Als ik het zo aanhoor, lijkt me verschrikkelijk saai...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:13 schreef Brax het volgende:
TS is eigenlijk wel geïnteresseerd maar weet niet hoe het werkt?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
PS: Ze spelen allemaal onbetaald, op een 'private server', heet het zo
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Folmer het volgende:
Maar mensen die WoW spelen hebben geen vrienden dus theoretisch gezien heb jij nu ook geen vrienden meer.
Ik ben bevriend met alle andere 9 miljoen WoW spelers. Bro's.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Folmer het volgende:
Maar mensen die WoW spelen hebben geen vrienden dus theoretisch gezien heb jij nu ook geen vrienden meer.
Inmiddels alweer 18 miljoen ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met alle andere 9 miljoen WoW spelers. Bro's.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, de spelers in Luxemburg en Andorra bij elkaar opgeteld.
Dan lijkt 18 wereldwijd wel wat weinig inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Ik bedoel, aangezien EU, US, Azie en Oceanië wel gescheiden zijn. Laatste wat ik las was dat er ongeveer 9 miljoen EU accounts zijn...
toch logisch eigenlijk, je kan maar op 1 spelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:34 schreef Fir3fly het volgende:
Kan ook verschil zijn tussen accounts en spelers... sommige mensen hebben 2 of meer accounts. Ik heb ook een tijdje 2 accounts gehad, door een soort maas in de wet hoefde ik daar niets extra voor te betalen.
Nee hoor, heb 2 characters tegelijk gelevelled. Windowed mode ftwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
toch logisch eigenlijk, je kan maar op 1 spelen
jij bent nu dus de oppernerd ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, heb 2 characters tegelijk gelevelled. Windowed mode ftw.
Ik miste hem al.quote:
Dat is gelijk aan 3 ( met een beetje geluk 4 ) games per jaar. Wat een beetje gamer toch al zo wel koopt. Dus daar zit het verschil niet inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef wise het volgende:
WoW
14,95 p/m = 180 euro per jaar wat je weggooit. en dan is dat nog zonder het spel en de add-ons.¡¡
kopen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:08 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Dat is gelijk aan 3 ( met een beetje geluk 4 ) games per jaar. Wat een beetje gamer toch al zo wel koopt. Dus daar zit het verschil niet in
WoW-verslaafden ( dus de echte verslaafden. Ik bash niet de normale WoW spelers ) hebben altijd nog het argument: "Ik heb heel veel vrienden op WoW!!". Maar zelfs dat kan deze gozer niet meer zeggenquote:
Triest, als je zo erg bent dat je elke dag zo gefocust ben...Mijn collega is ook een verslaafde, die wordt altijd kwaad als ik hem een WoW-tering-hippie noem, en dan gaat hij me uitleggen hoe alles werkt en wat raids ed zijn,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
WoW-verslaafden ( dus de echte verslaafden. Ik bash niet de normale WoW spelers ) hebben altijd nog het argument: "Ik heb heel veel vrienden op WoW!!". Maar zelfs dat kan deze gozer niet meer zeggen. Leuk in je eentje raids doen etc
.
jenkiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsssssquote:
Games kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:08 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Dat is gelijk aan 3 ( met een beetje geluk 4 ) games per jaar. Wat een beetje gamer toch al zo wel koopt. Dus daar zit het verschil niet in
Waaarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, heb 2 characters tegelijk gelevelled. Windowed mode ftw.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]Zeg dat maar allemaal lekker tegen Keith Bakker in de rehab.
Kzit nog op de middelbare schoolquote:
Eerst waren ze normaal, maar 1 gast ging het spelen, en daarna gingen ze allemaal.quote:
uiteindelijk word jij vast ook geïnfecteerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Eerst waren ze normaal, maar 1 gast ging het spelen, en daarna gingen ze allemaal.
Ik ben de enige die het nog niet speelt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Recruit a friend bonus, krijg je 3x zoveel xp als je samen met die vriend in een group zit. Maar als je dan gewoon jezelf recruit en 2x WoW opstart werkt het natuurlijk ook.
En je hebt dan programma's die de input in scherm 1 doorsturen naar scherm 2, zodat je als het ware een clone hebt die precies hetzelfde doet.
Laatst met 2 Warlocks gedaan:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel tof uitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:17 schreef Henno het volgende:
EVE-Online > WoW
speel je tenminste allemaal op dezelfde servercluster en heb je iets te verliezen als je dood gaat. Oh en player driven economie en industrie. En expansions zitten in het abonnementsgeld verwerkt, want iedereen moet ze installeren. Gemiddelde leeftijd van spelers is hoger, weinig kiddo's.
WoW is veel te 'geregisseerd'.
Die fokkers zie je niet ver gaan, nee die komen nooit buitenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:30 schreef Chai het volgende:
Op zich hoeven FOK! en WoW niet erg te zijn. Maar mensen die verslaafd zijn aan WoW zijn dat volgens mij toch wel een stuk heviger dan fokverslaafden. Ik ken serieus iemand die een paar weken zo verslaafd is geweest dat hij nooit meer ergens heen ging, afspraken met vrienden af zei om te kunnen WoWen... Fokkers zie ik nog niet zo ver gaan, maar dat is natuurlijk ook om te laten zien dat ze een sociaal leven hebben aan andere fokkers.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Recruit a friend bonus, krijg je 3x zoveel xp als je samen met die vriend in een group zit. Maar als je dan gewoon jezelf recruit en 2x WoW opstart werkt het natuurlijk ook.
En je hebt dan programma's die de input in scherm 1 doorsturen naar scherm 2, zodat je als het ware een clone hebt die precies hetzelfde doet.
Laatst met 2 Warlocks gedaan:
[ afbeelding ]
Het is niet alleen WoW, maar ook zat andere spellen... maar ze worden verslaafd omdat ze niets anders te doen hebben dan games te spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:30 schreef Chai het volgende:
Op zich hoeven FOK! en WoW niet erg te zijn. Maar mensen die verslaafd zijn aan WoW zijn dat volgens mij toch wel een stuk heviger dan fokverslaafden. Ik ken serieus iemand die een paar weken zo verslaafd is geweest dat hij nooit meer ergens heen ging, afspraken met vrienden af zei om te kunnen WoWen... Fokkers zie ik nog niet zo ver gaan, maar dat is natuurlijk ook om te laten zien dat ze een sociaal leven hebben aan andere fokkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |