay, maar zelfs iets als ext2 of ext3 is al te lastig kennelijk...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar het duurt allemaal zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |