Gokje.. de wind zorgt ervoor dat het spoor uiteen waait? Dat gebeurt ook bij de "staarten" die vliegtuigen achter zich laten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat het spoor van een meteoriet??
Beetje vreemd vind ik...weet niet waarom maar, vliegtuig, dat vreemde spoor in de lucht...
http://www.nos.nl/nosjour(...)31009_meteoriet.html
Nou jij was net bezig met rukkeh ofzo?quote:
Ik vergiste me dan ook, meteoroïden zijn stofdeeltjes, de wat grotere brokken heten meteorietenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Zie je niet vaak, nuchter en remlof in 1 zin.
Volgens mij zijn meteoroïden de dingen die in de ruimte zweven en het deel wat niet in de dampkring verbrandt en op aarde belandt heten dan meteorieten. Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vergiste me dan ook, meteoroïden zijn stofdeeltjes, de wat grotere brokken heten meteorieten
De kans dat zo'n ding überhaupt ooit in jouw buurt zal neerploffen is denk ik kleiner dan dat MJ nog de lotto wint.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat mij ergens stoort is dat niemand het gemeld heeft ik neem toch aan dat de luchtvaart oid, de meteorietendienst? Hebben we die wel? Maar goed ik verwacht even een waarschuwing zeg, hallow?
Straks sta je in je tuintje te wieden en komt er zo´n ding op je huis af nou euh sorry,...dan was ik toch liever een eindje met de honden gaan wandelen...
don´t panic peeps...nee duh!
Volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn meteoroïden de dingen die in de ruimte zweven en het deel wat niet in de dampkring verbrandt en op aarde belandt heten dan meteorieten. Correct me if I'm wrong.
Zullen ze in Afrika/ het Midden-Oosten blij mee zijn. Achja, CNN kan zich geen betere Shock&Awe beelden voorstellen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Tof. Hoop ooit nog eens een onschuldige inslag mee te maken. Een inslag, ergens in een woestijn met een krater waar je een stad in kan huisvesten zo groot.
Ja ach, ik ben ook weleens niet blijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zullen ze in Afrika/ het Midden-Oosten blij mee zijn. Achja, CNN kan zich geen betere Shock&Awe beelden voorstellen lijkt me.![]()
Verder wel jammer dat ik het niet gezien heb, lijkt me wel redelijk interessant om te zien.
Maffe nomenclatuur ook altijdquote:
Misschien een 'meteorieten-dans' doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben ook weleens niet blij
Ik was aan het werk!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Zie je niet vaak, nuchter en remlof in 1 zin.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Verder wel jammer dat ik het niet gezien heb, lijkt me wel redelijk interessant om te zien.
Je verwacht het niet, dus het lijkt al snel een vuurpijl; ik kan het niet spectaculair noemen al kan ik nu wel zeggen dat ik er zeker eentje gezien heb ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |