Hij neemt voor alle gasten een cadeautje mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef alexis_ het volgende:
Oom Dirk vanavond in P&W. Dat wordt weer smullen.
Zou me verbazen als ie tijd heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef alexis_ het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou me verbazen als ie tijd heeft.
quote:Exclusief: DSB-directeur Dirk Scheringa
Na vele betrokkenen, analisten en politici doet vanavond in Pauw & Witteman de hoofdrolspeler van de hele DSB-affaire zelf zijn verhaal: Dirk Scheringa.
Dat las ik jaquote:
Hopelijk stellen ze eindelijk eens kritische vragen ook. In plaats van Ome Dirk vrolijk zijn verhaaltje laten afsteken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef alexis_ het volgende:
Er valt allang niets meer te redden, schat ik zo inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Dan nog de vraag of ie tijd heeft. Of vindt ie een media-optreden belangrijker dan gesprekken over het MOGELIJK redden van z'n bank
Hij zal proberen te bewijzen dat z'n bank nog toekomst heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Dan nog de vraag of ie tijd heeft. Of vindt ie een media-optreden belangrijker dan gesprekken over het MOGELIJK redden van z'n bank
Een voordelig koopsompolisje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij neemt voor alle gasten een cadeautje mee.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij zal proberen te bewijzen dat z'n bank nog toekomst heeft.
Als hij dat succesvol doet op tv, lopen er minder klanten weg...
En als de boel morgen toch failliet gaat dan heeft het natuurlijk geen zin gehad.
mij ook. uitzending begint over een uur en hij is nu nog aan het onderhandelen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou me verbazen als ie tijd heeft.
Psies. En hij kwam al drie kwartier te laat bij die onderhandelingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef BartUlft het volgende:
[..]
mij ook. uitzending begint over een uur en hij is nu nog aan het onderhandelen....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
Dirk maakt er, als ie komt, een mooie publiciteitsstunt van en wast z'n eigen straatje schoon om vervolgens met opgeheven hoofd de boel failliet te laten gaan.
Ooit gelezen ..hij schrijft wel goed als je geinteresseerd bent in de materiequote:LAKEMAN, PIETER EN PAULINE VAN DE VEN Failliet op krediet
Weesp, de Haan, 1985. Paperback 20x13. 2e druk. 182 blz. Nederland loopt binnen Europa aan kop met de stijging van de werkloosheid en de vernietiging van bedrijfskapitaal bij faillissementen. Deze blijken vele malen groter te zijn dan bij de grote Europese handelslanden..
Misschien roept 'ie halverwege ook wel 'I'm not a crook'.quote:
VVD-er.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Scheringa zal Bos proberen te beschadigen, als rechtgeaarde feodale CDA'er.
PvdA heeft mij erbij gelapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien roept 'ie halverwege ook wel 'I'm not a crook'.
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef Basilicumman het volgende:
Dirk zelf is er nog niet. Iedereen in de studio wacht op de held die DSB gered heeft!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef Basilicumman het volgende:
Dirk zelf is er nog niet. Iedereen in de studio wacht op de held die DSB gered heeft!
Nope, hij is echt een CDA-lid. Heeft zijn stadion vele malen uitgeleend aan CDA-feestjes enzo. Maakt ook veel geld over naar de partijkas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
VVD-er.
Althans dat neem ik aan omdat ie zich altijd omringde en omringt met VVD-ers (Zalm, De Grave, Linschoten...)
huldequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Monopolygeld op tafel om het even duidelijk te maken aan de domme kijker
Niet dus. Is zo'n beetje de Lakeman van ABN AMRO die lamlul.quote:
Zie hem al onthaald worden. Personeel begint te joelen, Dirk doet weer alsof AZ weer kampioen is geworden en komt trots vertellen dat Bos toch garant is gaan staan voor de constructie waarbij 5 banken DSB overnemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:08 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij is Dirk er alleen de laatste 5 min.
Reken er maar niet op idd. Kunnen die DSB-mensjes hard gaan huilenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Zou wel lachen zijn als ie helemaal niet komt opdagen.
Ik ook, lekker pittenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Die dikke Smit zit er weer
En Dirk niet, ik ben weg
Als dat gebeurd wordt Bos nog voor de verkiezingen geslachtofferd. Hij moet echt zijn poot recht houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zie hem al onthaald worden. Personeel begint te joelen, Dirk doet weer alsof AZ weer kampioen is geworden en komt trots vertellen dat Bos toch garant is gaan staan voor de constructie waarbij 5 banken DSB overnemen.
quote:
Nee, die hebben geen bekend hoofd als Scheringa waardoor het persoonlijk = drama = leuk wordt voor het publiek.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen er ook praatprogramma's met mensen van al die honderden andere bedrijven die failliet dreigen te gaan![]()
een groot voordeelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Een voordeel: weer geen Adje.
Oeps, boterhammen vergeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:12 schreef vivelafete het volgende:
Dat vrouwtje van de OR zou vaker haar boterhammetjes niet mee moeten nemen.
Daar ga ik sowieso steeds al vanuit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Zou wel lachen zijn als ie helemaal niet komt opdagen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een doos. Tegen beter weten in positief blijven. Naieve gans.
Psies. Zelfde als gisteren. Snap niet wat die daar alweer doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
Paula voegt weinig toe..volgende gast
Ze barst wel uit haar voegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
Paula voegt weinig toe..volgende gast
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een doos. Tegen beter weten in positief blijven. Naïeve gans.
Waar kan ik een bezwaar indienen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze barst wel uit haar voegen.
Tafelvulling, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Zelfde als gisteren. Snap niet wat die daar alweer doet.
Ik had liever Leen van Frisia daar tekst en uitleg zien geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Zelfde als gisteren. Snap niet wat die daar alweer doet.
Ik vind het ook eigenlijk wel raar dat de hele studio vol zit met DSB-medewerkers. Was dat een eis van Dirk ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zie hem al onthaald worden. Personeel begint te joelen, Dirk doet weer alsof AZ weer kampioen is geworden en komt trots vertellen dat Bos toch garant is gaan staan voor de constructie waarbij 5 banken DSB overnemen.
Mij ook. 5 minuten om precies te zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:10 schreef Krambo het volgende:
Die '5 minutes of fame'van Paula duren mij iets te lang..
Miss een laatste applaus ..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind het ook eigenlijk wel raar dat de hele studio vol zit met DSB-medewerkers. Was dat een eis van Dirk ofzo?
Tsja, na de afgelopen dagen heb ik steeds meer 't idee dat het een of andere sekte is waarin mensen compleet gebrainwasht zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
Ze moet toch eens leren begrijpen dat haar baas niet helemaal kosjer is en daar eens kritische vragen over stellen in die OR van haar bedrijf, i.p.v. een reclamespot voor de DSB af te draaien.
Leedvermaak. Dirk mag ze live op tv gaan uitleggen dat ze geen baan meer hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind het ook eigenlijk wel raar dat de hele studio vol zit met DSB-medewerkers. Was dat een eis van Dirk ofzo?
En dat uiteraard.quote:
Dat zou dan wel weer mooi zijn, ja. En dat Witteman dan live op de piano wat requiem-muziek speelt. Ik zie het ineens helemaal voor me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Leedvermaak. Dirk mag ze live op tv gaan uitleggen dat ze geen baan meer hebben.
ik erger me dood aan dat mens.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar zo'n hoofd is.
Of helemaal niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:08 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij is Dirk er alleen de laatste 5 min.
Zou wel tof zijn, interview by night met Dirkie.quote:Scheringa heeft het niet gehaald, was spannende redactionele dag. Mocht hij nog komen nu, hij blijjft welkom, gaan we live door ipv herhalen
true.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Zitten er ook nog anti-DSB mensen in de studio, behalve P&W zelf![]()
Rare gastenmix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |